Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf andersfc3 » 13. dec 2014 00:36

IkkNico skrev:
jensskoedt skrev:Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned ...

Andre der har problemer med FUT?
Jeg må være ramt af en fodboldspil forbandelse, for mit PES 2015 bliver ved med at hakke, mest online men også lidt i BAL (min NAT er helt open, ping er i bund og maskinen er sat til med kabel). Sidste forår havde jeg problemer med FUT14, hvor mine indkøbte og solgte pillere blev fanget i limbo: EA support kunne selvfølgelig intet gøre, men jeg overvejede alligevel at bytte mit buggy PES15 ind til FIFA (for FUT), og så læser jeg sådan en smøre om fejl :(

Så er der andre der oplever problemer, er de rettet, eller er det bare EA lort igen igen?

Selve spillet fungerer glimrende, men når man taber og bliver frustreret, er det lidt for nemt at lade sig rive med, og give uberettiget kritik. Kender det skam også selv, når man taber er alt i vejen med spillet, forsvarets Aien er elendig, dommeren ligeså, der er scripting osv, men efter en sejr er det hele glemt. Der er lidt en circlejerk over, at fifa er ååå så elendigt. Er fifa frustrerende? Uden tvivl, men er det også et godt spil? Ja.
andersfc3
Niveau 2

Indlægaf IkkNico » 13. dec 2014 09:29

Den del kender jeg alt for godt fra mig selv, men hvordan er det med marketplace? Gennemføres alle handler, eller hænger spillere fast i limbo igen (kun FUT)? Hvad er der af fejl omkring køb/salg i FUT
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf Rasmusdc » 13. dec 2014 11:24

andersfc3 skrev:
IkkNico skrev:
jensskoedt skrev:Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned ...

Andre der har problemer med FUT?
Jeg må være ramt af en fodboldspil forbandelse, for mit PES 2015 bliver ved med at hakke, mest online men også lidt i BAL (min NAT er helt open, ping er i bund og maskinen er sat til med kabel). Sidste forår havde jeg problemer med FUT14, hvor mine indkøbte og solgte pillere blev fanget i limbo: EA support kunne selvfølgelig intet gøre, men jeg overvejede alligevel at bytte mit buggy PES15 ind til FIFA (for FUT), og så læser jeg sådan en smøre om fejl :(

Så er der andre der oplever problemer, er de rettet, eller er det bare EA lort igen igen?

Selve spillet fungerer glimrende, men når man taber og bliver frustreret, er det lidt for nemt at lade sig rive med, og give uberettiget kritik. Kender det skam også selv, når man taber er alt i vejen med spillet, forsvarets Aien er elendig, dommeren ligeså, der er scripting osv, men efter en sejr er det hele glemt. Der er lidt en circlejerk over, at fifa er ååå så elendigt. Er fifa frustrerende? Uden tvivl, men er det også et godt spil? Ja.

Kritikken er VELFUNDERET, spillet fungere glimrende nu, men har i de forrige måneder været direkte broken, da man i UT ikke blev registreret for 90% af kampene, om det var sejre eller nederlag, pga. issues med selve spillet. (og det var alle kampe der forløb perfekt i alle 90 minutter, uden det mindste "choppy gameplay" pga. connections)

så jeg forstår udmærket personens kritik, jeg lagde selv spillet fra mig i 1mdn, til den sidste patch kom, som løste problemerne, har endnu at have en "mistet kamp"...

jeg er dog lidt træt af ting som f.eks. at du dominere en kamp, kommer bagud 0-1 men det er klart du vil tage denne sejr, og modstanderen så disc. inden kampen er færdig... så står "scoren" som du var færdig, så enten får du et nederlag eller en 0 selvom kampen langt fra var færdigspillet.

+ jeg har haft en spiller som hoppede af hvor der stod 3-0 til mig, og så får jeg en "du er blevet straffet, for disconnects, og at mine kampe ikke tæller så meget mere"..

Jeg har endnu at hoppe af en kamp i hele min Fifa karriere, selvom jeg har haft nogle sindssyge 0-8 nederlag i xbox360 fifa generationer.

Jeg oplever dog efter patchen, at jeg render i flere... som har 3 fulde bars stabilt i connections, og selve kampen lagger. det gjorde jeg ikke før patchen.
Rasmusdc
Niveau 5

Indlægaf IkkNico » 14. dec 2014 15:24

Har et rent 2. Bundesliga bronzehold, som jeg overvejede at "konvertere" til et ditto superliga hold, så jeg kiggede lige på markedet for danske bronzespillere.
:shock: Er det helt seriøst at folk forventer at får 1500+ for en dansk bronzespiller? Og det er ikke engang særligt gode spillere
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf nonameneo » 14. dec 2014 15:38

Priserne på danske spillere er skudt i vejret, efter at en del har opkøbt danske spillere, i håb om, at sælge dem uforholdsmæssigt dyrt ift. deres evner... Håber de brænder inde med lortet! >:(
nonameneo
Niveau 4

Indlægaf IkkNico » 15. dec 2014 18:58

nonameneo skrev:Priserne på danske spillere er skudt i vejret, efter at en del har opkøbt danske spillere, i håb om, at sælge dem uforholdsmæssigt dyrt ift. deres evner... Håber de brænder inde med lortet! >:(

Røvhuller.

Jeg sidder selv og køber billige rares, men sælger dem med det samme, og til under markedspris (så jeg kan få nogle penge i kassen). Men ligefrem at holde på en masse niche spillere i håbet op at drive prisen op er sgu' ikke i orden. Ha også hørt o folk der spekulerer i market crash, altså når FUT går ned og der næsten ingen spillere er til salg. Så sælger de ud af deres middelmådige spillere til lamgt over top priser
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf Mitzurugi » 15. dec 2014 19:57

IkkNico skrev:
nonameneo skrev:Priserne på danske spillere er skudt i vejret, efter at en del har opkøbt danske spillere, i håb om, at sælge dem uforholdsmæssigt dyrt ift. deres evner... Håber de brænder inde med lortet! >:(

Røvhuller.

Jeg sidder selv og køber billige rares, men sælger dem med det samme, og til under markedspris (så jeg kan få nogle penge i kassen). Men ligefrem at holde på en masse niche spillere i håbet op at drive prisen op er sgu' ikke i orden. Ha også hørt o folk der spekulerer i market crash, altså når FUT går ned og der næsten ingen spillere er til salg. Så sælger de ud af deres middelmådige spillere til lamgt over top priser

Grunden til at danske spillere steg voldsomt lige pludselig var på grund af Michael Laudrup release, der var en turnering hvor kriteriet var et hold bestående af danskere. Blandt andet Lindegaard havde en min. buy now på 1500, men er nede på hans normale pris igen. Det nonameneo skriver er noget vrøvl, der er ingen profit i at pricefixe spillere uden hype. @ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"
Billede
Mitzurugi
Niveau 7

Indlægaf IkkNico » 15. dec 2014 20:08

Mitzurugi skrev:@ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"

Det var et rygte jeg hørte, at folk forventer markedet i FUT crasher på et tidspunkt, hvorefter der kun vil være få spillere til salg (<10k). Det skete vist et par gange i FUT 14
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf hansen03 » 15. dec 2014 20:49

IkkNico skrev:
Mitzurugi skrev:@ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"

Det var et rygte jeg hørte, at folk forventer markedet i FUT crasher på et tidspunkt, hvorefter der kun vil være få spillere til salg (<10k). Det skete vist et par gange i FUT 14

Tror der er noget du har misforstået, IkkNico :) Market crash er når folk her i slut januar køber MEGA mange pakker pga. Team of The Year kommer (Messi, Ronaldo, Neuer - you name it). Alle spillerne bliver billigere pga. der kommer mange flere af dem på markedet. Det samme sker når Team of The Season kommer ud i pakkerne.
hansen03
Niveau 0

By: Hillerød

Indlægaf CaptainKicker » 15. dec 2014 20:57

Markedet crashede også da Messi 95 og Ronaldo ST kom ud.

Nogen af de gode IFs havde stabil pris, endda opadgående, men mange andre faldt drastisk.

Omkring d. 12/1 når TOTY kommer, så går markedet ned igen, højst sandsynlig permanent.

Damn, jeg savner FUT11-tiden.
Billede
I never regretted the games I got - only the ones I didn't.
CaptainKicker
Moderator

By: Silkeborg

Indlægaf IkkNico » 16. dec 2014 15:38

hansen03 skrev:
IkkNico skrev:

Tror der er noget du har misforstået, IkkNico :) Market crash er når folk her i slut januar køber MEGA mange pakker pga. Team of The Year kommer (Messi, Ronaldo, Neuer - you name it). Alle spillerne bliver billigere pga. der kommer mange flere af dem på markedet. Det samme sker når Team of The Season kommer ud i pakkerne.

Tak, ja det var vist mig, der var forkert på den
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf TigerJax007 » 17. dec 2014 17:31

FUT har været nede hele dagen hos mig og er det stadig :( hvad foregår der?
TigerJax007
Skribent

Indlægaf NielsenDk » 17. dec 2014 18:13

TigerJax007 skrev:FUT har været nede hele dagen hos mig og er det stadig :( hvad foregår der?

De har haft vedligeholdelse af deres server. Det blev bare udvidet med 5-6 timer og de burde komme op igen kl. 19.
NielsenDk
Niveau 1

By: Roskilde

Indlægaf IkkNico » 17. dec 2014 18:32

Scheduled maintenance on #FUT has been extended by an additional 6 hours. All platforms will be affected. Estimated up time: 6pm UK/10am PT.

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status ... 7707850753
IkkNico
Niveau 8

Brugeravatar

Indlægaf TigerJax007 » 17. dec 2014 18:45

Tak
TigerJax007
Skribent

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport