Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 18. sep 2015 10:55

Man kan vælge sværhedsgrad i Single Player og præmierne er derefter. Præmierne er dog dårligere end ved online-mode.

Derudover er det vigtigt at påpege, at præmierne skifter fra gang til gang :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 18. sep 2015 11:33

Tue

Vil du mene, at man får mere for coinsene/points, ved at spille draft-online, fremfor at købe 2x 7,5k pakker fx?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 18. sep 2015 11:36

YCSMS skrev:Tue

Vil du mene, at man får mere for coinsene/points, ved at spille draft-online, fremfor at købe 2x 7,5k pakker fx?


Ja det vil jeg bestemt. For hvis du ryger ud i første runde (eller at spillet disconnecter og giver dig et loss) så er din trøstepræmie faktisk 2 x 7,5k pakker.

Ud fra de officielle FIFA forums at læse, så er der på ingen måde grund til at købe pakker alene, da du som minimum får dine 15k dækket i pakker alligevel. Det kan selvfølgelig være sådan det er i øjeblikket og det ændrer sig måske, men ud fra de præmie-tråde der er derinde, så har INGEN fået mindre end 2 x 7,5k pakker (eller noget der svarer til 15k i værdi) hverken online eller offline.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 18. sep 2015 11:57

Ok, det var også det jeg tænkte. Tak :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 18. sep 2015 11:59

I øvrigt så skulle bots allerede køre på current gen... For fanden...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 18. sep 2015 12:09

tue69 skrev:I øvrigt så skulle bots allerede køre på current gen... For fanden...


Ahh damn, på begge konsoller ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 18. sep 2015 12:13

BulletEyeDk skrev:
tue69 skrev:I øvrigt så skulle bots allerede køre på current gen... For fanden...


Ahh damn, på begge konsoller ?


Det er bekræftet på PS4 i al fald, men da EA bruger samme sikkerhedsmekanik ved såvel PS4 som Xbox One, så kan jeg ikke forestille mig at det kun gælder det ene sted.

Den positive nyhed er dog, at det er frustrerende svært for ejerne af bots at gøre dette, og der efter sigende er et max på 10 konti pr. konsol. Dermed skal de ud og købe konti hvis de vil have tonsvis af dem.

De brokker sig i al fald på de foras der er kendte for at opildne til autokøbere.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 18. sep 2015 13:56

Lad os håbe EA er bedre gearet til at spotte dem der skader markedet mod reglerne, og sætte dem ud af spil...

Jeg checkede lige top15 på profit på xbox one, her har alle spillet kampe og optjent coins på det, typisk vil man vel se at der netop ikke er spillet en eneste kamp, eller i hvert fald meget få ved bots, ikke ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf skovbo » 18. sep 2015 20:47

Wow, det er længe siden jeg har været aktiv herinde. På trods af, at jeg spiller på PS4 ryger jeg altid tilbage her til Xboxlife når FIFA nærmer sig. Dejligt at se nogle af de gamle hoveder stadig er herinde :)

Hvad er jeres strategi i år? Tager I den nemme vej og køber FIFA points eller tager I den hårde, og svære vej og bygger et hold stille og roligt op?
Personligt er jeg i tvivl. Jeg mener, at jeg sidste år købte for 300 DKK point. Jeg fik ikke nogle nævneværdige spillere, men alligevel en god slat coins. Derudover får man jo en stor mængde brugbare kort, særligt kontakter.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 18. sep 2015 21:45

Jeg regner med at købe Fifa points på udgivelsen for at komme i gang. Bliver sikkert for omkring 200 kr.
Så håber jeg at kunne lave 2 fornuftige hold der ikke koster alverden for de coins jeg forhåbentlig får ud af det (Har allerede lavet på FUThead).

Når de er lavet vil jeg spille blandet Online og Draft når der er råd til det, og så må jeg bede til de højere magter at jeg får en gangs skyld har lidt pack luck. Har købt Deluxe edition så får 2 pakker om ugen, så på et eller andet tidspunkt må jeg ramme noget brugbart. Måske bliver det først i Fifa 17 eller 18 :lol:

Det bliver ikke til noget trading fra min side i år tror jeg, da jeg simpelthen ikke gider bruge tiden på det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf skovbo » 18. sep 2015 21:49

Cena skrev:Jeg regner med at købe Fifa points på udgivelsen for at komme i gang. Bliver sikkert for omkring 200 kr.
Så håber jeg at kunne lave 2 fornuftige hold der ikke koster alverden for de coins jeg forhåbentlig får ud af det (Har allerede lavet på FUThead).

Når de er lavet vil jeg spille blandet Online og Draft når der er råd til det, og så må jeg bede til de højere magter at jeg får en gangs skyld har lidt pack luck. Har købt Deluxe edition så får 2 pakker om ugen, så på et eller andet tidspunkt må jeg ramme noget brugbart. Måske bliver det først i Fifa 17 eller 18 :lol:

Det bliver ikke til noget trading fra min side i år tror jeg, da jeg simpelthen ikke gider bruge tiden på det :)



Det lyder fornuftigt :)
Haha, held i pakker er en by i Rusland. I hvert fald for mit vedkommende :D

Jeg har det på samme måde med trading. Når jeg har tid til at spille FIFA så vil jeg sgu også gerne spille det fremfor at trade.

Spiller du på Xbox eller PS btw? :)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 18. sep 2015 21:54

Puha jeg synes det er svært. Især afleveringerne :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 19. sep 2015 08:56

Jeg har ganske fin held i trading p.t. Sidder på 15k mønter og værdier i trade pile for 20-30k, så ser ingen grund til at købe Fifa Points. Jeg gider heller ikke åbne pakker i år, så det bliver vist bare at trade sig op til et fornuftigt hold (mit gamle SAS hold skal genskabes, men Suarez er volddyr) og så ellers bare trade til draft-tokens :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf HN » 19. sep 2015 11:16

Hvad syntes i om pris niveauet?? vildt at fx Benzema koster 40-50k
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. sep 2015 11:57

Kunne være fedt hvis man kunne spille, uden at blive smidt af EA servers hele tiden. Hver gang jeg er foran, så ryger jeg ud og får DNF..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron