Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 23. aug 2015 16:09

Seahawks er ledige, og du er hermed sat på deres hold. Du kan se frem til minimum 2 opgør mod Rener herinde fra, da han har St Louis :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 23. aug 2015 16:52

Hej

Super, jeg har vist engang spillet mod Rener, hvis jeg ikke tager meget fejl. Jeg er ikke specielt god, tænkte at all Pro er nok er noget over mit niveau, men hva så lærer jeg nok noget!
Jeg er meget interesseret i træningskampe før sæson start, hvis nogen sku ha lyst?
Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 23. aug 2015 17:01

jesperbadeand skrev:Hej

Super, jeg har vist engang spillet mod Rener, hvis jeg ikke tager meget fejl. Jeg er ikke specielt god, tænkte at all Pro er nok er noget over mit niveau, men hva så lærer jeg nok noget!
Jeg er meget interesseret i træningskampe før sæson start, hvis nogen sku ha lyst?
Mvh
Jesper


Når jeg får fingrene i spillet, kan vi sagtens tage et par kampe :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 23. aug 2015 17:27

jesperbadeand skrev:Hej

Super, jeg har vist engang spillet mod Rener, hvis jeg ikke tager meget fejl. Jeg er ikke specielt god, tænkte at all Pro er nok er noget over mit niveau, men hva så lærer jeg nok noget!
Jeg er meget interesseret i træningskampe før sæson start, hvis nogen sku ha lyst?
Mvh
Jesper


Jeg var ligaens bundskraber sidste år, så det lyder godt at du også vil være med selv om det bliver svært :wink:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 25. aug 2015 10:09

Jeg vil godt være med. Har godt nok ikke spillet ret meget Madden den seneste par år, så tror all pro rykker mig totalt rundt :D Men så lære man det nok

TeddyBamboo1337
NY Jets
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 25. aug 2015 12:22

TeddyBamboo skrev:Jeg vil godt være med. Har godt nok ikke spillet ret meget Madden den seneste par år, så tror all pro rykker mig totalt rundt :D Men så lære man det nok

TeddyBamboo1337
NY Jets


Velkommen til :D

Jeg skriver dig op senere .)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf KingHans » 26. aug 2015 10:57

Jeg tager gerne Bucs!
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 26. aug 2015 11:02

KingHans skrev:Jeg tager gerne Bucs!


Noteret. Jeg sætter dig på listen i aften :).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 28. aug 2015 22:52

Gider du ikke rette mit hold til Bengals?
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 28. aug 2015 23:08

KingHans er tilføjet og Teddy er blevet rettet til Bengals.. Ser frem til minimum 2 møder om året mod dig :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 28. aug 2015 23:14

Haha ja, bliver spændende. Håber jeg kan give dig bare lidt modstand :D Har godt nok noget vej endnu inden jeg er helt stabil i spillet. Er alt for længe siden jeg sidst har spillet Madden :)
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 28. aug 2015 23:15

TeddyBamboo skrev:Haha ja, bliver spændende. Håber jeg kan give dig bare lidt modstand :D Har godt nok noget vej endnu inden jeg er helt stabil i spillet. Er alt for længe siden jeg sidst har spillet Madden :)


Der er heldigvis lidt træningstid endnu :D
Jeg skal også lige have styr på de nye mekaniker i spillet. Vaner fra 15'eren kan koste lidt i det nye :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 28. aug 2015 23:19

Adampantic skrev:
TeddyBamboo skrev:Haha ja, bliver spændende. Håber jeg kan give dig bare lidt modstand :D Har godt nok noget vej endnu inden jeg er helt stabil i spillet. Er alt for længe siden jeg sidst har spillet Madden :)


Der er heldigvis lidt træningstid endnu :D
Jeg skal også lige have styr på de nye mekaniker i spillet. Vaner fra 15'eren kan koste lidt i det nye :D


Tror sidst jeg spillede Madden på fast basic var i 2011-2012. Så det er næsten helt væk. Men det er bare at træne og så tage de tæsk det giver en. Man lære vel af sine fejl :D
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 28. aug 2015 23:20

TeddyBamboo skrev:
Adampantic skrev:
TeddyBamboo skrev:Haha ja, bliver spændende. Håber jeg kan give dig bare lidt modstand :D Har godt nok noget vej endnu inden jeg er helt stabil i spillet. Er alt for længe siden jeg sidst har spillet Madden :)


Der er heldigvis lidt træningstid endnu :D
Jeg skal også lige have styr på de nye mekaniker i spillet. Vaner fra 15'eren kan koste lidt i det nye :D


Tror sidst jeg spillede Madden på fast basic var i 2011-2012. Så det er næsten helt væk. Men det er bare at træne og så tage de tæsk det giver en. Man lære vel af sine fejl :D


Har hørt om den teori, at man lærer af sine fejl. Jeg laver nu stadig de samme :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 29. aug 2015 21:40

Hvordan skifter jeg mit billede herude i siden? Skal jeg bruge en 360 til det?
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron