Xboxlife forum

Rocket League-tråden

For sport fanatikere.

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 9. aug 2016 11:54

Nyt gratis dlc til Rocket League spillet, fra September

Give your friends the boot with "Rocket League® Rumble!" This FREE new mode for the Playlist and Mutator sections will let you compete in an epic battle royale with random, hilarious power-ups like the Grappling Hook, Tornado, Freezer and more! Play it with friends and foes this September!

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf DanniLaursen » 12. aug 2016 08:37

Ser fedt ud...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 12. aug 2016 18:01

DanniLaursen skrev:Ser fedt ud...


Jep, er dog lidt bange for at controlleren snart løber tør for knapper.... :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 9. sep 2016 20:37

Så er den nye gratis DLC ude til spillet

"Rocket League® Rumble!" This FREE new mode for the Playlist and Mutator sections will let you compete in an epic battle royale with random, hilarious power-ups like the Grappling Hook, Tornado, Freezer and more! Play it with friends and foes this September!

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 10. sep 2016 07:59

Det er virkelig underholdende og drønsjovt med de nye ting man kan i spillet nu, der er boksebolde, støvlespark og bolde der hænger stille i luften , frosset fast..... hold da op :lol:

Et af mine mål med de nye ting

http://xboxdvr.com/gamer/JOHNHJ/video/21413312

Der er også kommet nye design ting til bilerne, plus et 'crate'system, skattekister som kun kan åbnes med nøgler som man skal købe, eller bytte sig til. Er ellers ikke meget for micropayment, men jeg synes at det går til et godt formål her.





Her er info om alt det nye i spillet
http://www.rocketleaguegame.com/news/20 ... tes-v1-22/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2016 20:16

Problemet er bare lige, at den nye opdatering praktisk talt har gjort spillet uspilleligt i form af massive frame-rate-drops, når ens bil er på jorden. Ud over det, så er det ret fedt-

Jeg fik også en Crate tidligere, så jeg købte 5 nøgler og ville lige åbne den - og det blev så til et utroligt flot animeret skin. Det er en ret fed feature!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 10. sep 2016 20:39

TerrificFalcon skrev:Problemet er bare lige, at den nye opdatering praktisk talt har gjort spillet uspilleligt i form af massive frame-rate-drops, når ens bil er på jorden. Ud over det, så er det ret fedt-

Jeg fik også en Crate tidligere, så jeg købte 5 nøgler og ville lige åbne den - og det blev så til et utroligt flot animeret skin. Det er en ret fed feature!


Jeg har ingen problemer med frame-rate drops her...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2016 22:20

Det er et generelt problem, som udviklerne har anerkendt - det svinger dog meget, men det er da fint for dig, at det kører.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Xozzi » 10. sep 2016 22:33

Ville ogs lige ind og prøve rumble... Havde også massivt lagg... Prøvede så lige en 1v1 normal, for at se om det var rumble der var noget galt med - men det laggede også alt for galt til man kunne spille :/
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2016 23:18

Vent, er det ikke meningen at Rocket League skal Se sådan her ud?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 10. sep 2016 23:34

TerrificFalcon skrev:Vent, er det ikke meningen at Rocket League skal Se sådan her ud?


Det har jeg aldrig oplevet, har du prøvet at pille dit 'skin' af? Kan være det er det , for jeg har ikke fået monteret nogle af de nye endnu.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 11. sep 2016 00:22

Jeps - det ændrer ikke på noget. Det er en ærgerlig bug, og det er også irriterende, at det kun rammer Xbox One-udgaven - for så er det ikke så sjovt at spille mod PC-spillere, når man selv har virkelig svært ved at ramme bolden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 12. sep 2016 20:05

Så jeg har nu åbnet tre Crates - et par fra Series 1 og én fra Series 2. Det er så blevet til 2 styks Animated decals og ét sæt Exotic Wheels.

Så her præsenterer jeg mine opgraderede udgaver af Bøllebilen og Technoøsen:
Flot video!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. sep 2016 15:41

Nå, jeg fik lige købt 20 keys til - og åbnet den sidste Crate, jeg havde tilbage (som jeg havde fået af Mitzurugi). Det blev desværre det animerede Warlock-skin til Merc-bilen, som er ret nice, men det fik jeg også tidligere i dag.

I alt er det så, med 6 Keys, blevet til:
Rare Animated Decal - Carbonated til Road Hog
Very Rare Animated Decal - Distortion til Octane
Very Rare Animated Decal - Breakout til Dot Matrix
2x Very Rare Animated Decal - Warlock til Merc
Exotic Wheels - Looper

De der Exotic Wheels er helt vildt ekstremt fede. Dot Matrix er også et fantastisk skin, mens jeg godt kan lide Octane som bil, så jeg er ret glad for Distortion. Kan desværre ikke lide Merc - ellers ville jeg nok køre mere med Warlock-skinnet. Carbonated til Road Hog er også strengt undervurderet. Krydser fingre for, at jeg snart får en af Import-bilerne, som jeg gerne vil have.

Ps. denne her opdatering til Rocket League er virkelig, virkelig dope. Dét kan jeg kun støtte op om.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 13. sep 2016 16:12

Der er lige kommet en 1.54 GB update... håber den retter de fejl der er.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron