Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 30. aug 2015 13:47

Hvornår starter ligaen op?
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 30. aug 2015 14:05

Jeg forventer, at Skou slår op på forsiden vedr. tilmelding, hvor der også så også vil være deadline for hvornår ligaen starter op. Men jeg venter på hans "Good To Go"...
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2015 20:08

Der var jo også et ønske fra starten om, at folk lige skulle have en chance for at få fat i spillet, så om en uge eller to er vel fint tænker jeg? Jo flere vi kan få med, jo sjovere bliver det :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 30. aug 2015 20:42

Lyder godt. Så har jeg noget tid at øve mig i. Det er der godt nok brug for :D har noget bøvl med at vælge en anden taktik når jeg først er kommet på banen.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 31. aug 2015 07:02

Synes egentlig det går ganske godt, er 12-2 med packers. Mine to nederlag er kommet ude mod Bears og lions. Begge gange i OT. Begge gange startede jeg endda med bolden og smed så en dum int, mod lions var det endda en Pick six.
Oplever i at nogle af spillerne er mega grådige? Fik nemt forlænget med de første 3(og vigtigste) men da jeg så skulle forlænge med resten er der ingen som gider, forhandlingerne stopper ikke, de gider bare ikkeit udspil.
Nick perry ville have 20 mio over 5 år. Han endte med at få tilbudt 30 mio over 5 år hvor de 20 af d var garanterede penge og alligevel gad han ikke…
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 31. aug 2015 12:01

TigerJax007 - Kansas City Chiefs
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 4. sep 2015 20:02

Er mit valg noteret? Forummet har været helt dødt siden min sidste post :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 4. sep 2015 20:05

Stilhed før stormen ;-) Jeg har redigeret første post og sat dig på :D

Regner med at vi melder ud her i weekenden, at vi starter næste weekend, hvis ellers Adampantic er enig i at det e tid. Det skal lige falde i hak med nogle andre ting :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 4. sep 2015 22:50

Morten Skou skrev:Stilhed før stormen ;-) Jeg har redigeret første post og sat dig på :D

Regner med at vi melder ud her i weekenden, at vi starter næste weekend, hvis ellers Adampantic er enig i at det e tid. Det skal lige falde i hak med nogle andre ting :)


Super! Og som I kan se, så har jeg også tilladt mig at lave et lille reklamefremstød i forbindelse med anmeldelsen. Går ud fra, at en decideret nyhed kommer på tale når vi rigtig nærmer os. Men nu er folk præpareret :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 5. sep 2015 09:33

Hey folks,

Jeg har misset jeres seneste post'. Jeg får af en eller anden grund ikke en email længere, når der er nyt herinde.
Næste weekend lyder godt :D

Er selv ved at være færdig med min første sæson på All-Pro.. Tog 16 sejre, og har vundet første playoff kamp også. Så jeg er så småt klar :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 5. sep 2015 19:14

Har taget første sæson på all Pro, gik 14-2 dog snævre nederlag i OT. Vandt dog super Bowl :-) overvejer egentlig lidt om jeg skal vælge et andet hold end packers online da jeg allerede har en med dem. Men den tænker jeg lige over ;-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 6. sep 2015 00:15

Pingo skrev:Har taget første sæson på all Pro, gik 14-2 dog snævre nederlag i OT. Vandt dog super Bowl :-) overvejer egentlig lidt om jeg skal vælge et andet hold end packers online da jeg allerede har en med dem. Men den tænker jeg lige over ;-)


Endte 16-0, og SB sejr over Cowboys. Skal have justeret sliders en smule, så deres løbeangreb og løbeforsvar blive lidt skarpere :D

tradede igen Flacco væk, og hev en Dominique Davis ind. Hans rating var kun 69, men endte med 34/11 i TD/INT ratio. Han ville dog ikke forlænge, så draftede en ny QB i 3 runde, der viste sig at være på 85 Ovr :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 6. sep 2015 08:28

Adampantic skrev:
Pingo skrev:Har taget første sæson på all Pro, gik 14-2 dog snævre nederlag i OT. Vandt dog super Bowl :-) overvejer egentlig lidt om jeg skal vælge et andet hold end packers online da jeg allerede har en med dem. Men den tænker jeg lige over ;-)


Endte 16-0, og SB sejr over Cowboys. Skal have justeret sliders en smule, så deres løbeangreb og løbeforsvar blive lidt skarpere :D

tradede igen Flacco væk, og hev en Dominique Davis ind. Hans rating var kun 69, men endte med 34/11 i TD/INT ratio. Han ville dog ikke forlænge, så draftede en ny QB i 3 runde, der viste sig at være på 85 Ovr :D



Vildt nok han var 85 ovr. Rodgers var 49-8 i td/int
Skal også have kigget på sliders.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf KingHans » 6. sep 2015 10:05

Jeg har tebow som QB og på All pro er jeg nu 3-3 og han har kastede flere int end td... men sådan er det jo!
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 6. sep 2015 10:25

KingHans skrev:Jeg har tebow som QB og på All pro er jeg nu 3-3 og han har kastede flere int end td... men sådan er det jo!


Det er vel egentligt også meget realistisk? ;)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron