Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 18. feb 2016 19:15

Bruger man ikke fitness i 1 div?
Jeg har spillet 6 kampe nu uden jeg mister fitness.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 18. feb 2016 20:16

the 007 baker skrev:Bruger man ikke fitness i 1 div?
Jeg har spillet 6 kampe nu uden jeg mister fitness.



Lyder som en glitch, for det plejer man hvert fald at gøre i tidligere FIFA.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 18. feb 2016 20:22

the 007 baker skrev:Bruger man ikke fitness i 1 div?
Jeg har spillet 6 kampe nu uden jeg mister fitness.


Det må være en fejl - fordi jeg skifter hver kamp mellem mit 1. og 2. hold for at holde fitness oppe på 99 til hver kamp. Mine spillere falder cirka 5-8 point efter en kamp - også i 1. Division..

Du er da virkelig heldig så :D -hvordan går det på toppen, makker? :mrgreen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 18. feb 2016 20:38

Benja190782 skrev:
the 007 baker skrev:Bruger man ikke fitness i 1 div?
Jeg har spillet 6 kampe nu uden jeg mister fitness.


Det må være en fejl - fordi jeg skifter hver kamp mellem mit 1. og 2. hold for at holde fitness oppe på 99 til hver kamp. Mine spillere falder cirka 5-8 point efter en kamp - også i 1. Division..

Du er da virkelig heldig så :D -hvordan går det på toppen, makker? :mrgreen:


Ja brugte kun mit Liga BBVA hold. I den første kamp laggede spillet sindsygt meget da jeg kom foran 2-1. Efter et par minutter hvor det var umuligt at spillede røg forbindelsen men jeg fik sejren. Efter den kamp og de resterende 7 kampe skulle jeg ikke bruge fitness :D
Nå men jeg overlevede i divisionen hvilket jeg er SUPER glad for :D

Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 18. feb 2016 21:32

Haha! Spillede lige en kamp mere og vandt - der er godt nok også noget galt med min fitness nu.
Faktisk kan jeg ikke engang spille de to sidste kampe, fordi hver gang jeg søger efter en modstander, får jeg en besked om at der opstod en fejl på FUT-serverne!

Argh! -jeg er så tæt på nu...
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 18. feb 2016 21:51

Benja190782 skrev:Haha! Spillede lige en kamp mere og vandt - der er godt nok også noget galt med min fitness nu.
Faktisk kan jeg ikke engang spille de to sidste kampe, fordi hver gang jeg søger efter en modstander, får jeg en besked om at der opstod en fejl på FUT-serverne!

Argh! -jeg er så tæt på nu...
Billede


Jeg kan ikke oprette forbindelse til EA serverne lige PT.
You can do it!!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 18. feb 2016 22:08

Næsten som at se Barca irl
Billede

Og GL Benja
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 19. feb 2016 14:30

Nu ved jeg hvilket hold jeg vil bygge - FC Midtjylland!

Jeg tænker at bare synet af dem i en online kamp, ville få folk til at skide i bukserne, haha! :lol:

Godt jeg allerede har Sisto - han stiger nok i pris nu!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. feb 2016 16:30

Jeg er SÅ træt af bronzebænke i FUT og den effekt de har. Må sgu spørge mig selv nogle gange, om det ikke bare var bedre at spille alm online season.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 19. feb 2016 19:13

Jeg tror altså at det er en placebo-effekt, det der med bronze bænken.

Synes ellers bronze mod bronze kampe er langt sjovere end guld kampe - de kampe viser mere hvem der virkelig forstår at spille fodbold imho.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. feb 2016 19:47

Benja190782 skrev:Jeg tror altså at det er en placebo-effekt, det der med bronze bænken.


Muligvis, jeg kan naturligvis ikke gør rede for, at der er noget om snakken, men blot tale af egne erfaringer.

Der er særligt to ting jeg oplever ved en bronzebænk:
1. Det påvirker mine spillere
2. Det påvirker hans spillere

Til punkt 1, så er det ofte i disse kampe, hvor jeg oplever at AI'en opfører sig mærkeligt. Afleveringerne sidder af H til. Medspillerne tager ikke de rigtige løb osv. Til punkt 2, så er modstandernes spiller ofte OP. Det kan bedst sammenlignes med, at spille mod nogen der bruger +10 att cards.

Eksempel:
Jeg møder dette hold:
Billede

Godt hold og stærke spillere på samtlige positioner. Denne bænk gør dog, at holdet kun er 79-rated.
Billede

Jeg taber 1-0. Fejlaflevering sender ham afsted mod målmanden. Dette er kampstatsene (mig til venstre):
Billede

Jeg kunne simpelthen ikke spille mig frem til noget som helst. Mine spillere var fuldstændig overmatchet. Alba var fx fysisk stærkere end Bale. Hans spillere opsnappede en masse afleveringer. AI'en tog ingen gode løb, eller kom i gode positioner.

Jeg er ikke en fantastisk FIFA-spiller. Jeg er ikke dårlig, men måske lidt over middel. Jeg kan dog på ingen måde genkende de stats. 0 skud på mål i en kamp kan jeg ikke mindes, hvornår jeg sidst skulle have oplevet dette. Afleveringspræcisionen er normalt på 80-85 %. Hvorfor var det så skidt i den kamp? Jeg sad på ingen måde med en føleses af, at modstanderne var en stor chef. Afleveringpræcisionen var ringere end min, vedkommende var ikke dygtig til at skabe chancer de chancer han fik, var primært kontraangreb i slutfasen. Vores records indikere da heller ikke, at det netop var ham som skulle rykke mig rundt:
Billede
Derudover er hans HB MOTM, og kun to andre spillere med raiting på over 7, hvilket indikere, at heller ikke han spillede en god kamp.

Igen, jeg har desværre ikke noget der med 100 % sikkerhed kan slå fast, at det har en betydning. Men det er efterhånden kommet dertil, at jeg blot ved at spille in-game, efterhånden kan gætte rigtigt i 7/10 tilfælde, om der er tale om en bronzebænk eller ej.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 19. feb 2016 20:03

^^
Meget interessant faktisk..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 19. feb 2016 23:44

Weeee are the Champions... my frieeeends!!! :mrgreen:

Mesterskabet i 1. Division er i hus med 8 sejre og 1 uafgjort kamp! SÅDAN! 8)
Tror aldrig at jeg har vundet så mange mønter før! :shock:

Billede
Billede
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 20. feb 2016 00:40

Fuck mønterne, det er 1.div kittet der er det fede ved at vinde 1.div ;) Og tillykke.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 20. feb 2016 02:37

Sådan, tillykke :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster