Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 22. dec 2016 12:05

Fik lavet Willian SBC for ca. 170k. Endelig en rigtig god spiller der ikke krævede det helt vilde i requirements...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 22. dec 2016 15:50

the 007 baker skrev:Var det med dit bronze hold?


Næppe med Toure, Kompany, Koscielny og Willian på billedet :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 22. dec 2016 16:15

^^
Hehe! Nej det var selvfølgelig med mine to guld hold, at jeg kvalificerede mig til FUT Champions.
Man skal jo også være realistisk. ;)

Nå men, nu vandt jeg lige 11.500 coins og en tur op i 2. Division. ;)

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 22. dec 2016 20:56

Jeg er ikke helt sikker på det der fitness. Hvornår begynder det at påvirke mine spillere, og hvordan. Vil en spiller der starter med fitness 88 fx have færre kræfter og iverskud mod slutningen af en kamp, sammenlignet med en spiller, der startede kampen på 95 fitness?

Hvad gør i?

Jeg laver stort set 2 identiske hold, fx engelske spillere, og skifter så på alle pladser mellem alle kampe, undtagen målmanden. Så kommer der 10 friske spillere med fitness på banen med fitness 99 til alle kampe.

Hvad gør i andre?
Bygger holdet om om enkelte spillere, og giver dem fitness kort, og skifter på andre pladser?
Kører alle spillere ned i fitness, og giver en omgang squad fitness? Og hvor langt kører i dem så ned?

Puha, sikke en masse spørgsmål :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 17

Indlægaf BHFanatic » 22. dec 2016 20:57

Hvornår få man sine rewards fra fut champions?
Spillede for første gang sidste weekend men har ikke fået....
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 22. dec 2016 21:52

^^
Hver torsdag - så du burde have fået idag.
Hvor langt kom du?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf BHFanatic » 22. dec 2016 22:12

Mærkeligt...jeg må kontakte ea...silver 1 men har ikke spillet alle kampe :)
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 22. dec 2016 23:32

BHFanatic skrev:Mærkeligt...jeg må kontakte ea...silver 1 men har ikke spillet alle kampe :)


Du er helt sikker, at du ikke kan indløse dem under champions funktionen? Bare så vi har det helt på det rene, at de ikke kommer automatisk ind i store.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 22. dec 2016 23:52

Rage solgte min klub til 600k her til aften. Jeg smider snart håndklædet i ringen og bruger min 1 mio på pakker. Jeg kan simpelthen ikke blive bedre til det her spil. Tager 1 skridt frem og 2 tilbage. Skaber kæmpe chancer. Nogle kampe banker jeg dem ind. Andre kan jeg ikke score. Jeg ved ikke om det er mig den er gal med eller inkonsistensen er så stor og jeg bare ikken kan tilpasse mig til den.

Jeg vil så gerne blive bedre. Men når der er så stor forskel fra kamp til kamp føler jeg aldrig jeg bliver bedre. Det er mig en gåde at folk kan gå 30-10 i WL feks. Det må være mig den er gal med. Jeg har aldrig mere end 2-3 gode kampe i træk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf BHFanatic » 23. dec 2016 00:08

YCSMS skrev:
BHFanatic skrev:Mærkeligt...jeg må kontakte ea...silver 1 men har ikke spillet alle kampe :)


Du er helt sikker, at du ikke kan indløse dem under champions funktionen? Bare så vi har det helt på det rene, at de ikke kommer automatisk ind i store.


Ved ikke helt hvad du mener?
Skulle de ikke komme automatisk i store, de pakker + coins?
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 23. dec 2016 00:11

BHFanatic skrev:
YCSMS skrev:
BHFanatic skrev:Mærkeligt...jeg må kontakte ea...silver 1 men har ikke spillet alle kampe :)


Du er helt sikker, at du ikke kan indløse dem under champions funktionen? Bare så vi har det helt på det rene, at de ikke kommer automatisk ind i store.


Ved ikke helt hvad du mener?
Skulle de ikke komme automatisk i store, de pakker + coins?


Nej. Hvis du går under online-fanen i FUT, skulle der under FUT-Champions gerne stå noget om, at dine rewards er klar til dig. Så skal du blot trykke. Altså du skal bare gå ind i Champions, som hvis du fx skulle spille en kamp.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 23. dec 2016 09:49

Cena skrev:Jeg ved ikke om det er mig den er gal med eller inkonsistensen er så stor og jeg bare ikken kan tilpasse mig til den.

Jeg vil så gerne blive bedre. Men når der er så stor forskel fra kamp til kamp føler jeg aldrig jeg bliver bedre.

Det er det samme for mig. Jeg har fundet mit niveau tror jeg, det ligger omkring Pro Level 3 stjerner i FUT, men jeg kan ikke vide det 100%, da AI'en er noget forudsigelig. Jeg er mulgivis bedre, mulgivis dårligere, men som spillet justere sliders i baggrunden online kan jeg ikke vide det. Jeg ved bare at med mine bronzekæmper, så får jeg nogle sjove kampe mod Pro level 3-4 stjerner hold.

Jeg vil have en røvfuld online fordi jeg møder en bedre spiller. Jeg gider ikke spille 1-1 med 2 skud på mål, mens min modstander spillede mig ned, og fik 13 skud afsted. Så føler jeg alligevel ikke, at jeg opnåede en skid, for det var jo ikke min skyld vi spillede uafgjort.

Jeg tror sgu' jeg giver Active Soccer DX2 en chance. helt ny SWOS klon til kun 74kr

https://www.youtube.com/watch?v=us8zJ6cq51Y
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 17

Indlægaf BHFanatic » 23. dec 2016 11:32


Nej. Hvis du går under online-fanen i FUT, skulle der under FUT-Champions gerne stå noget om, at dine rewards er klar til dig. Så skal du blot trykke. Altså du skal bare gå ind i Champions, som hvis du fx skulle spille en kamp.


Ahh på den måde :mrgreen:
Tak for info! =D>
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 23. dec 2016 20:23

Første WL-kamp. 4 skud på træværket. 3 alene i første halvleg. Så ved man, at det er WL-tid igen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 23. dec 2016 21:19





To på hinanden følgende kampe! Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal vinde når spillet smider så meget BS i hovedet på mig!! Det er simpelthen så vanvittigt det her!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron