Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 23. okt 2016 14:47

Nu har jeg spillet 18 kampe i FUT Champions og kun vundet 5 af dem. Det er fuldstændig vanvittigt de antal gange jeg har ramt stolpen i de 18 kampe - og ekstremt frusterende, når ens spiller pludselig vælger at sparke til bolden uden man har trykket på en knap. Selv min bedste angriber, Higuain (88) som har 87 i skud, kan ikke ramme andet end stolpen..

18-5 helt ærligt jeg har vundet 1 Division i FIFA 16 med et 25K hold og så kan jeg ikke vinde mere end sølle 5 kampe i det her programmeret lort! Før det hed min online statistik 88-15-32.
Jeg har konstant flere skud på mål og væsentlig mere boldbesiddelse, men min modstander scorer altid på et spark der rammer mig i ryggen og ryger hen på min medspillers knæ, som så flyver direkte op på overliggeren og ned i hovedet på mig, som så scorer selvmål...

Det her spil handler ikke om fodbold - det handler om programmering og intet andet.
Jeg kan bedst sammenligne det med Tetris.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 23. okt 2016 15:10

Benja190782 skrev:Nu har jeg spillet 18 kampe i FUT Champions og kun vundet 5 af dem. Det er fuldstændig vanvittigt de antal gange jeg har ramt stolpen i de 18 kampe - og ekstremt frusterende, når ens spiller pludselig vælger at sparke til bolden uden man har trykket på en knap. Selv min bedste angriber, Higuain (88) som har 87 i skud, kan ikke ramme andet end stolpen..

18-5 helt ærligt jeg har vundet 1 Division i FIFA 16 med et 25K hold og så kan jeg ikke vinde mere end sølle 5 kampe i det her programmeret lort! Før det hed min online statistik 88-15-32.
Jeg har konstant flere skud på mål og væsentlig mere boldbesiddelse, men min modstander scorer altid på et spark der rammer mig i ryggen og ryger hen på min medspillers knæ, som så flyver direkte op på overliggeren og ned i hovedet på mig, som så scorer selvmål...

Det her spil handler ikke om fodbold - det handler om programmering og intet andet.
Jeg kan bedst sammenligne det med Tetris.


Jeg ved ikke om du afslutter på denne måde. Men hold finesse knappen inde og skyd som du ville gøre normalt og fyld power op, slip og tryk hurtigt igen. Efter jeg er begyndt at afslutte på den måde scorer jeg langt flere mål.
Jeg har set en masse videoer omkring afslutninger i år og det har virkelig hjulpet mig til at forstå hvordan man skal afslutte, og på hvilke måder i hvilke situtioner.
Jeg har førhen været verdensmester i at ramme stolpen konstant - men det sker næsten aldrig mere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 23. okt 2016 19:42

Jeg er på 20+ stolpeskud i denne weekend. Seneste kamp 3 stk i første halvleg alene. Den dag jeg sparker stolpe ind og mine målmænd står lige så godt som mine modstanderes, taber jeg aldrig en kamp igen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 24. okt 2016 09:34

Den er virkelig gal med folk som "quitter" ved at ligge controlleren og lade tiden løbe ud. Senest i går, da jeg kom foran 2-0 efter 30 minutter, giver min modstander op. Min målforskel er ligenu +51, for når man giver op sådan, så fortjener man også at tabe 8-0 eller mere :- ) Men det er dog en enorm kedelig tendens..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 24. okt 2016 11:49

Klarede lige Son SBC i går og hold da helt ferie et vildt kort. Jeg var så heldig at jeg packede Coutinho i den første af tre challenges så det betalte en del af de dyre spillere fra Korea. Hvis i har råd til at lave den SBC og i har BPL hold så kan det stærkt anbefales. Son er vild.

Packede i øvrigt Bruyne få dage forinden da jeg brugte coins og købte en 35k pack. Mit held i år har været vildt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 24. okt 2016 12:40

citysleeps skrev:Den er virkelig gal med folk som "quitter" ved at ligge controlleren og lade tiden løbe ud. Senest i går, da jeg kom foran 2-0 efter 30 minutter, giver min modstander op. Min målforskel er ligenu +51, for når man giver op sådan, så fortjener man også at tabe 8-0 eller mere :- ) Men det er dog en enorm kedelig tendens..


Har faktisk ikke oplevet det endnu ovre på PS4. Det er nok fordi jeg ikke er god nok :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 24. okt 2016 12:42

CaptainKicker skrev:Klarede lige Son SBC i går og hold da helt ferie et vildt kort. Jeg var så heldig at jeg packede Coutinho i den første af tre challenges så det betalte en del af de dyre spillere fra Korea. Hvis i har råd til at lave den SBC og i har BPL hold så kan det stærkt anbefales. Son er vild.

Packede i øvrigt Bruyne få dage forinden da jeg brugte coins og købte en 35k pack. Mit held i år har været vildt.


Jeg venter på der kommer nogle SBC kort fra Serie A. Halloween kortene derfra har ikke rigtig fristet.
Jeg har også været MEGET heldig i forhold til tidligere. OTW Mane, Gundogan, Lukaku, Rashford og en del andre spillere som har givet 15k +.

Det har dog mest været fra SBC. Købte FIFA points for 150 kr. den dag spillet udkom og der fik jeg virkelig bare skrald :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 24. okt 2016 12:55

CaptainKicker skrev:Klarede lige Son SBC i går og hold da helt ferie et vildt kort. Jeg var så heldig at jeg packede Coutinho i den første af tre challenges så det betalte en del af de dyre spillere fra Korea. Hvis i har råd til at lave den SBC og i har BPL hold så kan det stærkt anbefales. Son er vild.

Packede i øvrigt Bruyne få dage forinden da jeg brugte coins og købte en 35k pack. Mit held i år har været vildt.


Jeg overvejede netop Son SBC'en da han ville passe perfekt til mit BPL hold men har vil ikke bruge så store mængder coins på at klare den. Det er det samme med Del Piero SBC'en hvor jeg mangler 7 spiller fra FC Sydney.
Sidste gang jeg søgte på marked kunne jeg ikke engang finde 7 spillere fra klubben plus dem der var lå med en mindste pris på 9K.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 24. okt 2016 15:42

Godt at se, at heldet også smiler til dig, Cena!

the 007 baker, desværre alt for mange pricefixer :-/ man kan sige med Son, at en del af hypen er faldet eftersom han har været ude i nogen uger, så han var faktisk ikke særlig dyr. Tror jeg brugte lidt over 70k (havde dog et par af spillerne jeg skulle bruge i forvejen) og de 45k fik jeg fra Coutinho i pack.

Her er det hold jeg bruger.

Billede

Zlatan fik jeg i en pakke, så tænkte hvorfor ikke bare bruge ham. Samme gælder for Kevin de Bruyne. IF Chadli er fra en 5k pack jeg fik efter et Draft-nederlag. Walker er fra en pack.

Købte Gundogan før Sterling SBC, så han var ikke særlig dyr. Luiz blev købt på dag 2 for lidt under 20k. Milner købt for omkring 30k efter jeg tradede lidt. Jeg investerede i Bobby Moore som gik for omkring 200k, og solgte ham for 150k profit. Købte derefter Schmeichel for 350k som en slags investering men endte med, at han blev brugt fast.

Walcot købte jeg for nylig efter en 90k profit på OTW Mané. De coins jeg købte Mané for var efter en tabt FUT Draft hvor jeg fik Iniesta i en pakke.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 24. okt 2016 16:59

Vildt nok hold =D>
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 24. okt 2016 21:46

Folk er godt nok heldige i de pakker der..

Vandt alle 4 draft kampe sidste uge på min draft token billet.

Kan ik lige huske hvilke pakker jeg fik, men fik Oblak som bedste mand i en af dem, og Robbie Keane??? som bedste i en anden.. Sølle

Har åbnet en del efterhånden, og ramt nada :?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf KimHansenDK » 24. okt 2016 22:54

Er det bare mig, eller er der ufatteligt meget scripting i FUT? Er i gang med single player season, og det er som om, at der er nogle kamp, som man bare SKAL tabe. Jeg spiller om oprykning til 5. division, og der er en kamp, som jeg har fuld kontrol over, men hver gang sker der et eller andet sindssygt i kampen. I fire ud af fem kampe score de på hovedstød efter indlæg inden for de først fem minutter. Ellers er det et indlæg, som tilfældigvis rammer min spillers hånd, et skud der bliver retter af, eller et meget tyndt straffe. Selvfølgelig kan det være tilfældigt, men det virker bare lidt for påfaldende, og ødelægger på mange måder spillet. Specielt når man spiller godt, og har helt styr på kampene.
KimHansenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 25. okt 2016 07:03

KimHansenDK skrev:Er det bare mig, eller er der ufatteligt meget scripting i FUT? Er i gang med single player season, og det er som om, at der er nogle kamp, som man bare SKAL tabe. Jeg spiller om oprykning til 5. division, og der er en kamp, som jeg har fuld kontrol over, men hver gang sker der et eller andet sindssygt i kampen. I fire ud af fem kampe score de på hovedstød efter indlæg inden for de først fem minutter. Ellers er det et indlæg, som tilfældigvis rammer min spillers hånd, et skud der bliver retter af, eller et meget tyndt straffe. Selvfølgelig kan det være tilfældigt, men det virker bare lidt for påfaldende, og ødelægger på mange måder spillet. Specielt når man spiller godt, og har helt styr på kampene.


Jeg spiller netop kun singleplayer hvis der er en god pack eller nemme coins. De ting du nævner fylder nemlig for meget.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 25. okt 2016 20:11

Det begynder godt nok at blive lidt ensformigt, med alle de kampe man taber, på trods af at man spiller langt bedre end sin modstander.

Billede

Helt seriøst! Han har to skud på mål og dem scorer han på!
Billede

Her har han 3 skud og dem scorer han på! Jamen for fanden... #-o
Billede

Her igen - og dette er kun ved pausen:
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 25. okt 2016 20:42

Vanvittigt!

Hvordan var rating forholdet mellem dit og modstanderens hold?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron