Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 3. okt 2016 19:40

Jeg mødte lige en dansker i online Seasons, som tydeligvis var Brøndby fan (ikke at jeg har noget imod det)
Normalt ville jeg sidde og råbe og skrige over sådan en kamp her, men i FIFA 17 føles de "dårlige" kampe bare fede, selvom man taber eller som her, spiller uafgjort og burde have vundet.
Det var en kanon kamp, selvom jeg burde have lukket den med 18 skud på mål.
Jeg kan bare ikke sidde og ærge mig over det, fordi alle online kampe føles røv fede i FIFA 17!

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 3. okt 2016 20:33

Benja190782 skrev:Jeg mødte lige en dansker i online Seasons, som tydeligvis var Brøndby fan (ikke at jeg har noget imod det)
Normalt ville jeg sidde og råbe og skrige over sådan en kamp her, men i FIFA 17 føles de "dårlige" kampe bare fede, selvom man taber eller som her, spiller uafgjort og burde have vundet.
Det var en kanon kamp, selvom jeg burde have lukket den med 18 skud på mål.
Jeg kan bare ikke sidde og ærge mig over det, fordi alle online kampe føles røv fede i FIFA 17!


Nu handler det jo ikke kun om at være resultatorienteret , men nærmere hvad der ligger bag disse. Havde du fx lukket et mål ind til sidst ala en situation som nedenstående, havde du næppe skrevet det sidste :)

Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 3. okt 2016 20:51

the 007 baker skrev:Er godt nok blevet hooked på squadbuilder challenge.
Pakkede IF Embolo fra Schalke tidligere på dagen som gav 83k lige ned i lommen :D


Hvilke challenges er "nemme", og giver godt?

Har mit pt mit hold på plads med 25-30k coins i banken, så kunne godt lege lidt med det.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 3. okt 2016 21:20

pongolle skrev:
the 007 baker skrev:Er godt nok blevet hooked på squadbuilder challenge.
Pakkede IF Embolo fra Schalke tidligere på dagen som gav 83k lige ned i lommen :D


Hvilke challenges er "nemme", og giver godt?

Har mit pt mit hold på plads med 25-30k coins i banken, så kunne godt lege lidt med det.


Det er som regel sådan så de nemme giver ikke det helt det store men de avanceret giver bedre. Jeg fik det gode kort på Hybrid Nation. Dog går jeg for det meste kun efter det som giver tradeable packs.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 3. okt 2016 21:26

the 007 baker skrev:
pongolle skrev:
the 007 baker skrev:Er godt nok blevet hooked på squadbuilder challenge.
Pakkede IF Embolo fra Schalke tidligere på dagen som gav 83k lige ned i lommen :D


Hvilke challenges er "nemme", og giver godt?

Har mit pt mit hold på plads med 25-30k coins i banken, så kunne godt lege lidt med det.


Det er som regel sådan så de nemme giver ikke det helt det store men de avanceret giver bedre. Jeg fik det gode kort på Hybrid Nation. Dog går jeg for det meste kun efter det som giver tradeable packs.


Modtaget..

Kunne godt ha' brugt det Embolo kort. Bruger hans normale kort i min startopstilling, han er vild!
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 3. okt 2016 22:37

Brugte lige 15k på en start 11'er med 11 nationer og Chem på 100 %

Fik nada i pakken :/
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 3. okt 2016 22:44

pongolle skrev:Brugte lige 15k på en start 11'er med 11 nationer og Chem på 100 %

Fik nada i pakken :/


Hvilke squadbuilder var det?
Der er nogle som indeholder 3 eller 4 challenges hvor der er packs for hver enkelt plus en bonus hvis du klarer alle sammen.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 4. okt 2016 00:52

Jeg spillede her til aften få kampe i Online Seasons (ikke FUT) og hold nu op en forskel. Langt bedre oplevelse i forhold til spillet på banen.
Jeg frygter selvfølgelig for om det bliver for kedeligt i længden, men man undgår umiddelbart en masse frustrationer over uforklarlige fejl som det ses i FUT.
Jeg vil nok give FUT en pause for en rum tid og fokusere på at komme op i divisionerne i seasons.

Har I prøvet det eller spiller I udelukkende FUT?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 4. okt 2016 05:22

Hoppede først på FUT bølgen sidste år, ellers har jeg altid spillet seasons.

Min oplevelse er også, at det køre mere smooth, og kan sagtens følge dig.

Men pt står den på FUT for mig, og 2vs2 seasons med en kammerat, det er virkelig underholdende.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 4. okt 2016 09:54

skovbo skrev:Jeg spillede her til aften få kampe i Online Seasons (ikke FUT) og hold nu op en forskel. Langt bedre oplevelse i forhold til spillet på banen.
Jeg frygter selvfølgelig for om det bliver for kedeligt i længden, men man undgår umiddelbart en masse frustrationer over uforklarlige fejl som det ses i FUT.
Jeg vil nok give FUT en pause for en rum tid og fokusere på at komme op i divisionerne i seasons.

Har I prøvet det eller spiller I udelukkende FUT?


Jeg spillede kun Seasons de sidste par måneder i 16'eren, da der ikke var nær så mange frustrationer som i FUT. Så derfor tænkte jeg også jeg ville starte ud med Seasons i 17, men for mit vedkommende er Seasons nu blevet værre end FUT. Mit stat er ligenu 6-19 og division 7 var rent nederlag.

Dette er fra en kamp igår. Jeg har ikke forsøgt at fremtvinge de gule kort, men pludselig skulle jeg blot kigge på min modstander før jeg fik dømt gult kort. Fik ligeledes dømt 2 straffespark imod mig. Intet hang sammen, stort set alle mine afleveringer fejlede, min skud ramte forbi mål eller på stolpe, selvom jeg normalt kan score på dem. Modsat spillede min modstander som om han var verdensmester i FIFA.

Billede

Hvordan skal man kunne spille en normal kamp når de fuckups sker konstant?:

Billede

Billede
(Den aflevering var desuden sat til højre... )

Alle online kampe føles røv korrupte i FIFA 17
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 4. okt 2016 11:47

Billede

Det er altså til at blive frustreret over. Jeg spiller mod en som har låne spillere på hele linjen og han er presset i bund hele kampen men jeg kan bare ikke score #-o
Jeg ved der er andre der oplever det samme men har i nogle ideer på afslutninger som er mere effektive?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 4. okt 2016 12:43

citysleeps skrev:
skovbo skrev:Jeg spillede her til aften få kampe i Online Seasons (ikke FUT) og hold nu op en forskel. Langt bedre oplevelse i forhold til spillet på banen.
Jeg frygter selvfølgelig for om det bliver for kedeligt i længden, men man undgår umiddelbart en masse frustrationer over uforklarlige fejl som det ses i FUT.
Jeg vil nok give FUT en pause for en rum tid og fokusere på at komme op i divisionerne i seasons.

Har I prøvet det eller spiller I udelukkende FUT?


Jeg spillede kun Seasons de sidste par måneder i 16'eren, da der ikke var nær så mange frustrationer som i FUT. Så derfor tænkte jeg også jeg ville starte ud med Seasons i 17, men for mit vedkommende er Seasons nu blevet værre end FUT. Mit stat er ligenu 6-19 og division 7 var rent nederlag.

Dette er fra en kamp igår. Jeg har ikke forsøgt at fremtvinge de gule kort, men pludselig skulle jeg blot kigge på min modstander før jeg fik dømt gult kort. Fik ligeledes dømt 2 straffespark imod mig. Intet hang sammen, stort set alle mine afleveringer fejlede, min skud ramte forbi mål eller på stolpe, selvom jeg normalt kan score på dem. Modsat spillede min modstander som om han var verdensmester i FIFA.

Billede

Hvordan skal man kunne spille en normal kamp når de fuckups sker konstant?:

Billede

Billede
(Den aflevering var desuden sat til højre... )

Alle online kampe føles røv korrupte i FIFA 17


Jeg er enig i at der stadig er mange fejl i Seasons, det er bare ikke i samme grad som FUT.
Seasons virker generelt mere afbalanceret.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 4. okt 2016 13:08

Glæder mig til første patch, hvor de forhåbelig fixer det med skader. Jeg spillede en kamp i går, hvor jeg fik tre skader på under 60 min. Derudover har jeg en spiller, jeg har spillet ca 10 kampe med, hvori han har fået 4 skader.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 4. okt 2016 14:27

Billede

Billede

Jeg bruger pt denne formation, og har så selvjusteret custom tactics og de forskellige spillerroller. Mine tre frontangribere gør det i hvert fald glimrende!
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 4. okt 2016 14:30

pongolle skrev:Billede

Billede

Jeg bruger pt denne formation, og har så selvjusteret custom tactics og de forskellige spillerroller. Mine tre frontangribere gør det i hvert fald glimrende!


Jeg har købt Christian Eriksen og han er blevet skadet 3 kampe i træk!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron