Xboxlife forum

FIFA14/15 - Connection lost

For sport fanatikere.

FIFA14/15 - Connection lost

Indlægaf Kimkjaer » 24. sep 2014 07:37

Jeg har et kæmpe problem som jeg også havde i FIFA 14, som nu går igen i FIFA15..
Når jeg har spillet en kamp er jeg nødsaget til at genstarte min router før jeg kan spille en ny kamp.
Hvis jeg ikke genstarter routeren kommer følgende fejlmeddelser:
Connection to opponent lost, eller så kommer jeg ind men der står bare waiting for opponent ..

I FIFA 14 fik jeg det endelig fixet ved at slå IPv6 fra - men har ikke slået det til i mellem tiden ..
Nogle af jer der ved hvordan man fikser det ???

(det er sket efter jeg skiftede internet udbyder fra 3>Telia)
Det fandme træls :(

P.S.
Har lavet en google søgning og prøvet alt det de foreslår på diverse forums - men hvis i har haft samme problem og fikset det, vil jeg med glæde høre hvad i gjorde :)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA14/15 - Connection lost

Indlægaf citysleeps » 24. sep 2014 08:22

Oplever tit det samme. Jeg har også Telia. I FIFA14 kunne jeg vente i evigheder før den fandt en online modstander, og ofte fik jeg bare connection lost. Det var især Seasons. Det er sådan set det samme med FIFA15, hvor det tager omkring 2-3 minutter at finde en modstander. I så fald, kan det være et problem med internet udbyderen?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA14/15 - Connection lost

Indlægaf Kimkjaer » 24. sep 2014 08:26

citysleeps skrev:Oplever tit det samme. Jeg har også Telia. I FIFA14 kunne jeg vente i evigheder før den fandt en online modstander, og ofte fik jeg bare connection lost. Det var især Seasons. Det er sådan set det samme med FIFA15, hvor det tager omkring 2-3 minutter at finde en modstander. I så fald, kan det være et problem med internet udbyderen?


Jeg ved bare at der er mange udenlandske FIFA spillere som har samme problem ..
Så ved ikke om det specifikt er udbyderen..
Jeg havde også problemet i FIFA 11+13 hvor jeg havde Telenor ..

Jeg mistænker det er et Router problem ..
Overvejer at gå ned og investere i Apple airport time capsule - kan være det vil fikse problemet, men det er jo ingen garanti :(

Synes bare det er super ærgerligt fordi det er jo kun FIFA ..
Ingen problemer i hverken titanfall eller destiny ..
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA14/15 - Connection lost

Indlægaf JPR » 24. sep 2014 08:27

Har I sørget for at åbne jeres porte i routeren, som bruges af FIFA? Det kunne lyde som om det er der problemet skal findes.
Jeg er ikke sikker på hvad jeg må linke til, så skriv mig evt en PM, hvis I skal bruge hjælp til det :)
JPR
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Glostrup



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron