Xboxlife forum

FIFA 15 - Officielle Tråd

For sport fanatikere.

FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Fnapz » 10. sep 2014 07:33

Vi skal da også have en officiel fifa tråd, hvor vi vi kan snakke om det nye fifa!

Demoen er ude nu, og jeg synes at det er FANTASTISK!!!! helt klart en forbedring i forhold til sidste år, det virker ikke som om at headers og pace er op, det er meget godt balanceret. Så indtil videre er jeg meget begejstret!

Hvad synes i?

Og fedt man kan spille fulde kampe i demoen!!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Fifa 15 - Officielt Tråd

Indlægaf Kimkjaer » 10. sep 2014 08:01

Glæder mig virkelig til at prøve det - men i går var det Destiny der fik min fulde opmærksomhed :-D

Hvordan ser det ud med Liverpool's hold i 15 ??
Har de fået nogle opgraderinger :-D Iht. stats !
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Fifa 15 - Officielt Tråd

Indlægaf Niculla » 10. sep 2014 08:57

Jeg er også meget tilfreds med det. Ikke en giga forbedring, men helt klart et skridt i den rigtig retning. Dog synes jeg der er framedrops på X1 versionen. Tester demoen på PS4 senere idag.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. sep 2014 09:04

Jeg må sige at jeg er s-so lige nu. Ikke så imponeret, men igen skal man ikke altid tage en demo for gode vare.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Fnapz » 10. sep 2014 09:43

har i nogen ide om hvornår man kan spille det fulde med EA acess? og hvornår wep appen bliver åben for os?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf citysleeps » 10. sep 2014 12:16

Jeg synes det virker ringe, desværre. Værst af alt, så opstår stadig random AI fails, som da jeg f.eks fik min målmand ud af feltet for at sparke en bold op af banen, hvilket resulteret i at han sparkede den direkte ind i en af mine CB's, så bolden røg til hjørnespark. Og de stod vel at mærke klods op af hinanden :?

Og så synes jeg løb ser mærkeligt ud. Som at de mister et skridt ved hver boldberøring? Den generelle UI halter også lidt, spillernavne står oveni hinanden og teksten virker for lille - men måske tingene ændrer sig i den fulde udgave.

Kudos for en mere dynamisk græsplæne.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Fifa 15 - Officielt Tråd

Indlægaf TigerJax007 » 10. sep 2014 12:29

Kimkjaer skrev:Glæder mig virkelig til at prøve det - men i går var det Destiny der fik min fulde opmærksomhed :-D

Hvordan ser det ud med Liverpool's hold i 15 ??
Har de fået nogle opgraderinger :-D Iht. stats !


Liverpool er røvdårlige - desværre :-( De er i den grad blevet snydt for fortjente opgraderinger. Sturridge 83, Sterling 79, Coutinho 81, Henderson vist nok 79.... osv osv osv. Lad os håbe de kan vinde på det dynamiske sammenspil og måske på noget speed der kan være skjult bag ovr-rating. Det har jeg ikke kigget på.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf TigerJax007 » 10. sep 2014 12:31

Fnapz skrev:har i nogen ide om hvornår man kan spille det fulde med EA acess? og hvornår wep appen bliver åben for os?


Ved ikke noget om web app - men EA Access bør have det liggende den 20/9.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf dksiam » 10. sep 2014 12:34

Ratingsne er ikke færdige endnu. Tror helt sikkert mange bliver bedre/dårligere når det fulde spil kommer. I skal jo huske på Ea opdatere hold og spillere ugentligt, så snart spillet er kommet på gaden.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Fnapz » 10. sep 2014 12:40

Også ultimate team?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Fifa 15 - Officielt Tråd

Indlægaf Kimkjaer » 10. sep 2014 12:41

TigerJax007 skrev:
Kimkjaer skrev:Glæder mig virkelig til at prøve det - men i går var det Destiny der fik min fulde opmærksomhed :-D

Hvordan ser det ud med Liverpool's hold i 15 ??
Har de fået nogle opgraderinger :-D Iht. stats !


Liverpool er røvdårlige - desværre :-( De er i den grad blevet snydt for fortjente opgraderinger. Sturridge 83, Sterling 79, Coutinho 81, Henderson vist nok 79.... osv osv osv. Lad os håbe de kan vinde på det dynamiske sammenspil og måske på noget speed der kan være skjult bag ovr-rating. Det har jeg ikke kigget på.


ja de fortjener virkelig en opgradering især spillere som de du lige nævnte..
Men tak for svaret !!

Bliver vel endnu en sæson med PSG fra min side så :)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Fifa 15 - Officielt Tråd

Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2014 13:37

TigerJax007 skrev:
Kimkjaer skrev:Glæder mig virkelig til at prøve det - men i går var det Destiny der fik min fulde opmærksomhed :-D

Hvordan ser det ud med Liverpool's hold i 15 ??
Har de fået nogle opgraderinger :-D Iht. stats !


Liverpool er røvdårlige - desværre :-( De er i den grad blevet snydt for fortjente opgraderinger. Sturridge 83, Sterling 79, Coutinho 81, Henderson vist nok 79.... osv osv osv. Lad os håbe de kan vinde på det dynamiske sammenspil og måske på noget speed der kan være skjult bag ovr-rating. Det har jeg ikke kigget på.


Jeg synes Henderson er fantastisk. Han spiller langt over sin rating - det samme gør Lovren. :D

Men ja, Liverpool er ikke fantastiske, og mangler lidt Balotelli i demoen, så måtte køre 4-5-1 mod min kammerat i går.


I øvrigt, hvor er det bare godt det spil. Klar opgradering fra FIFA 14.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2014 14:03

I øvrigt, her er jeg og en kammerats bedste mål fra i går. Jeg er rød spiller.

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Cowrider » 10. sep 2014 16:39

Fatter ikke hvordan i skyder så gode ude fra noget tricks??
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Akandreasen » 10. sep 2014 18:02

Nr. 14 er fandme et lækkert mål :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron