Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 22. mar 2016 16:15

IkkNico skrev:
the 007 baker skrev:Spil online i stedet :D

Degt skal i hvert fald prøves i Påsken.

Hvordan foregår matchmaking?
Er det ren skill? Lokation + skill? Eller måske holdets rating (har fx et 4½* der er sjovt at spille med)


Matchmaking foregår ud fra om du har fortjent at vinde eller tabe. Eller sådan føles det da :- )

Men man kan sagtens spille med et guld hold og møde rent sølv/bronze. Så jeg er ikke sikker på hvordan holdets rating bliver vurderet.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 22. mar 2016 17:25

Ellers er der jo altid draft. Det er sgi'sme skægt, og sjovt om man kan bygge et fornuftigt hold med begrænsede kort
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 24. mar 2016 01:16

Har i andre også 2 spillere per plads?

Jeg kører 4-3-2-1 og har 2 spillere på nogenlunde samme niveau per plads, så jeg har 2 hold. Inden en kamp udskifter jeg hele holdet. Som regel er alle spillere på 94-95 form, og jeg smider så et friskt hold form 99 ind.

Hvad gør i andre?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 24. mar 2016 10:56

Har altid kun et hold, og så et par spillere til hver plads, har som regel et par stamspillere, som jeg køber formkort til, ellers veksler jeg bare lidt, afhængig af form.

Har solgt mit elskede PL/engelske hold, som jeg nåede omkring 250 kampe med, priserne var uhørt lave, endte i 107000.-

Har snollet lidt væk på et par drafts, og prøver mig så med et FL Championship hold, lidt blandet sølv/bronze, har jeg aldrig prøvet før..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 24. mar 2016 11:14

Jeg havde faktisk overvejet et fast hold, med enkelte udskiftere, og så købe team fitness +30, hver 4-5. kamp, men jeg ved ikke hvad det har af betydning, hvis jeg starter en kamp med en spiller der kun er 80% fit. Bliver han fx hurtigere træt, eller mister sit sorint overskud?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 24. mar 2016 12:27

Jeg kører kun med 1 hold og bruger hold fitness efter hver anden kamp. Så i princippet er det kun de coins jeg får efter hver sæson jeg tjener.
Har haft 2 hold som jeg skiftede i mellem men syntes altid det gik bedre med det ene hold. Derfor har jeg kun 1 hold nu.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 24. mar 2016 13:49

Spiller også kun med 1 hold. Jeg har efter utallige packs fået et kæmpe katalog af fitness kort, så behøver ikke et fitness-hold. Jeg synes det går fint med 70% fit, så bruger kun et fitness boost efter ca 4/5 kampe.

Jeg vandt desuden online draft igen + jeg havde gemt nogle packs, hvilket gav mig ca 8 packs (heriblandt to Jumbo players pack). Bedste spiller: En 80 rated back spiller fra MLS. Det er utroligt så ringe kvalitet der har været i packs i år for mig. Jeg ved nu at jeg ikke vil tilkøbe Ultimate edition udgaven af FIFA 17, med de ekstra packs per uge. Det er simpelthen ikke pengene/tiden værd mere.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 24. mar 2016 20:18

Kører der en kampagne i øjeblikket?
Jeg får dagligt en gold eller jumbo pack, og det er en gave, for kortene kan ikke sælges.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 24. mar 2016 20:25

IkkNico skrev:Kører der en kampagne i øjeblikket?
Jeg får dagligt en gold eller jumbo pack, og det er en gave, for kortene kan ikke sælges.


Ja for at fejre FUT fylder 7 år er der en gratis pakke hverdag i en uge.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 25. mar 2016 19:22

Shit hvor er offline draft ødelagt.

Har lige haft mit 186 hold i aktion mod Al Faisly. Et 1½* hold, hvor flere spillere er så ukendte, at de ikke engang eksisterer. Vi fik en 1-0 sejr ud af mødet.

De havde en possesion på 70/30.
Jeg går ud fra at spillets AI kigger på mine 5 stjerner, og derfor vælger at spille på straffe. I hvert fald kører kørte de bolden rundt i eget forsvar hele kampen. De havde på et tidspunkt 22 (jeg talte) helt perfekte afleveringer. Vi snakker ultra-præcis-lige-i-fødderne-og-gerne-mellem-to-af-mine-mænd afleveringer. I øvrigt mens jeg havde 4 mand helt fremme og presse., og uanset hvad jeg gjorde kunne jeg ikke få bolden. Husk dette er draft, så det var folk som Benzema, Ronaldo og Messi, Al Faisly var oppe imod.

Kampen er røvsyg, og er bare mig der jagter bolden i 80 minutter. Jeg får 7 skud afsted mod mål, hvoraf 4 tager en stolpe, men ellers er det kun fejlafleveringer (på assisted). Med 10 minutter igen, kan Al Faisly spillere lige pludselig ikke sparke 2 meter uden at ramme en af mine mænd, jeg kan nu endelig løbe dem op, og rent faktisk vinde nærkampe. Det betyder, at jeg får et mål.
Hvorefter Al Faisly med 5 minutter igen begynder på de helt perfekte afleveringer, og på selvsamme 5 minutter kommer de til 4 afslutninger (de har indtil da ikke haft en eneste i hele kampen).

Jeg læser lidt op på Draft, og finder ud af, at AI niveau ikke ændrer på præmierne, og så spørger man naturligvis sig selv; hvad er formålet så med at pine sig selv på Pro level i Draft?

Jeg gider jo ikke sidde og se på AI'en spille med sig selv nede bagi i 10 minutter, bare for et par packs, så kunne jeg lige så godt vælge amateur og så malke spillet ... Deraf min indledende bemærkning om at Draft er ødelagt. Der er intet incitament for at spille på højere sværhedsgrad, tværtimod. Øv.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 26. mar 2016 13:32

Seriøst?
Billede
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 26. mar 2016 14:11

Hahahahahaha, der er simpelthen bare tider, hvor spillet ikke synes man skal vinde :lol:

Jeg er nu stadig bedre underholdt end jeg har været i årevis med FIFA
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 26. mar 2016 14:20

citysleeps skrev:Seriøst?
Billede



Husk, scripting eksistere ikke :lol:
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Don Stevn » 26. mar 2016 14:27

Har også spillet nogle MEGET mærkelige kampe, især de sidste par dage!
Don Stevn
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Holbæk


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 27. mar 2016 10:04

Var det dig igen Dasiima? :D
Billede
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron