Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf o NFS o » 19. nov 2015 21:14

YCSMS skrev:Andre der døjer med en fejl der gør, at den ikke finder nogen modstandere når den søger, hvorefter man tryk A for at annullere hvorefter spillet fryser mens den loader?

Jeg fatter ikke hvad de abekatter inde ved EA laver, hver gang de patcher spillet.


Nøjagtig det samme her, desværre.

Nu var jeg ellers lige kommet ordentlig igang og fået bygget et hold der fungerer :(
o NFS o
Niveau 3
 
Indlæg: 231

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. nov 2015 21:51

o NFS o skrev:
YCSMS skrev:Andre der døjer med en fejl der gør, at den ikke finder nogen modstandere når den søger, hvorefter man tryk A for at annullere hvorefter spillet fryser mens den loader?

Jeg fatter ikke hvad de abekatter inde ved EA laver, hver gang de patcher spillet.


Nøjagtig det samme her, desværre.

Nu var jeg ellers lige kommet ordentlig igang og fået bygget et hold der fungerer :(


Det er kommet ved mig, efter seneste patch den anden dag. Er det også tilfældet ved dig?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Akandreasen » 20. nov 2015 13:47

Damn Tue69!
Det er 2 ganske imponerende hold du har fået banket sammen der! Jeg er desværre en hat til trading. Så det er kun hold jeg kan drømme om. Tør man spørge hvad de har kostet?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 21. nov 2015 16:56

Jeg synes at jeg har fundet glæden ved, at spille online igen i FIFA.

Jeg har altid spillet meget defensivt og med masser af boldbesiddelse. Selvom jeg altid er endt i 1 division i Seasons, så synes jeg faktisk at jeg har fundet opskriften nu.

Det bedste forsvar er et godt angreb!
4-3-3 (4) og så spil med Ultra Offensiv taktik fra starten af kampen!

Det virker altså bare...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 22. nov 2015 01:49

Jeg har lige et spørgsmål til de spillere der er "In Form" i FUT.
Altså hvis man køber en spiller, som er IF, bliver han så ved med at være det resten af den tid man ejer ham?
Eller bliver han normal igen, når han ikke længere er i top form i virkeligheden?

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 22. nov 2015 02:07

Han er IF resten af spillets levetid. Hans IF-kort kan kun ændre sig på den positive måde, altså få en opgradering. Det sker, hvis hans normale kort får en winterupgrade.
Eksempel:
Shawcross' normale kort er 80, han får en IF på 81. Pga gode præstationer får han en winterupgrade og hans kort får +1 så han er 81. Derfor får hans 81 IF-kort også +1 og bliver dermed 82.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 22. nov 2015 10:24

YCSMS skrev:Der var tilsynladende en tråd i går på EAs forum med titlen: I found the high pressure exploit. Men som sædvanlig:

Billede

Internettet glemmer dog ikke:
Billede


Jeg havde ikke set dette indlæg før nu, men det forklare meget godt hvorfor jeg pludselig er begyndt at vinde kampe. Jeg spiller KUN online i FUT og min statistik hedder nu 42-24-24.

Som jeg skrev længere oppe, så er jeg gået over til 4-3-3 (4) og så Ultra Offensiv taktik fra starten af kampen.
(Dog bruger jeg ikke offside trap og de andre ting.)
Min spillestil er stadig det samme som før: boldbesiddelse og små afleveringer. Nu er det bare meget længere oppe på banen, hvor man nemt kan generobre bolden med denne offensive taktik.

Det forklare hvorfor jeg vinder nu - spillet har været ødelagt fra dag 1. (Ultra attack exploit)

EDIT: problemet er at spillet ikke er sjovt, selvom man vinder! Dog føles det mere fair nu hvor jeg spiller med Ultra Attack!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 22. nov 2015 12:25

Det er lidt det modsatte der har hjulpet ved mig. Jeg spiller 41212/2 og sætter den 9/10 gange på kontra fra start. Med det har jeg spillet med noget der ligner en 3/4 til 1 ratio. Altså 3/4 sejre pr nederlag.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. nov 2015 13:18

Jeg spiller simpelthen for mange kampe uafgjort. Jeg ligger på 25% ud af lidt over 200 kampe online.
Det er så belastende, enter smider jeg en føring over styr ellers får jeg kæmpet mig tilbage. Selvfølgelig er et uafgjort bedre end et nederlag men det er svært at bevæge sig op i divisionerne når jeg spiller så mange uafgjorte.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 22. nov 2015 13:44

Det ligner, at spillerne kommer til at være billige som aldrig før. En spiller som Zlatan koster fx pt 220k ca. Så langt ned tror jeg ikke han nåede at komme i FUT15, før FUT16 udkom. Nogen der har en teori om hvorfor?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 22. nov 2015 14:46

YCSMS skrev:Det ligner, at spillerne kommer til at være billige som aldrig før. En spiller som Zlatan koster fx pt 220k ca. Så langt ned tror jeg ikke han nåede at komme i FUT15, før FUT16 udkom. Nogen der har en teori om hvorfor?

Mit bud er at rigtig mange har valgt at droppe Ultimate Team i år. Hvis man kigger inde på reddit laver folk ikke andet end at svine spillet til. Jeg tror dog stadigvæk at udbuddet er nogenlunde det samme pga. youtubers og de utallige twitch streamers som laver pack openings, men efterspørgslen er bare ikke nær så stor i FUT16.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. nov 2015 15:33

Enig med Mitzurugi. De 6 personer jeg kender i virkeligheden, som spillede FUT ligeså meget som jeg gjorde, spiller det ikke i år. Interessen er der ikke længere, og hvis man kigger på fx. Reddit, som er nævnt, og FUTHead - så har folk bare ikke den store lyst til game-moden mere. Selv nogen af de populære twitch streamers har taget noget bemærkelsesværdige dyk i seertal.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 22. nov 2015 16:10

Det er sgu også lidt EA's egen skyld, de har virkelig malket denne "guldkalv" for vildt...

- Aldrig har chancen for at trække noget fornuftigt i pakkerne været så lav = EA vil have os til at åbne flere pakker, helst for fifa point
- Hvis ikke ovenstående lykkedes, så skal EA nok sørge for at være medbestemmende i kampene, så nye hold, eller hold der ellers har svært ved at vinde også vinder kampe i ny og næ... helst mod gode hold = fastholder nye hold, der således vil købe ind i EA's butik

FUT er så massiv en del af EA's indtjening, at der helt sikkert vendes tal hver eneste uge så de kan optimere deres forretning.
FUT er helt klart ikke til fordi EA vil please deres gamere, mere fordi det er en skidegod forretning (ok det kan man selvfølgelig ikke forklejne dem)... men de har bare misbrugt gamemoden for vildt... og undladt at lytte til hvad brugeren rent faktisk ønsker
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. nov 2015 16:28

Problemet ligger primært også i at man i starten af FUT-tiden fra EA's side, så moden som et sjovt online alternativ. Der var strategien ikke som sådan at tjene en helvedes masse penge, men tag hvad de kunne få ved at lave happy hour fra tid til tid - med en god pack weight. Vi betalte for at FUT, og så var EA tilfredse. Alt de tjente ekstra derfra, var en bonus for dem der ville progress hurtigt... De indså dog i 12'ern og især 13'ern at der er MANGE penge i lortet, og begyndte at lave specialkort og præsenterede FIFA Points. Gameplayet ændrede sig, og man skal være godt naiv hvis man ikke tror de har formet gameplay udfra den strategi der hedder: KØB MERE!

Nu har specialkort INGEN mening mere. Det at bygge hold, og prøve spændende spillere som pre- 13 findes stort set ikke. Ja, gameplayet havde sine ulemper med pace osv. - men for djævlen hvor kunne man prøve spændende hold af.

Jeg husker tydeligt da jeg med stor glæde havde sparet 40k op, og købte Torres i FUT11 da jeg og en ven holdte LAN. Vi sad HELE natten og købte billige kontrakter som vi solgte om dagen, og efter nogen måneder købte jeg IF Berbatov til 80k som til dato er min favoritspiller i FIFA.

I mellemtiden skiftede jeg hold mellem billige BPL-alternativer (Charlie Adam var vild på midtbanen!), og blev forelsket i Cavani-Pazzini hold, eller alle coins på David Villa op foran med et billig La Liga hold.

MOTM, Hero, IF, TOTY, Legends, WHATEVER - det er altsammen sjov. Til en hvis grænse. Da MOTM Kaká kom i 12'ern, tænkte vi alle "holy shit". Det var legendarisk hvis man så ham på markedet. Generelt, det at finde IF kort på markedet var en oplevelse i sig selv.. Mødte man en i en kamp tog man endda billeder af det. I dag kunne jeg ikke være mere ligeglad med et 95 lilla Ronaldo kort eller legend 89...

Jeg er glad for jeg har været med fra dag 1, og oplevede FUT i sine sjove dage... For det kreative, sjove game-mode vi kendte er blevet til en indtægtskilde hvor folk overbruger på deres kort, og børn der tigger 250 kroner for at få ikke og en skid. Jeg bebrejder ikke EA - jeg hader bare hvad FUT er blevet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+3

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 22. nov 2015 20:16

Jeg tror især folk er træt af alt den scripting/handicap-hjælp der er i år. Og den kan altså ikke længere benægtes.

Jeg har tabt 3 kampe i dag. Den første taber jeg 4-0, intet at komme efter der. God modstander med et godt hold osv. De to næste er dog anderledes. dem taber jeg begge 1-0. Den ene har et rent sølv hold, og den anden har en rigtig god start 11er, med en bronzebænk. Kampforløbene i disse er begge ens. De scorer på én af deres få chancer. Jeg rammer stolperne, og deres målmand tager ALT og bliver MOTM.

Ovenstående kampforløb tror jeg vi alle kender til, og jeg er virkelig træt af det. Jeg har intet imod at få en røvfuld af en bedre spiller. Men jeg gider ikke kampe som ovenstående, som åbenlyst kun sker pga et sølvhold eller en bronzebænk der trækker holdraiting ned.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron