Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2014 15:39

Kan vi ikke finde ud af hvornår den sidste kamp kan spilles, så vi kan streame den på www.xboxlife.dk/live? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2014 16:42

THE John80 - Vil gerne deltage. Han har ønsket at få Jaguars. Han er måske fraværende de første uger, så hvis nogen skal møde ham i starten af den nye sæson, vil hans hold blive sat på Autopilot.
Spred gerne ordet, så vi kan få fyldt ligaen endnu mere op :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 19. nov 2014 17:14

Vi spiller kampen idag kl. 19 skou; hvis du ville live streame den herinde :)
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 19. nov 2014 17:16

Det var et fantaisk opgør som har gjort at Dolphins er i top gear til Super bowl!

Som bliver spillet i aften kl. 19:00 og vi streamer kampen om det bliver fra begge sider vides ikke men Dolphins siden er på og med mic. til evt spørgsmål i løbet af kampen :)
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2014 17:51

Held og lykke til begge :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099



Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2014 19:45

Ah det var hurtigt, synd - jeg ville have lagt den på forsiden af Xboxlife så der var en masse der kunne se med på vores officielle kanal :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2014 19:47

Adampantic skrev:THE John80 - Vil gerne deltage. Han har ønsket at få Jaguars. Han er måske fraværende de første uger, så hvis nogen skal møde ham i starten af den nye sæson, vil hans hold blive sat på Autopilot.
Spred gerne ordet, så vi kan få fyldt ligaen endnu mere op :D


Lad mig lige få smidt en nyhed på forsiden, så vi forhåbentlig kan få nogle flere med :d
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2014 19:48

Morten Skou skrev:Ah det var hurtigt, synd - jeg ville have lagt den på forsiden af Xboxlife så der var en masse der kunne se med på vores officielle kanal :)


Kan du evt slå op, at vi åbner for tilmelding til sæson 2?

Tillykke til Dolphins med sejren. Fulgte det meste af kampen. Tæt på et comeback til sidst. Ser frem til næste sæson allerede :D..

Derudover vil jeg høre, hvad stemningen er for at hæve niveauet til All Pro? Som jeg umiddelbart kunne se det, var der ikke den store modstand til "bruger" holdene, hvilket gjorde mange af kampene ubetydelige. Derudover, vil jeg høre hvad folk siger til, at vi her i OffSeason perioden, advancer hver aften - så vi forholdsvis hurtigt kan komme igang med den nye sæson.

Edit: Du læste mine tanker Mr. Skou :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 19. nov 2014 19:54

Sorry, men det var det der lige passet bedst..

Men det var en tæt super bowl (10-17), hvor Seahawks for en drømme start og er foran 7-0 efter 12 sekunder på en int. til td.
Herefter nogle lange drives fra begge hold hvor Dolphins kæmper sig tilbage i 2 quarter med et td kast og kort efter et fieldgoal som giver pause stillingen 7-10.
3 quater følger samme spor med drives i begge retninger, vi skal helt hen i 4. quater før næste scoring falder som er et td til Dolphins på et solid drive, så begynder Seahawks på deres flotte spil som desværre kun føre til et fieldgoal og med 3 minuter tilbage og en føring på 10-17 forsøger Dolphins at trække tiden bedst muligt, men flot clockmanagement fra Seahawks og en dum penealty (running in to the returner @ the 2 yard line) til dolphins gør at Seahawks står med bolden på egen 19 yard linje med under 30 sekunder af kampen, de hiver alle de bedste spil ud af hatten og sidste kast dybt til en fri wr bliver for langt og Dolphins kan kalde sig Super bowl champions!
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2014 19:57

Tillykke Dennis #81 - officiel Xboxlife champ #1 :-)

Jeg er lige på arbejde nu, men kan annoncere tilmeldinger til sæson 2 i morgen hvis det er OK?
Derudover så synes jeg at det kunne være super cool, hvis vi kunne aftale at season 2 super bowl bliver spillet med lidt længere varsel, så vi kan nå at annoncere det ordentligt - det kunne være fedt hvis der var mange der kiggede med!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 19. nov 2014 19:57

Adampantic skrev:Kan du evt slå op, at vi åbner for tilmelding til sæson 2?

Derudover vil jeg høre, hvad stemningen er for at hæve niveauet til All Pro? Som jeg umiddelbart kunne se det, var der ikke den store modstand til "bruger" holdene, hvilket gjorde mange af kampene ubetydelige. Derudover, vil jeg høre hvad folk siger til, at vi her i OffSeason perioden, advancer hver aften - så vi forholdsvis hurtigt kan komme igang med den nye sæson.

Edit: Du læste mine tanker Mr. Skou :D

Ser dog gerne at vi starter en ny franchies da der er bliver hente spillere fra computer hold og man optager et hold og undre sig måske og nogle spillere mangler.
Samt man har mulighed for at være på lige fod med hinanden rent "manager" level mæssigt og alt det der tilhøre.
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2014 19:59

Dennis #81 skrev:
Adampantic skrev:Kan du evt slå op, at vi åbner for tilmelding til sæson 2?

Derudover vil jeg høre, hvad stemningen er for at hæve niveauet til All Pro? Som jeg umiddelbart kunne se det, var der ikke den store modstand til "bruger" holdene, hvilket gjorde mange af kampene ubetydelige. Derudover, vil jeg høre hvad folk siger til, at vi her i OffSeason perioden, advancer hver aften - så vi forholdsvis hurtigt kan komme igang med den nye sæson.

Edit: Du læste mine tanker Mr. Skou :D

Ser dog gerne at vi starter en ny franchies da der er bliver hente spillere fra computer hold og man optager et hold og undre sig måske og nogle spillere mangler.
Samt man har mulighed for at være på lige fod med hinanden rent "manager" level mæssigt og alt det der tilhøre.


Lyder fair for mig og måske også for alle de nye der forhåbentlig kommer med?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. nov 2014 20:01

Dennis #81 skrev:
Adampantic skrev:Kan du evt slå op, at vi åbner for tilmelding til sæson 2?

Derudover vil jeg høre, hvad stemningen er for at hæve niveauet til All Pro? Som jeg umiddelbart kunne se det, var der ikke den store modstand til "bruger" holdene, hvilket gjorde mange af kampene ubetydelige. Derudover, vil jeg høre hvad folk siger til, at vi her i OffSeason perioden, advancer hver aften - så vi forholdsvis hurtigt kan komme igang med den nye sæson.

Edit: Du læste mine tanker Mr. Skou :D

Ser dog gerne at vi starter en ny franchies da der er bliver hente spillere fra computer hold og man optager et hold og undre sig måske og nogle spillere mangler.
Samt man har mulighed for at være på lige fod med hinanden rent "manager" level mæssigt og alt det der tilhøre.


Er faktisk uenig. ;) Syntes netop vi skal køre videre, da pointen med denne liga (i min verden, måske står jeg alene med den mening), er at man over tid bygger et hold op, og kan drive det til noget stort, via draft osv. De nye der tilmelder sig, har chancen for at forlænge med de spillere der står til kontrakt udløb, og drafter selv nye spillere (på lige fod med os andre). Men kan godt være, jeg er den eneste der syntes vi skal fortsætte på det vi er startet?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 19. nov 2014 20:15

Adampantic skrev:Er faktisk uenig. ;) Syntes netop vi skal køre videre, da pointen med denne liga (i min verden, måske står jeg alene med den mening), er at man over tid bygger et hold op, og kan drive det til noget stort, via draft osv. De nye der tilmelder sig, har chancen for at forlænge med de spillere der står til kontrakt udløb, og drafter selv nye spillere (på lige fod med os andre). Men kan godt være, jeg er den eneste der syntes vi skal fortsætte på det vi er startet?


Jeg er tildels enig, men jeg har taget denne sæson som en tester om folk gad det her...
For jeg har ikke udvirklede mine spillere som jeg ville normalt men bare ladet "computeren" gøre det. :)
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron