Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2015 17:37

Ja det har jeg også læst, frygter bare at der intet sker - for jeg har absolut intet set til noget af det ekstra indhold der ellers skulle være med i den udgave.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 22. sep 2015 17:46

BulletEyeDk skrev:Ja det har jeg også læst, frygter bare at der intet sker - for jeg har absolut intet set til noget af det ekstra indhold der ellers skulle være med i den udgave.


Og det er ikke fordi du skal aktivere det inde i kataloget i spillet? Altså mht fejring og låne spillere?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. sep 2015 17:49

Jeg har selv købt super deluxe men tror først at de ekstra ting bliver unlocked på torsdag.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 22. sep 2015 17:56

the 007 baker skrev:Jeg har selv købt super deluxe men tror først at de ekstra ting bliver unlocked på torsdag.


Hvis i har købt US udgaven burde i bare have fået det nu, da spillet har officiel release i dag?
Men det kan da sagtens være du har ret :)

EDIT:
http://fifaforums.easports.com/en/discu ... -loan-pack

Der er lidt mixede oplevelse angående låne legender. Nogen har fået, nogen har ikke.

En post fra tråden:
You need to download the dlc from the my games menu. highlight fifa 16 and move to the menu button. click manage game,on the far right it is there to be downloaded. It does not download automatically when you installed the game.

Har i prøvet det?


Endnu en tråd om problemet, så i er ikke alene:
http://fifaforums.easports.com/en/discu ... cess-trial
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2015 18:37

Der er ikke noget at aktivere fra kataloget inde i spillet... og de 4 items der fulgte med den digitale version er alle downloadede og installerede, og ja det er købt på US store...

Det burde jo som sådan bare være der, men det er det ikke - har også fulgt lidt med i den tråd du linker til, men jeg ville egentlig bare gerne vide om jeg var den eneste :) - det kunne jo netop være fordi man reelt set befinder sig i en del af verden hvor spillet endnu er låst ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. sep 2015 19:09

BulletEyeDk skrev:Der er ikke noget at aktivere fra kataloget inde i spillet... og de 4 items der fulgte med den digitale version er alle downloadede og installerede, og ja det er købt på US store...

Det burde jo som sådan bare være der, men det er det ikke - har også fulgt lidt med i den tråd du linker til, men jeg ville egentlig bare gerne vide om jeg var den eneste :) - det kunne jo netop være fordi man reelt set befinder sig i en del af verden hvor spillet endnu er låst ?


Som sagt så regner jeg med at jeg kan få de ekstra ting på torsdag. Hvis ikke så smider jeg en besked til EA på Facebook. De svarer som regl rimelig hurtigt.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 22. sep 2015 19:21

Hr. Thuesen melder om at han har læst at tingene så småt er ved at løse sig. Om han så har læst det i et Anders And blad på tanken ved jeg ikke...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 22. sep 2015 19:42

Der er meldinger om at folk pludseligt lykkes med det, så måske det løser sig.

Dagens handel for mig (PS4 - blev solgt for 23k):

Billede
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. sep 2015 21:11

Der må komme et rekord breaker Lewandowski kort i morgen! 5 mål på 9 minutter :lol: =D> 8)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2015 19:30

Er der nogen af jer der har bestilt Fifa 16 hos Bilka som har hørt noget om spillet skulle være afsendt?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 23. sep 2015 19:46

Cena skrev:Er der nogen af jer der har bestilt Fifa 16 hos Bilka som har hørt noget om spillet skulle være afsendt?


Jeps, jeg har fået mail og SMS om, at spillet er på vej plus T&T.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2015 19:50

YCSMS skrev:
Cena skrev:Er der nogen af jer der har bestilt Fifa 16 hos Bilka som har hørt noget om spillet skulle være afsendt?


Jeps, jeg har fået mail og SMS om, at spillet er på vej plus T&T.


Håber også at høre fra dem i løbet af aftenen :) En fra PSlife har lige modtaget mail. Hvordan kan det være du har fået T&T. Det bliver vel ikke sendt som pakke der skal underskrives?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 23. sep 2015 19:53

Cena skrev:
YCSMS skrev:
Cena skrev:Er der nogen af jer der har bestilt Fifa 16 hos Bilka som har hørt noget om spillet skulle være afsendt?


Jeps, jeg har fået mail og SMS om, at spillet er på vej plus T&T.


Håber også at høre fra dem i løbet af aftenen :) En fra PSlife har lige modtaget mail. Hvordan kan det være du har fået T&T. Det bliver vel ikke sendt som pakke der skal underskrives?


Jeg har valgt at hente det i SwipBox :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2015 19:57

YCSMS skrev:Jeg har valgt at hente det i SwipBox :)


Ah selvfølgelig :) Det bliver en god dag i morgen så :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 24. sep 2015 10:50

Har oplevet et kæmpe problem, som selvfølgelig inkluderer EA's servere.

Købte FIFA points, så jeg kunne spille draft. Blev matchet med min første modstander, kommer godt foran i kampen og pludselig ryger jeg af FUT med en disconnect, hvilket jeg ellers sjældent får. Jeg var stadig koblet på nettet på boxen, så problemet må være på EA's side.
Det største irritationsmoment er, at EA giver mig en DNF og taberdømmer mig 0-3. Efter episoden mister jeg min Draft progression og har i princippet spildt mine 300 FIFA points, selvom jeg får pakker for 0 kampene vundet.

Det er enomt frustrerende, at jeg i princippet burde få en større pris eller for lov til at fortsætte med mit draft hold, men alligevel bliver man uhensigtsmæssigt straffet. Det afholder mig for at spille draft, da det er lidt russisk roulette om man pludselig bliver smidt af eller ej..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron