Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 28. sep 2015 13:14

Enig i at det er en federe udfordring at skaffe sig et godt hold via sine kampe, og måske via de mønter man kan hustle sig til via fornuftige handler...

Har nok i snit brugt ca. 300-400 kr. de sidste par år, pr. fifa udgivelse til point over et helt år. I år har jeg valgt at skære det helt væk.

Tigerjax007 som jeg næsten udelukkende spiller mine kampe imod, og jeg har givet hinanden håndslag på, at vi tager en hel sæson uden point, for at det er helt lige vilkår... hvem der så er mest heldig med sine pulls må tiden vise, det er vidst pt. mig der fører på den konto :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Moulle » 28. sep 2015 14:35

Inden folk kommer op at slås herinde, så har jeg et helt andet spørgsmål :-D

Er det kun mig der har et problem med lyssætningen i fifa 16?
Synes det er vildt mørkt, men så alligevel får jeg i løbet af enkelte kampe, lige et glimt af hvordan det nok var meningen at det skulle se ud. Nogle gange på hjørnespark og andre gange i replays. - Det "normale lys" forsvinder dog hurtigt igen... Måske det er mit fjernsyn der er ved at stå af?
En anden ting er valg af farven på al tekst i spillet, og så på den baggrundsfarve..?? Synes det er håbløst og virkelig svært at læse. Kan noget af dette ændres i en menu?

- Og hvorfor fanden har de lavet spillermarkøren så lille i år, at det ikke er til at se hvem man styrer... Især når man spiller to, synes jeg det er nærmest umuligt at se.

Ellers synes jeg det er et lækkert spil i år, som virkelig kræver tålmodighed i opspillet :-)
Moulle
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 28. sep 2015 16:04

Jeg kommer lige med et noob-spørgsmål. Hvad skal man trykke, for at spilleren bruger kroppen til at beskytte bolden.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 28. sep 2015 18:54

Moulle skrev: - Og hvorfor fanden har de lavet spillermarkøren så lille i år, at det ikke er til at se hvem man styrer... Især når man spiller to, synes jeg det er nærmest umuligt at se.


Uhh det er også noget der irriterer mig gevaldigt. Samtidig med, at jeg ikke synes, at den skifter til den spiller, som jeg vil have - når jeg selv skifter med højre analog. Sidder nogle gange og kigger på 3-4 spillere, før jeg finder den rigtige :lol:
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 28. sep 2015 20:36

Efter i aften har jeg virkelig lyst til at lægge spillet på hylden.

Tabte 5 kampe i streg i division 9. Er 5-7-9 nu. Er ikke den bedste FIFA spiller og det ved jeg, men det har simpelthen været en komplet joke her til aften.

Jeg kan simpelthen ikke vende mig til afleveringssystemet. Jeg peger hen mod en fri mand og alligevel smider han den:
1. Forbi spilleren selvom farten ikke er voldsom
2. Til en helt 2. spiller som slet ikke står i den retning, og som i øvrigt ikke er fri.

Flere gange har jeg oplevet at han laver en høj bold selvom jeg prøver at lave en spilning på X (PS4).

Mine modstanderes afleveringer sidder sku næsten perfekt hver gang. Og det er også når de spiller tiki taka og aflevere modsat retning af hvad manden står med. Jeg har prøvet at sætte tempoet HELT ned og slet ikke bruge sprint. Samme resultat. Tit når jeg afleverer står min spiller også stille og søger slet ikke bolden.

Når mine spillere så en sjælen gang i mellem får bolden så laver de i en serie 4 førstegangsberøring og smider den væk. Det syntes jeg heller ikke sker for mine modstandere. De står med langt dårligere spillere og de kører fandme rundt med mig.

Måske er jeg bare pisse dårlig og må acceptere det. Men syntes virkelig jeg har prøvet mange ting for at blive bedre, men det virker bare ikke. Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert, for det er jo ikke ligesom i COD hvor det ofte er fordi man aimer dårligt. Jeg må jeg gøre et eller andet helt forkert siden intet virker for mig.

ÆV!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2015 00:36

Bliver scripted så vildt... nogen der søger Coins?

Træls man ikke engang kan sælge lortet når det er digitalt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Moulle » 29. sep 2015 07:16

NielsenDk skrev:
Moulle skrev: - Og hvorfor fanden har de lavet spillermarkøren så lille i år, at det ikke er til at se hvem man styrer... Især når man spiller to, synes jeg det er nærmest umuligt at se.


Uhh det er også noget der irriterer mig gevaldigt. Samtidig med, at jeg ikke synes, at den skifter til den spiller, som jeg vil have - når jeg selv skifter med højre analog. Sidder nogle gange og kigger på 3-4 spillere, før jeg finder den rigtige :lol:


Lige præcis. Det er vildt frustrerende! :cry:
Moulle
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 29. sep 2015 07:53

CaptainKicker skrev:Bliver scripted så vildt... nogen der søger Coins?

Træls man ikke engang kan sælge lortet når det er digitalt.


Ud fra coinudbuddet på nettet at dømme, så tror jeg ikke at salg af dine coins (også for rigtige penge) bliver noget problem, hvis man vil tage den chance.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf famulor » 29. sep 2015 08:00

Utroligt at scripting bliver værre og værre i Fifa. Kan være det driver flere spillere over mod PES i stedet
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 29. sep 2015 08:26

famulor skrev:Utroligt at scripting bliver værre og værre i Fifa. Kan være det driver flere spillere over mod PES i stedet


Hvis ikke scripting kan, så kan det faktum, at mange oplever forbindelsesproblemer i FUT måske gøre det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2015 10:42

Scripting, hvad betyder dét? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2015 10:47

Jeg synes btw, at wep-appen skal lukkes. Hvert fald markedet. Spillerne blive price-fixed i hoved og røv.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2015 10:58

YCSMS skrev:Scripting, hvad betyder dét? :)


Når spillet på ingen måder hjælper dig, men giver en fordel til modstanderen.

Mit generelle problem er at alle målmænd laver de der vilde redning hvor de, uanset bolden placering eller fart, bokser den over overliggeren. Det sker tit. Jeg rammer stolperne hele tiden, medens at skud mod mig går ind fordi målmanden derper den. I år har jeg især haft problemer med at AI'en ikke gider hjælpe. Den løber ikke i dybden, den løber ud af position, den modtager ikke boldene osv.

Sjove er at når jeg spiller på min lillebrors gamertag som er fra i år, så føles kampene meget mere flydende, og behjælpsom. Men når det er på min egen, som er FUT Founder, så er modstanderne i sig selv ikke en udfordring - men spillet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Akandreasen » 29. sep 2015 11:24

Er der nogen af jer der har prøvet kræfter med manager mode? Jeg tænker på om i kan mærke forskel i selve spillet i forhold til FUT?

Altså forskelle i motoren ved FUT kontra manager mode?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2015 11:42

Akandreasen skrev:Er der nogen af jer der har prøvet kræfter med manager mode? Jeg tænker på om i kan mærke forskel i selve spillet i forhold til FUT?

Altså forskelle i motoren ved FUT kontra manager mode?


Efter min opfattelse, en helt anden oplevelse. Mod dårligere hold, kan man godt mærke, at du ikke længere kan køre dem over (medmindre du spiller amatør( - men ellers er det meget mere fair end i FUT.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron