Xboxlife forum

Pro Evolution Soccer 2015

For sport fanatikere.

Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf Derp » 26. sep 2014 16:04

Er der andre end mig som har prøvet demoen? Jeg var spændt på at se hvordan det første PES spil til Xbox One er, men jeg er godt nok skuffet. Gameplayet synes jeg er langt bedre end Fifa 15, men alt andet er jo super elendigt. Jeg er vant til manglende licenser og et håbløst UI fra de ældre udgaver af PES, men en dealbreaker er det grafiske. Det ligner jo seriøst et Xbox 360 spil og er helt kantet og utydeligt som mange last gen spil er. Man får jo nærmest ondt i øjnene af spillet. Det er mega ærgeligt, for Fifa 15 synes jeg er elendigt rent gameplay mæssigt. Som om EA aldrig har spillet fodbold eller set en kamp.

Andre der har prøvet PES 2015 demoen?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2014 16:09

Jeg overvejede at oprette en PES-tråd, men fik sgu ikke gjort det.

Okay, først og fremmest skal det siges, at jeg synes PES2012, er det bedste PES-spil jeg nogensinde har spillet. Det så rigtig godt ud, og gameplayet var fantastisk. De seneste års PES, og dem inden 2012 (undtagen 6), var knap så gode.

Min bror, som hadede PES2013 og 2014, prøvede det mod mig, og vi var enige om, at gameplayet var meget mere komplet end FIFA 15s. Sjovt spil, og det grafiske er ved første glans ikke imponerende, men på den anden side, så ser det trods alt bedre ud end 360-versionerne.

Jeg er meget hyped på PES, og jeg glæder mig til at prøve kræfter med det fulde spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf Niculla » 26. sep 2014 17:54

Grafisk er PS4-versionen meget bedre desværre. Jeg tror konami mangler en hel del på PES til X1. For det er virkelig elendig grafik.

Gameplayet er ellers rigtig nice!
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf Jakabov » 30. sep 2014 07:53

Har spillet demo'en en del og som ivrig PES-fan er jeg også dybt forelsket i gameplayet, det er virkelig godt. Enig om at grafikken halter en del men det er en demo så mon ikke det ender med at se fornuftigt ud.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf IkkNico » 9. dec 2014 21:03

Pokker heller med grafikken, bare gameplayet holder ...
... Og med den lille provokalorius følger jeg op med nogle spørgsmål, til jer der endte med at købe PES 2015 til XBO.

1) Hvor langt ned kan en halvleg skrues i tid? (5min?)

2) Er der nogle Option Files på nettet man kn importere til sin XBO, eller skal man selv sidde og rette uniformer, hold- og spillernavne?

3) Er master League med igen?
Altå den gode gamle, hvor man kan være manager, have sig sev med på holdet og skal spille sig op til toppen

4) Er der online trading i MyClub?
Eller sagt på en anden måde; Hvor meget ligner det overhovedet FUT?

5) Er der online coop i Master League (eller tilsvarende gamemode)?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf CaptainKicker » 9. dec 2014 21:07

PS4 version her. Men stort set det samme!

Halveg kan sættes til 5 min. Spiller som regel den når jeg vil snuppe et par hurtige kampe.

De har blokeret filer til logoet, trøjer osv på de nye konsoller. Det er dog fedt de næstbedste rækker til ligaerne er tilføjet.

Master League er med, og det er awesome som det plejer. Elsker det. Der er noget Coop, ved ikke om det er online eller lokal kun.

Ved desværre intet om myClub.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf IkkNico » 9. dec 2014 22:33

Takker for svarene.

Er der en Be A Pro mulighed?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf CaptainKicker » 9. dec 2014 22:41

IkkNico skrev:Takker for svarene.

Er der en Be A Pro mulighed?


Jep, jeg har ikke lige fået prøvet det - men går udfra det er som hvert år. En anelse mere dybt, end FIFA's, men hellere ikke mere.

Gameplayet i PES er i øvrigt så godt, og målene ser vilde ud. Scorede lige et flot mål, hvor min spiller lagde bolden op til sig selv i luften, da han modtog den, og så flugter han den sublimt ind. Uff!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf IkkNico » 9. dec 2014 22:44

Puha, tror jeg kører forbi GS i Rødovre i morgen, med en stabel brugte 360 spil. Hvis en venlig GS ansat sidder her på siden, så giv mig lige en lækker rabat ... ikk'? :mrgeen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf IkkNico » 11. dec 2014 14:42

Så sidder spillet i maskinen, og jeg hygger med lidt let editering, og så kommer alle spørgsmålene ..

1)
Kan det passe at samtlige klubber har korrekte spillernavne, men managerens navn er forvansket?
Dette er tilfældet for både Arsenal (North London) og Man Blue (city).

2)
Når man nu ikke kan downloade Option Files til XBO, kan i så anbefale et sted, hvor korrekt info er samlet, dvs. rigtige klubnavne, shorthands, mgr navne mm?
Pesfan er åbenbart blevet et virkeligt ringe sted at hænge ud.

*edit*
Fandt selv denne her ... og hn har ogå for de andre ligaer



3)
Kan man spille online med sine editerede klubnavne og dragter (også selvom det kun er ændret på min skærm)?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf IkkNico » 12. dec 2014 12:04

Triple, og svaret på spørgsmål 1 er; ja

Spørgsmål 3 har jeg ikke prøvet endnu.
Til gengæld har en helt up-to-date og korrekt Premier League, inkl manager navne, stadon navne og dragter. Championship, Seria A og B er foreløbigt kun med rigtige klubnavne. Hæ, det er ligesom med Sensible Soccer i de gode gamle dage, hvor vi lavede hele ligaer på data diskene
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Pro Evolution Soccer 2015

Indlægaf Fischermand » 11. feb 2015 16:10

Nogen der spiller dette spil? Har lige bestilt det, så håber der er nogen at spille med?
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron