Xboxlife forum

FIFA 15 - Officielle Tråd

For sport fanatikere.

Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2014 18:29

Synes skudende var ret mærkelige og finde ud af, så mange af dem er tilfældige Men jeg har læst på Twitter, at skud er blevet tweaket i den fulde version ift. demoen.

Og haha, ja nr 14 var mig der gik i rage over at jeg havde kontrolleret hele kampen, og så scorer han sateme et heldigt mål. Instant-karma!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Mini DK » 10. sep 2014 19:51

digital versionen af Fifa 15 kan nu forudbestilles på x1
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2014 21:29

Mini DK skrev:digital versionen af Fifa 15 kan nu forudbestilles på x1


Tak, og gjort! 1 stks Ultimate Edition!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf citysleeps » 11. sep 2014 11:00

Med EA Access koster Ultimate Edition ca. 360kr på US store. Ikke en dårlig pris ift. 549kr. i fysisk eksemplar - og for ikke at tale om et videresalg af FIFA typisk kun indbringer 100kr +/-
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Phimosis » 11. sep 2014 15:52

Nu er det godt nok kun demo'en jeg har om her, men hold da kæft den er flot - synes i hvert fald det er helt vild

Snakker på Xbox One ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf CaptainKicker » 11. sep 2014 16:07

citysleeps skrev:Med EA Access koster Ultimate Edition ca. 360kr på US store. Ikke en dårlig pris ift. 549kr. i fysisk eksemplar - og for ikke at tale om et videresalg af FIFA typisk kun indbringer 100kr +/-


Jep, købte det med EA Access, og har installeret spillet på min harddisk. Nu skal jeg bare vente til at de åbner op for det. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Phimosis » 11. sep 2014 16:13

Jamen tror i Fifa15 kommer på det EA access her med det samme ?? for en snakkede om der måske gik et par måneder får de fik den, da de ellers kunne tabe penge på det ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf citysleeps » 11. sep 2014 16:57

FIFA15 er i EA Access, men hvis du hentyder til om det bliver et vault spil, så går der nok noget tid endnu. Kunne ikke forestille mig det ryger i the vault før næste år i hvert fald.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Phimosis » 11. sep 2014 17:04

Forstår ikke helt det med EA Access, men hvis det ikke Vault, så kan du ikke spille det med et Ea Access vel eller er jeg helt ved siden af ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Benja190782 » 11. sep 2014 19:04

Målmanden er endelig blevet menneskelig og ikke Supermand, som i FIFA 14. -men så brokker folk sig fordi der er nogle enkelte bugs hvor han fryser - har selv oplevet det godt nok - men EA må for guds skyld ikke ændre på målmandens evner. De få bugs skal bare rettes.

Det er typisk at folk, især på det officielle forum brokker sig, nu hvor målmanden endelig er blevet menneskelig!

Der er nogle andre småfejl, som f.eks. at CPU AI på Legendarisk kan lyndrible og skifte retning, som en Ninja - men ellers virker FIFA 15 jo ekstremt lovende! Der er rigtig mange forbedringer!

Fede mål Captain Kicker!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf ZeanDanielZ » 11. sep 2014 20:04

Benja190782 skrev:Målmanden er endelig blevet menneskelig og ikke Supermand, som i FIFA 14. -men så brokker folk sig fordi der er nogle enkelte bugs hvor han fryser - har selv oplevet det godt nok - men EA må for guds skyld ikke ændre på målmandens evner. De få bugs skal bare rettes.

Det er typisk at folk, især på det officielle forum brokker sig, nu hvor målmanden endelig er blevet menneskelig!

Der er nogle andre småfejl, som f.eks. at CPU AI på Legendarisk kan lyndrible og skifte retning, som en Ninja - men ellers virker FIFA 15 jo ekstremt lovende! Der er rigtig mange forbedringer!

Fede mål Captain Kicker!


Jeg er helt enig med dig i mange ting, men den med du syntes det var super målmænd i Fifa 14 er jeg ikke med på, jeg syntes ikke de tager noget som helst i 14eren, hvorimod i 15eren syntes jeg det er begyndt at minde om målmænd, som ret faktisk kan stå i mål. Ellers er det svært, det er jo en demo, Ea laver sikkert om på flere ting selv de ting man godt kan lide ved demoen (som de plejer)

Hvad jeg kan se, i demoen. Så holder folk bare FINESSE knappen nede så scorer de stort set hver gang, både i feltet og lang skud.
Senest rettet af ZeanDanielZ 11. sep 2014 20:25, rettet i alt 1 gang.
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Carsten O » 11. sep 2014 20:12

CaptainKicker skrev:
citysleeps skrev:Med EA Access koster Ultimate Edition ca. 360kr på US store. Ikke en dårlig pris ift. 549kr. i fysisk eksemplar - og for ikke at tale om et videresalg af FIFA typisk kun indbringer 100kr +/-


Jep, købte det med EA Access, og har installeret spillet på min harddisk. Nu skal jeg bare vente til at de åbner op for det. :)


Er pengene egentlig trukket med det samme? Eller trækker de først når spillet udgives?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Fnapz » 11. sep 2014 20:27

Det er lækkert de har fjernet det kryds, der hvor bolden plejer at dumpe ned. Det gør det også lidt mere realistisk. Vi kan måske prøve at liste de forbedringer op som vi synes der er? Jeg kan godt starte.

Krydset er væk.
Målmænd er bedre.
Bevægelserne er mere realistiske.
Tempoet er godt.
Flotte animationer, både keeper og spillere.
RIGTIG flotte stadions og god stemning.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf ZeanDanielZ » 11. sep 2014 20:57

* Nemmere at spille defensivt og forsvare.
* Hobro er med :)
* Jubelscenerne ved hjørneflag.
* Headers virker ikke OP længere.
* Pace udgør ikke alene en god angriber længere
* Hjørnespark og indkast har flere muligheder

Dog skal man tage i betragtning at dette er bedømt på en DEMO og udelukkende OFFLINE
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Bavi » 11. sep 2014 21:48

Carsten O skrev:
CaptainKicker skrev:
citysleeps skrev:Med EA Access koster Ultimate Edition ca. 360kr på US store. Ikke en dårlig pris ift. 549kr. i fysisk eksemplar - og for ikke at tale om et videresalg af FIFA typisk kun indbringer 100kr +/-


Jep, købte det med EA Access, og har installeret spillet på min harddisk. Nu skal jeg bare vente til at de åbner op for det. :)


Er pengene egentlig trukket med det samme? Eller trækker de først når spillet udgives?


Idet spillet er/kan hentes ned, umiddelbart efter køb, så trækker de penge med det samme.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron