Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 15. sep 2015 20:08

Pingo satte sit på auto, så jeg spillede imod hans hold uden at han selv var bag controlleren, sådan gik det:

Starter rimelig godt ud, med at lave en interception i det første kast - får en touchdown lige efter... som desværre bliver reversed, så jeg må nøjes med et fieldgoal.

I ANDET kast, fik jeg så en interception mere og er tilbage i boldbesiddelsen. Det gik desværre galt, prøvede med et FG fra 54, men det kiksede. Pingo får derefter et fieldgoal fra langt ude, mit forsvar er åbenbart OK :D

Min QB laver en fumble, som burde have været et sack, desværre helt nede ved min 20 yards linje :( Det lykkedes mig at holde dem tilbage, så det kun blev til et FG. ... Derefter får jeg et FG... det begynder at minde lidt om fodbold :D I de sidste sekunder af første halveg, får Pingo et FG mere.

Det lykkedes mig endelig at få et TD i 4Q, så det kommer til at stå 9-13. Pingo får så et TD med 1.45 tilbage 16-13. Jeg fucker op, Pingo får en interception og scorer et TD.

Slutresultatet 23-13, men det meste af kampen troede jeg faktisk stadig at jeg kunne vinde, så det er da en positiv ting ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 15. sep 2015 20:12

Morten Skou skrev:Pingo satte sit på auto, så jeg spillede imod hans hold uden at han selv var bag controlleren, sådan gik det:

Starter rimelig godt ud, med at lave en interception i det første kast - får en touchdown lige efter... som desværre bliver reversed, så jeg må nøjes med et fieldgoal.

I ANDET kast, fik jeg så en interception mere og er tilbage i boldbesiddelsen. Det gik desværre galt, prøvede med et FG fra 54, men det kiksede. Pingo får derefter et fieldgoal fra langt ude, mit forsvar er åbenbart OK :D

Min QB laver en fumble, som burde have været et sack, desværre helt nede ved min 20 yards linje :( Det lykkedes mig at holde dem tilbage, så det kun blev til et FG. ... Derefter får jeg et FG... det begynder at minde lidt om fodbold :D I de sidste sekunder af første halveg, får Pingo et FG mere.

Det lykkedes mig endelig at få et TD i 4Q, så det kommer til at stå 9-13. Pingo får så et TD med 1.45 tilbage 16-13. Jeg fucker op, Pingo får en interception og scorer et TD.



Slutresultatet 23-13, men det meste af kampen troede jeg faktisk stadig at jeg kunne vinde, så det er da en positiv ting ;)


Optimisme er vejen frem :D

Advancer efter KingHans' kamp
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 15. sep 2015 20:14

Mit spil frøs da jeg tog "afslut kamp"... er lidt spændt på om kampen er registreret som spillet. Den står bare på en loadskærm med en bold der kører rundt, uden at jeg kan trykke på noget.

Edit: den har heldigvis registreret kampen :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 15. sep 2015 20:31

Morten Skou skrev:Mit spil frøs da jeg tog "afslut kamp"... er lidt spændt på om kampen er registreret som spillet. Den står bare på en loadskærm med en bold der kører rundt, uden at jeg kan trykke på noget.

Edit: den har heldigvis registreret kampen :D


Er præcis det jeg oplever også...
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 15. sep 2015 21:12

Gør den det efter hver eneste kamp?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 15. sep 2015 21:14

Morten Skou skrev:Gør den det efter hver eneste kamp?


I en anden online liga gjorde den det 6 ud af 8 kampe... Ventede gerne 4-5 min for at være sikker på den gemmer resultatet


Lige noget helt andet.. Der er ingen herinde der har en ekstra controller de kunne tænke sig at sælge ?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 15. sep 2015 22:15

Fedt det gik dig godt skou :-) blev der nogle skader til nogen af os?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 15. sep 2015 22:17

Vi er Advanced :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 16. sep 2015 09:36

Pingo skrev:Fedt det gik dig godt skou :-) blev der nogle skader til nogen af os?


En af mine (en jeg ikke kendte navnet på) fik en skulderskade. Tror ikke at der skete noget i din lejr.

Glæder mig til det bliver weekend, så jeg kan få spillet noget mere.

Adampantic: Har desværre ikke ekstra controllere til Xbox One.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 16. sep 2015 11:17

KingHans vi skal møde hinanden i den her runde. Hvad dag kan du? Jeg kan de fleste hvedage fra kl 19. Og så skal vi bare være færdige kl 22:30.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 16. sep 2015 15:31

Lækkert :-) ser frem til at få spillet en kamp i ligaen :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 16. sep 2015 15:33

Pingo skrev:Lækkert :-) ser frem til at få spillet en kamp i ligaen :-)


Det jo slet ikke nødvendigt at du spiller... dit hold banker alligevel modstanderne :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf KingHans » 16. sep 2015 21:02

Pingo skrev:Fedt det gik dig godt skou :-) blev der nogle skader til nogen af os?


min selvtillid tog et hug... tæller det?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Agent00Kage » 17. sep 2015 11:00

Hvis det ikke er for sent, så tager jeg gerne Buffalo Bills..
Agent00Kage
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2015 11:29

Agent00Kage skrev:Hvis det ikke er for sent, så tager jeg gerne Buffalo Bills..


Det ser ikke ud til at du har Xbox Live guld på dit gamertag? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron