Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 6. okt 2016 17:14

Rytmeheimer skrev:Hvad er så fornuftigt at bruge sine coins på nu? Skal man bare gemme dem til priserne falder?


Jeg har købt en masse squad fitness kort til ca. 650 coins stykket. Det passer mig perfekt, da jeg bruger webappen og ikke selv har FIFA 17 endnu. Så mens alle har travlt med at sælge consumables for at tjene til spillere, så høster jeg billige fitness kort og sælger dem for (forhåbentlig) det tredobbelt, når markedet om et par måneder er blevet mere stabiliseret :-)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 7. okt 2016 09:03

Kan man få en app så man kan købe/sælge sine spillere via telefonen.
Altså være på transfermarkedet hele tiden?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Fischermand » 7. okt 2016 13:11

Benja190782 skrev:Kan man få en app så man kan købe/sælge sine spillere via telefonen.
Altså være på transfermarkedet hele tiden?


FIFA 17 companion
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 7. okt 2016 18:03

Er der nogen der har forstand på brugerdefineret taktik ?
Jeg er pænt træt af at mellemrummet mellem mine 2 CB'er er så stort. Jeg har prøvet at justere lidt rundt på holdets bredde under forsvar uden den store forbedring.
Jeg lukker næsten udelukkende kun mål ind hvor mandstanderen laver en y aflevering som går lige mellem mit fosvar.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 8. okt 2016 09:59

Mit pack luck er egentlig OK fra Draft-pakker. Røg ud i 3. kamp, og trak Iniesta i den pakke jeg fik.

Og så scorede jeg den her herlige kasse med Zlatan.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 8. okt 2016 13:42

Har hørt meget godt om elite controlleren. Nogen FIFA-spillere der spiller med den, som kan sige, om den egner sig godt til FIFA?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf brilleabendk » 8. okt 2016 13:55

Hold nu kæft hvor er i syge til fifa, sku ikke jer jeg skal spille imod :P
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 8. okt 2016 14:05

YCSMS skrev:Har hørt meget godt om elite controlleren. Nogen FIFA-spillere der spiller med den, som kan sige, om den egner sig godt til FIFA?


Se evt. her https://www.youtube.com/watch?v=9MF-vn26eCk

Synes dog ikke at jeg bemærker nogen stor forskel.
Kontrolpadlerne har jeg ikke mappet, og plejer at fjerne dem helt når jeg spiller FIFA. De fungerer super godt i shooters og lignende, men i FIFA "deler" nogen knappe flere funktioner - alt efter hvad man kombinerer med - og det er næsten umuligt at finde et brugbart layout til padlerne af den grund.

Tilgengæld giver Elite en mere robust og sikker fornemmelse, hvilket jeg sagtens kan mærke hvis jeg skifter tilbage til en almindelig controller.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 8. okt 2016 21:42

Nogen der får spillet noget FUT- Champions? Her står den 10-6
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 9. okt 2016 06:58

Hvad er der galt med det spil her - igår aftes kunne Petr Cech (88 ovr) ikke fåes få under 40.000 (MP 42.500) og så her til morgen kan han hentes til 32.750 (MP 35.000)

Hvorfor fanden falder sådan en mand lige pludselig over 7000??? Argh!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 9. okt 2016 14:04

YCSMS skrev:Nogen der får spillet noget FUT- Champions? Her står den 10-6


Glemte det. Havde kammerater ovre og spille i vores 'World League' karriere hvor vi nåede 42 kampe. (5 min)

Så må blive en anden gang for mit vedkommende.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 9. okt 2016 14:19

YCSMS skrev:Nogen der får spillet noget FUT- Champions? Her står den 10-6


Jeg forsøgte at komme med en enkelt gang, men tabte min den første kamp... ellers virkelig gode præmier at komme efter...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 9. okt 2016 14:44

BulletEyeDk skrev:
YCSMS skrev:Nogen der får spillet noget FUT- Champions? Her står den 10-6


Jeg forsøgte at komme med en enkelt gang, men tabte min den første kamp... ellers virkelig gode præmier at komme efter...


Rigtig gode præmier. FUT har i flere år skreget efter et belønningssystem, hvor der er noget at hente ved at spille meget/klare sig godt.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 12. okt 2016 07:57

Så fik jeg kæmpet mig op i 5. division i FUT med mit tyske hold, køre glimrende, og med ca. 100.000.- i banken, er der plads til forbedringer.

Jeg stødte ind i en tidligere bekendt (dansker) online, han spillede i 4. div og jeg var på daværende tidspunkt i 6. div, så kan åbenbart godt svinge et par divisioner.

Klasse spil, jeg oplever dog oftest dårlig forbindelse / lag, og ødelægger desværre rigtig mange kampe for mig :/ Faktisk min eneste frustration omkring spillet, da det påvirker kampene rigtig meget..

PS. Har 70/20 mbit forbindelse med åben NAT.

Nogle tips? Eller har I også problemer med lag/delay?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf Wizup » 12. okt 2016 09:33

EA burde ligge en process ind, inden de starter kampene for at sikre sig at der er en lav ping mellem de 2 Xbox.
Jeg oplevede ofte i FIFA 16 at at spille mod Franskmænd og Russere hvor kampene simpelthen var umulige at spille grundet lag.
Ville være et fedt initiativ hvis EA bare satte krav til forbindelsen i mathmaking processen. For det virker altså ikke til de gør det lige nu.
Folk fra med dårlig forbindelse burde ikke kunne få lov at ødelægge spillet.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster