Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 13. okt 2015 21:55

Kunne være, man skulle prøve den :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 13. okt 2015 21:55

Jeg foretrækker 4-3-3 (4)
Syntes den giver en god offensiv bredde.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 13. okt 2015 22:48

Kom lige til at taste et 0 for lidt på Naingolian, så han røg lige til en heldig for 2400.- , købt for 22000.-

Han var solgt på 8 sek.

Doh!
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 14. okt 2015 06:39

Det var dumt pongrolle :P

Jeg kører 4-4-1-1. Den virker godt for mig :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 07:22

Okay, jamen møder man så bare tilfældige hold online eller søger den efter nogle hold med samme antal stjerner?
Altså kan man med et Watford-mandskab komme til at møde et Chelsea-mandskab f.eks.?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 08:49

Man kan også spille friendlies, hvor man spiller over en sæson... herefter kan man spille endnu en sæson osv.. der optælles pokaler og statistik over vundne osv... men man rykker ikke op eller ned
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 10:19

Jeg fatter ikke det her FUT - hvordan får jeg min lånt legende, G. Zola, ind i truppen? Jeg har gemt ham til "Min Klub" og kan sagtens se ham derinde, men kan ikke få ham overført til truppen...??

EDIT: det lykkedes mig ved at oprette en ny trup!

Nu prøver jeg så, at spille min første online Seasons kamp, men får at vide at der "ikke er spillere nok på holdet" selvom jeg har 11 mand på banen + 6 udskiftere. Desuden kan jeg ikke tilføje flere!

Jeg fatter virkelig ikke det her FUT!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Moulle » 14. okt 2015 11:27

Benja190782 skrev:Jeg fatter ikke det her FUT - hvordan får jeg min lånt legende, G. Zola, ind i truppen? Jeg har gemt ham til "Min Klub" og kan sagtens se ham derinde, men kan ikke få ham overført til truppen...??

EDIT: det lykkedes mig ved at oprette en ny trup!

Nu prøver jeg så, at spille min første online Seasons kamp, men får at vide at der "ikke er spillere nok på holdet" selvom jeg har 11 mand på banen + 6 udskiftere. Desuden kan jeg ikke tilføje flere!

Jeg fatter virkelig ikke det her FUT!


Når du er på en spiller, eller et tomt felt for den sags skyld, så kan du trykke X og der vælge "Byt spiller". Så kommer du ind i "Din Klub" og kan vælge en anden der.

Skal du ikke have syv spillere på bænken? Du skal vist også have en ekstra målmand med... Hvis du har et tomt felt på bænken, så tryk igen X der og hent en spiller ind på samme måde som før :-)
Måske du også mangler en træner?
Moulle
Niveau 2
 
Indlæg: 157

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 12:53

Okay nu tror jeg at jeg har fået styr på menu'en i FUT - men hold kæft så ringe et hold man starter med.
Min ene angriber har kun 56! Til gengæld kunne jeg heldigvis låne legenden G. Zola til at være hans makker, haha!

Jeg har valgt KUN at spille online i FUT, da jeg synes det er sjovest.
Allerede i min 3 kamp oplever jeg noget jeg ALDRIG har oplevet før i FIFA! Første kamp vandt jeg 3-1 og den anden kamp endte 0-0.

Men den tredje kamp! OMG!
Jeg havde 5 skud på mål i første halvleg og jeg scorede på ALLE sammen! 5-1 ved pausen!
Det skal lige siges, at min modstander havde et rimeligt godt hold med mange spillere i midt 70'erne og starten af 80'erne - men det er som om egne evner spiller en større rolle i FIFA 16.

Vandt kampen 7-1 (og havde kun 8 skud på mål, WTF!)
Pause stillingen:
Billede

Slut resultatet:
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 13:02

FEDT du er kommet igang med FUT benja ;)

Tro mig, når dit hold bliver bedre, vil du opleve ikke at kunn score på selv den største direktør.... EA har desværre for vane at hjælpe "nye" spillere og folk med dårligere hold, så de ikke kvitter spillet... og så EA beholder dem som kunde i deres biks (FIFA Point)

Men når det så er sagt, så er FUT nu altså en solid omgang fifa, der er virkelig vanedannende alligevel

EDIT: husk du har en gratis tur med "draft", det koster efterfølgende 15.000 coins... heri skal du spille op til 4 kampe med et hold du selv sammensætter..
Jo flere kampe du vinder jo bedre præmier.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 13:25

Plejer målmændene ikke at stoppe og vende automatisk, når de løber mod mål, eller er det mig der husker fuldstændig forkert?

Kæft et bæmål at lukke ind

Selvmål
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Atticus » 14. okt 2015 13:31

Sender kære tanker til min modstanders controller efter dette selvmål.

http://xboxclips.com/Mikaelistic/63f78c ... ad2b7c0db4
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2015 14:05

BulletEyeDk skrev:FEDT du er kommet igang med FUT benja ;)

Tro mig, når dit hold bliver bedre, vil du opleve ikke at kunn score på selv den største direktør.... EA har desværre for vane at hjælpe "nye" spillere og folk med dårligere hold, så de ikke kvitter spillet... og så EA beholder dem som kunde i deres biks (FIFA Point)

Men når det så er sagt, så er FUT nu altså en solid omgang fifa, der er virkelig vanedannende alligevel

EDIT: husk du har en gratis tur med "draft", det koster efterfølgende 15.000 coins... heri skal du spille op til 4 kampe med et hold du selv sammensætter..
Jo flere kampe du vinder jo bedre præmier.


Ja jeg har altid holdt mig fra FUT fordi jeg har hørt, at gameplay'et altid har været hysterisk hurtigt - altså i et latterligt højt tempo, som for mig er urealistisk.
Men jeg må sige, at gameplay'et faktisk føles bedre online end jeg havde regnet med - dejligt langsomt i forhold til den almindelige online Seasons.

Jo jo EA scripter måske spillet for FUT's nybegyndere, men 8 skud på mål og 7 af dem scorer jeg på! Der skal vist lidt mere, end almindelig programmering til, haha! :lol:

Skal da lige prøve det Draft, som du nævner! :mrgreen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 14. okt 2015 15:33

Mon ikke EAs udvidelse af TOTW skal forstås som om, at der ikke bliver solgt lige så mange pakker som tidligere?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2015 16:02

Det må du gerne uddybe, det er vist ikke noget jeg selv har hørt/læst om... hvad er det for en udvidelse ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron