Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 16. dec 2016 12:26

Benja190782 skrev:Jeg må sige at jeg har fundet glæden tilbage ved FIFA, efter at have været kørt lidt død i det online med custom tactics osv.

Nu spiller jeg en god gammeldags 4-4-2 med HELT standard custom tactics og det kører bare...
Sidst jeg havde det så sjovt med FIFA 17 var de første 14 dage efter spillet udkom.

Det er som om at spillerne løber meget mere, aflevere hurtigere og tænker selv.

Jeg er 100% på 4-4-2 igen med alt standard. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set så flot fodbold...


Ind i mellem virker det som om et hold på et tidspunkt går helt død. Det at skifte formation kan nogen gange være nok. FUT er virkelig underligt på nogle tidspunkter.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 16. dec 2016 14:29

Jeg har to hold med to forskellige formationer. 433-4 og 41212-2. Det er både for at få lidt afveksling men også fordi, jeg synes man bliver bedre af at lære de forskellige styrker og svagheder fra de forskellige formationer.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 16. dec 2016 16:04

Nøj nogle ulækre hold jeg støder ind i, nu i weekend ligaen....
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 16. dec 2016 16:50

Målmænd i FUT er virkelig så random. Som jeg skrev den anden dag, syntes jeg den bedste målmand jeg havde prøvet var Begovic. Det gjorde jeg pga at jeg havde spillet en hel WeekendLeague med ham, hvor han var den mest stabile målmand jeg havde prøvet. Denne weekend har han kun 6 kampe inde allerede kostet to mål i form af disse to drops:
Billede
Billede

Jeg er efterhånden ikke længere i tvivl. Det er fuldstændig ligegyldigt, hvilken målmand man har. De er scriptet-påvirket, hvorfor det er forskelligt, hvordan de præsterer for en. Nogen gang godt, andre gange knap så godt.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 16. dec 2016 22:09

På trods af at jeg vinder væsentlig flere kampe, efter jeg er skiftet til 4-4-2, uden custom tactics og uden player instructions, så har EA stadig en finger med i spillet en gang imellem.

Se her som min modstander score 6 mål på 6 skud inden for målrammen!

Billede

-og her score en anden modstander 5 mål efter 6 skud. EA må da vide at det her spil er ødelagt???

Billede

Jeg kan dog ikke rigtig blive sur over sådanne nederlag, fordi jeg spiller "næsten" altid bedre end min modstander - og skaber flere chancer + har mere boldbesiddelse.
Men disse kampe er man bare ikke herre over - så selvom det er irriterende, så kan jeg ikke andet end grine af det, fordi jeg kan intet gøre ved det, og vi oplever alle det samme en gang imellem.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 16. dec 2016 22:42

^^
Den er også helt galt her. Jeg har spillet WL siden føreste weekend, og har pt gang i den værste. Jeg troede, at jeg havde oplevet det værste mht scripting i FIFA. Det havde jeg desværre ikke.

Vil undlade at fylde tråden med GIFs, men det er virkelig slemt.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 16. dec 2016 23:20

Jeg føler jeres frustrationer og blev nød til at slukke boksen efter 9 kampe i WL... Hvis det ikke er, at jeg ikke kan score eller at spillernes fysik er for overdrevet så er det noget helt tredje. I dag kunne mine spillere som ellers er sikre i pasningsspillet lige pludselig ikke sætte 3 afleveringer sammen. Det er simpelthen så frustrerende at kampen pludselig ændre udfald og du kan ikke gøre noget som helst.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 17. dec 2016 00:22

Jeg har haft den bedste aften i FIFA i umenneskelige tider. Jeg har aldrig været mere end en Division 5 eller 6 spiller.
I dag tror jeg fandme jeg knækkede koden!

Jeg gik ubesejret i gennem Division 4 og kom for første gang nogensinde i Div 3 :D Det er sku stort for mig. Jeg har spillet vildt godt i dag og har scoret på mine chancer og næsten ikke givet nogen væk. Jeg håber ikke det er en enlig svale haha :) I morgen rammer EA aids mig nok igen :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 17. dec 2016 00:39

Nogen af jer, der kan hjælpe med at forklare dette mål? Kan man trykke noget / indstille noget, så ens spillere automatisk bare stormer mod bolden, og den dermed bliver ved med at ryge hen til en? Læg mærke til hvor mange gange jeg får prikket eller rørt bolden. Alligevel kan han bare suse afsted. Og hvordan fuck kan der pludselig dukke en spiller op på fløjen ud i det blå?

Billede

Han gør / trykker et eller andet her. No way han selv styrer og rammer boldens bane med 100 % nøjagtighed.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 17. dec 2016 01:06

Vandt lige 1. Division i sammenspilssæson (med southampton) med en god kammerat, noget vi aldrig nåede i FIFA 16, stort.. :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 17. dec 2016 02:37

Helt seriøst, hvad har de gjort ved spillet denne weekend? Er der kommet en patch eller ligende i ugen? Prøv se ovenstående mål, hvor bolden bliver ved med at ryge hen til hans spillere indtil han scorer. Nu mødte jeg så ham her et par kampe efter. God spiller, som spiller 4321 og ultra defensive + counter. Dette er halvlegsstats:Billede

Efter flere gode redninger og stolpeskud, får jeg endelig scoret i omkring det 80 minut. I det 88 minut sker dette:
Billede

Igen, jeg vil virkelig gerne vide hvordan de gør. Skyd, tilbage, skyd, tilbage, skyd, tilbage og mål.
Nå, op på hesten igen og giv bolden op.
Billede

Ind i forlænget, hvor han scorer på et langskud i det 115 minut, hvorefter han trækker tiden. Jeg skal dog lige have denne i hovedet i det 120+ minut.
Billede

Jeg har på første dag allerede tabt lige så mange som jeg plejer at gøre, når jeg er færdig om søndagen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 17. dec 2016 07:19

Er der nogle danske EA medarbejdere, som man kan spørge om de mener der her seriøst?
Det har jo intet med fodbold at gøre længere...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 17. dec 2016 08:46

Cena skrev:Jeg har haft den bedste aften i FIFA i umenneskelige tider. Jeg har aldrig været mere end en Division 5 eller 6 spiller.
I dag tror jeg fandme jeg knækkede koden!

Jeg gik ubesejret i gennem Division 4 og kom for første gang nogensinde i Div 3 :D Det er sku stort for mig. Jeg har spillet vildt godt i dag og har scoret på mine chancer og næsten ikke givet nogen væk. Jeg håber ikke det er en enlig svale haha :) I morgen rammer EA aids mig nok igen :P


Godt gået, Cena! :D

Jeg er også lige rykket op i 3 Division nu - jeg siger jo at den 4-4-2 formation virker, haha! :mrgreen:

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 17. dec 2016 14:26

Hvad gør jeg forkert her?
Billede

Det må jo være noget jeg gør galt. Ellers er det jo spillet der mener, at han skal have et indkast i det 45.min, og det vil være scripting som selvfølgelig ikke eksisterer. Så det må jo være mig der gør noget forkert.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 17. dec 2016 15:00

^^
Det er EA's automatiske tilfældighed - det har ikke noget med scripting at gøre, host host.. :)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron