Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 19. sep 2015 12:04

Har kun oplevet en enkelt disconnect, det var faktisk inden kampen overhovedet startede... tror jeg har spillet ca. 10 kampe totalt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. sep 2015 12:30

Vi kender efterhånden risikoen. Det er den samme sang med EA og deres servers, hvergang der kommer nye udgivelser og der er pres på.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. sep 2015 12:50

Sååå.... 8 kampe spillet...

Status...

4-5 disconnects - allesammen primært når jeg er foran og det er i slutningen af kampen.
Nederlag? Primært pga. defending er broken eller AI fucker op. Det er et eller andet helt forkert, hvad angår AI. Den løber konstant i vejen, og gider ikke modtage bolden. Enten fordi at bolden rammer ind på spilleren og går ud af spil (fremfor de modtager) eller ved at spilleren ikke er klar når man spiller i dybden.

Andre gange, er det bare umuligt at stoppe modstanderen. Hvor jeg fandt defending rigtig fedt, og trygt at bruge i FUT15, så er det helt ude og skide her. De løber igennem én, og hvis man så meget som trykker B eller går i en tackling får de straffe.

Hopper tilbage til PES2016 for nu...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. sep 2015 12:58

Det med AI'en kan jeg nikke genkendende til. Jeg fik i går et mål imod mig, hvor bolden ryger ind på min spiller som står på mållinjen. Med det samme løber AI'en ind i min mand og bolden ryger i mål.

Derudover har jeg også set en stor fejl fra min keeper. Det var Neuer som går ud i boksen på et hjørne. Han hopper dog ikke op og griber bolden, men står helt stille.

Afleveringssystemet synes jeg virker underlig. Ofte aflevere den fuldstændig anderledes end man vil have den til. Fx vil jeg i dag slå en lang bold tilbage til målmanden. Spilleren vender mod målmanden og der var fuld knald på en høj aflevering. Wupti, så slog spilleren et indlæg.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. sep 2015 16:53

Tog lige en slapper, og nappede 2 sikre sejre i træk.

Det er lidt op og ned - er så småt ved at få styr på defendingen, men AI'en koger alt for ofte, og det koster alt både mål, og mål i mod sig..

Håber de fixer det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 19. sep 2015 18:23

Kan man bruge FIFA points til FUT Draft?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf HN » 19. sep 2015 19:21

Cena skrev:Kan man bruge FIFA points til FUT Draft?



Ja.. koster 300 Fifa point
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 19. sep 2015 21:51

Nu har jeg lige fået spillet 3 kampe - 2 sejre og 1 nederlag.
Hold da op, hvor jeg synes det er svært i år. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det er svært.. Synes spillet virker langsomt og som nævnt er afleveringerne 50/50, om man får sendt den til den rigtige mand.
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. sep 2015 23:59

Her til aften har jeg set, hvor slemt det står til med dommerne. Straffespark som kommer ud af det blå, hvor man tænker wtf. Ingen replays, og ingen under højdepunkt, hvilket der normalt er, når der bliver begået frispark i feltet.

Derudover har jeg også set utallige tilbagelægninger til målmanden, som han må samle op.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 20. sep 2015 12:41

Kan man købe FIFA points på nettet nogen steder (officielt)?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 20. sep 2015 12:59

citysleeps skrev:Kan man købe FIFA points på nettet nogen steder (officielt)?


CDON

Edit: Hvis man skal have en ordentlig portion Fifa-Points, så har jeg en 100,- rabat kode til CDON, hvis man køber for minimum 500,-. Skriv hvis det har interesse :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 20. sep 2015 17:59

Jeg har muligvis fundet det sjoveste easter egg i FUT. Hvis man går ind på futhead og kigger under staff, så finder man ham her som fitness coach:
http://www.futhead.com/16/staff/458/d-banner/

Er der nogen af jer med early acces der kan bekræfte ovenstående? Hvis det er rigtigt, er det noget af det sjoveste i Fifa nogensinde :lol: :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf bendix90 » 22. sep 2015 12:06

Hej gutter. Har lige et spørgsmål om EA Access og Fifa 16, håber det er iorden jeg spørger her.
Jeg overvejede at købe EA Access i en måned for 32 kr, og så købe Fifa 16 igennem der og dermed spare 10%, som de siger at man kan.
Mit spørgsmål er så om jeg derefter kan afbestille EA Access og så stadig spille Fifa 16 uden problemer?
Og bonusspørgsmål, virker game share med en ven også ved digitale spil købt via EA Access?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2015 16:54

Hmm.. er jeg den eneste "Super deluxe" kunde herinde som ikke har fået nogle af de ting der ellers skulle følge med den udgave ?

Jeg har 4 ting liggende under min spil mappe, som er hentet og installeret, men "in-game" får jeg intet...

Det bliver sgu en tam sæson, hvis jeg går glip af mine mandags pakker...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 22. sep 2015 17:32

BulletEyeDk skrev:Hmm.. er jeg den eneste "Super deluxe" kunde herinde som ikke har fået nogle af de ting der ellers skulle følge med den udgave ?

Jeg har 4 ting liggende under min spil mappe, som er hentet og installeret, men "in-game" får jeg intet...

Det bliver sgu en tam sæson, hvis jeg går glip af mine mandags pakker...


Jeg læste i en tråd inde på det officielle forum at pakkerne fra deluxe udgaverne først starter på mandag. Det var dog en bruger der skrev det, så ingen officiel kilde på det. Men mener også det var sådan sidste år.

Har du heller ikke fået låne spillerne og celabration halløj?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron