Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 9. okt 2015 17:46

Som det er nu, eller at det sættes ned? ;-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 9. okt 2015 17:52

Jeg kæmper selvfølgelig rimelig meget, men om en 8-10 kampe så skal jeg nok vinde ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 9. okt 2015 18:07

Hej
Jeg vil klart foretrække at spille på Pro , har kun lykkedes at vinde en enkelt gang på all-Pro , får klø hver gang. I min verden ville det være sjovest med flest mulige spiller styrede hold når playoff kommer.

Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 9. okt 2015 18:31

Jeg er åben for at vi sætter den til Pro. Jeg vinder også på all pro så det betyder ikke så meget. Jeg nyder dog at spille med jer, og flest muligt skulle helst blive udfordret og dermed nyde at spille :-) så hvis flere stemmer for det, synes jeg det skal overvejes :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+2

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 10. okt 2015 09:47

Jeg synes All Pro er svært, og jeg blev savet over i uge 2. Men jeg kan også godt lide at blive presset og tilslutter mig Skous udmelding om, at om 8-10 kampe kan jeg nok godt være med. Så er jeg klar til næste sæson :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 10. okt 2015 10:59

Okay, det er op til jer andre. Det er de færreste kampe på all pro jeg bliver udfordret. Lad os høre fra et par stykker mere hvad stemningen er… kan evt tage et andet hold, dog ikke andre fra NFC NORTH(er kæmpe packers fan)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 10. okt 2015 11:06

Det ændrer intet hvilket hold du spiller med. Sværhedsgraden er simpelthen for høj. Du skriver, at du sjældent bliver udfordret på All Pro... Jeg har lige tabt min uge 4 til Bengals 0-34...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 10. okt 2015 11:12

Jeg synes Pro er helt passende. Der bliver jeg stadig udfordret og vinder de fleste af mine kampe efter tætte opgør. Men det er da heller ikke sjovt for jer der er bedre at spille Pro og vinde 50-0 hver gang. Det ville svare til at jeg skulle spille semi Pro i FIFA og vinde 6-0 hver gang. Alternativt træder jeg bare ud af ligaen og lader jer andre spille videre på All Pro. Det er ikke så vigtigt for mig som jeg tror det er for nogle af jer andre. Men jeg gider ikke stille op til øretæver hver eneste uge. Det bliver hurtigt gammelt :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2015 11:37

Så er det vel bare at smide den ned på Pro hvis det er det der er stemning for, sgu også ærgerligt, at man ikke kan have forskellige sværhedsgrader i samme liga ;-)

Men vi er 8 spillere i ligaen, og kun 3 har nævnt at sværhedsgraden er for høj - hvad siger I andre?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 10. okt 2015 12:50

Hej alle,
Så tabte jeg til Lions(CPU) 23-20 efter OT, ØV! Jeg synes det går sådan ok ca, men kan slet ikke kaste. Jeg vil helst PRO, men er med ligegyldigt hvad det ender med.
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 10. okt 2015 15:12

Jeg synes det vil være ærgerligt hvis vi mister folk fordi det er for svært og man får røvfuld. Det er ikke sjovt i længden. Som sagt er det font nok for mig at spille på Pro. Hvis nogen af dem som ikke har meldt ud også føler det er for svært dynes jeg vi skal skifte sværhedsgrad.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+2

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 10. okt 2015 16:49

Jeg synes godt vi kan gå ned på Pro. Har ikke vundet noget på all Pro og kommer heller ikke til det da jeg også bliver rigeligt udfordret på pro.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf emilrener » 11. okt 2015 13:27

Vi kan sagtens sætte den ned til pro for min skyld; vil hellere have at alle kan være med og have det sjovt :D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 15. okt 2015 17:41

Her folks.

Beklager stilheden. Der har været en masse ting. Jeg er pt i Jylland i forbindelse med begravelse, og vender hjem lørdag.
Xboxen bliver ikke solgt. Har 30 års fødselsdag idag, og pengene herfra går til begravelsen.

Jeg beklager igen.

Sværhedsgraden er ligegyldig for mig. Min record ialt på all-Pro er vidst 29-1. Men det er hyggens skyld jeg spiller for i vores liga, og hvis vi mister spillere grundet for høj sværhedsgrad, kan vi godt sætte den nes.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 15. okt 2015 17:53

Det sgu helt ok, tror at alle bare er glade for at du vender tilbage når du er klar igen:)

Og selvfølgelig tillykke med fødselsdagen!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron