Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 8. okt 2015 10:42

Kan se spillet vil have en 300mb opdatering i dag. Håber det har fixet noget af ovenstående :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 8. okt 2015 12:03

En ting de skal have ændret, som altid har irriteret mig grænseløst, er hvad der sker når modstanderen quitter. Han taber, og det er som det skal være. Men jeg skal da ikke have en ny kamp, fordi han skrider efter 30 min pga 0 skud på mål.. Det burde imo give en 3-0 skrivebordssejr ligesom irl.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 9. okt 2015 13:05

Kan det passe, at xboxclips er nede?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 9. okt 2015 13:43

YCSMS skrev:Kan det passe, at xboxclips er nede?


Jeps
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 9. okt 2015 14:20

YCSMS skrev:En ting de skal have ændret, som altid har irriteret mig grænseløst, er hvad der sker når modstanderen quitter. Han taber, og det er som det skal være. Men jeg skal da ikke have en ny kamp, fordi han skrider efter 30 min pga 0 skud på mål.. Det burde imo give en 3-0 skrivebordssejr ligesom irl.


Enig!
Var i en 1-1 kamp, hvor jeg havde overtaget og følte mig sikker på en sejr i 2. halvleg, men han smutter i halvlegen og ingen point her. #-o
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 9. okt 2015 16:33

Mødte denne modstander i går i en divisionskamp. Han havde et godt hold. Neymar, legends osv. På bænken var der dog bronzespillere, hvorfor hans holdraiting var lav.

Folk kan grine af det, snakke om sølvpapirshat osv, med dette klip fjerner alt tvivl hos mig om, at der er handicap-system/scripting osv i spillet.

Der er fuld knald på X-knappen så han kan tyre bolden langt væk. Spilleren er Godin 85 rated:

http://xboxclips.com/Drejer/19ab879c-3d ... 2004340dec
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 9. okt 2015 19:29

YCSMS skrev:Mødte denne modstander i går i en divisionskamp. Han havde et godt hold. Neymar, legends osv. På bænken var der dog bronzespillere, hvorfor hans holdraiting var lav.

Folk kan grine af det, snakke om sølvpapirshat osv, med dette klip fjerner alt tvivl hos mig om, at der er handicap-system/scripting osv i spillet.

Der er fuld knald på X-knappen så han kan tyre bolden langt væk. Spilleren er Godin 85 rated:

http://xboxclips.com/Drejer/19ab879c-3d ... 2004340dec


Jeg kunne godt tænke mig at se dig lave den manøvre i virkeligheden? Spilleren er jo fuldstændig ude af balance til at sparke i den retning. At bolden så nok aldrig ville gøre sådan der, er så en helt anden sag :) Men det er godt nok heller ikke den optimale løsning du vælger der :)

Other topic:
Hvor mange ting har i til salg på markedet på Xbox One når i kigger ude fra UT menuen? Det ligger mellem 1.8-2.2 mio på PS4. Kunne være meget sjovt at høre :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 9. okt 2015 19:47

Cena skrev:
YCSMS skrev:Mødte denne modstander i går i en divisionskamp. Han havde et godt hold. Neymar, legends osv. På bænken var der dog bronzespillere, hvorfor hans holdraiting var lav.

Folk kan grine af det, snakke om sølvpapirshat osv, med dette klip fjerner alt tvivl hos mig om, at der er handicap-system/scripting osv i spillet.

Der er fuld knald på X-knappen så han kan tyre bolden langt væk. Spilleren er Godin 85 rated:

http://xboxclips.com/Drejer/19ab879c-3d ... 2004340dec


Jeg kunne godt tænke mig at se dig lave den manøvre i virkeligheden? Spilleren er jo fuldstændig ude af balance til at sparke i den retning. At bolden så nok aldrig ville gøre sådan der, er så en helt anden sag :) Men det er godt nok heller ikke den optimale løsning du vælger der :)


Nej, jeg vil vende rundt, og så skyde den væk. Noget spillerne altid har gjort af sig selv i Fifa :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf dummiz » 10. okt 2015 12:26

Lige et noob spørgsmål :) hvordan dribler i når i er tæt på modspillerne. Jeg har aldrig kunne finde ud af at drible i FIFA :D jeg har en tendens til bare at løbe og håbe på jeg så kommer igennem. Når jeg endelig forsøger at løbe lidt "zig zag" for at "drible" lidt så er min spiller meget tung og det bliver altid et kluntet forsøg på at drible.

Det er lidt op af bakke og spille frem på midtbanen og ikke kunne drible bare lidt. :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2015 12:34

dummiz skrev:Lige et noob spørgsmål :) hvordan dribler i når i er tæt på modspillerne. Jeg har aldrig kunne finde ud af at drible i FIFA :D jeg har en tendens til bare at løbe og håbe på jeg så kommer igennem. Når jeg endelig forsøger at løbe lidt "zig zag" for at "drible" lidt så er min spiller meget tung og det bliver altid et kluntet forsøg på at drible.

Det er lidt op af bakke og spille frem på midtbanen og ikke kunne drible bare lidt. :)


Jeg er for første gang i år begyndt at øve mig at lave skill moves. Men hvis du bare vil lave retningsskift og sådan så det er det begge trickers man holder inde samtidig. På trods af jeg har spillet Xbox i 7 år kan jeg ikke huske hvad de hedder der. R2 og L2 på PS4 :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 10. okt 2015 21:32

Efter at have vundet titlen i de første 5 divisioner er jeg nu røget ind i regular krise.
Jeg har ikke vundet i 10 kampe i træk og har i gns 15 skud pr kamp. Man føler virkelig afmagt og frustration.
Lorte spasser spil :roll:
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 11. okt 2015 20:14

Er det kun mig der oplever dette ofte?
Billede

Jeg tænker på, at modstanderen altid render op og scorer relativt nemt, efter jeg selv har scoret. I resten af kampen er de ikke farlige.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 11. okt 2015 21:16

Jeg overvejer at skifte min keeper (Digeo Alves). Er efterhånden træt af alle de riposter han giver til modstanderne, samt fejl som i nedenstående klip. Jeg er dog i tvivl om, om det i klippet er en 'spil' fejl, eller om det er selve målmanden?

http://xboxclips.com/Drejer/5f34d861-34 ... 89b4e6159a
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 12. okt 2015 02:21

Efter en veludført FUT Draft, hvor jeg slog min modstander i sidste kamp 6 - 2, fik jeg en 50k pack og en 5k pack, hvor jeg fik INGENTING. Jeg fik faktisk 14k ud af det, så det er et underskud på 1k.
Men jeg fik sgu samlet nok ind til en ny FUT Draft, og jeg fik dette hold, som jeg er ret imponeret over kunne lade sig gøre. Legend Owen, Hero Aguero og Inform Özil. Det er en trio, der siger spar to.

Billede
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 12. okt 2015 15:05

Er der lykkedes nogen af finde draft tokens i en pakke endnu?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron