Xboxlife forum

Madden NFL 17

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 17

Indlægaf Pestowicz » 24. aug 2016 10:24

Morten Skou skrev:Hvad synes I om det? Er der nogle ting der er blevet bedre? Jeg har desværre ikke fået prøvet det endnu :)


De har virkelig forbedret spillet på mange punkter, vil gå så langt og sige at det er det bedste til dato! Der skal dog allerede patches, men hvornår skal der ikke det, når EA udgiver et nyt spil?

Forbedringer:
Special teams, block af punt og field goals, giver et helt nyt aspekt til spillet. Man har faktisk en chance for at få det gjort nu.
QB fumbler bolden mere, fremfor at smide bolden væk, som i det gamle.
Løbespillet er optimeret meget, både styring og blocks fra O-line er spot on og giver en helt anden følelse og forståelse.
Agressive catch er ikke overdrevet længere, da man har en chance med DB's for at slå bolden ud, efter catch.
Synes strip mechanic er forbedret, og virker mere realistisk, i forhold til hvordan spilleren holder bolden.
Spin moves er ikke så vilde længere, og i stedet realistiske i forhold til den fart at man løber i, om det er 70OVR eller 99OVR.
Field goal, kick off og punt er blevet meget mere teknisk, det er spot on! Det skal ikke være så nemt som i de tidligere spil, nu skal man faktisk gøre noget for det.
MUT kan man nu genstarte en challenge, hvis man fejler.

Skal forbedres:
Synes at man har for nemt ved at bryde den første tackling for ofte, det føles som en fejl og lidt for overdrevet.
Nogle gange når man ser replay, forsvinder alle spillere, undtaget bolden.

Nu har jeg måske spillet det i 7 timer samlet, så jeg skal stadigvæk have spillet det noget mere. Men det er mit indtryk lige nu. Jeg er meget tilfreds og kun blevet større fan af spillet :)
Pestowicz
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: København

+1

Re: Madden NFL 17

Indlægaf Pingo » 13. sep 2016 19:10

Nu er der gået næsten en måned siden det udkom. Hvordan er dommen? Er det "bare" en i rækken, eller er det rent faktisk forbedret? Har læst og hørt en del om det. Men vil gerne høre jeres dom. Er stadig i tvivl om jeg vil investere i det. Er kæmpe NFL fan, men er det holdbart nok?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron