Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf PM_kbh » 15. nov 2014 13:22

Der er rigtig mange, som har problemer med, at deres point for sæsonkampene ikke bliver registreret. Og problemet har stået på i lang tid. EA kommenterer stort set ikke problemet... Se denne tråd i EAs Help forum:

http://answers.ea.com/t5/FIFA-15/No-poi ... 15/page/52

Jeg mener faktisk, at det, som EA laver her, er på kant med forbrugerloven. Hvis det ikke bliver fixet meget snart, burde vi gå sammen og prøve at få vores penge refunderet (eller i hvert fald klage). Hvis FUT ikke kan spilles i FIFA 15, svarer det til at sælge et defekt produkt (eller et produkt, der ikke lever op til det, man må forvente).

Jeg synes virkelig, vi skal prøve at lægge pres på EA. Hvis der er nogen fra danske gaming-sites, der læser med her, kunne de jo tage problemet op.
PM_kbh
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. nov 2014 13:45

Ja, det er håbløst.

Jeg har spillet 5 kampe den sidste måned+1 uge, fordi de kører forfærdeligt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf famulor » 19. nov 2014 22:14

Det er lidt fedt at bendtner har fået et inform kort :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 19. nov 2014 22:20

Han er jo somsagt en lord!
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 20. nov 2014 08:00

Fuld fortjent! 4 mål i 2 kampe :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 20. nov 2014 16:13

Nu missede jeg også en oprykning til div 1 pga min seneste vundet kamp ikke blev talt med :/ Det er ved at være et par uger problemet har stået på. Man tør næsten ikke at spille FUT mere..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 20. nov 2014 16:30

Man kan nu vinde IF Bendtner + 5 guldpakker på EA Sports Danmark's facebook side :)
Har selv været heldig med, at vinde Marco Van Basten hos dem! :D
http://imgur.com/i8oUkF8
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 20. nov 2014 20:12

citysleeps skrev:Nu missede jeg også en oprykning til div 1 pga min seneste vundet kamp ikke blev talt med :/ Det er ved at være et par uger problemet har stået på. Man tør næsten ikke at spille FUT mere..


Er selv gået glip af 1 div pga EA's bullshit. Desværre er der intet at stille op...
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 26. nov 2014 10:28

Er der nogen som har erfaringer med at købe fra http://www.thepackmarket.com/ ??
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. nov 2014 10:43

the 007 baker skrev:Er der nogen som har erfaringer med at købe fra http://www.thepackmarket.com/ ??


Se lige registreringssiden: http://www.thepackmarket.com/index.php/ ... gistration

"Hello Bois"

Det er 110 procent et scam-site der alene har til formål at liste dine brugeroplysninger ud af dig. Hvis ikke de alene ud fra dine registreringsoplysninger kan ramme dit EA-login (håber at du bruger samme password begge steder), så bliver du nok bedt om at indtaste samtlige oplysninger senere i forløbet.

Deres pack oversigt linker direkte ind til en broken-link side. Det står endda i selve linket.

Så køb du bare løs, hvis du ønsker at din konto skal hackes :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 26. nov 2014 12:22

tue69 skrev:
the 007 baker skrev:Er der nogen som har erfaringer med at købe fra http://www.thepackmarket.com/ ??


Se lige registreringssiden: http://www.thepackmarket.com/index.php/ ... gistration

"Hello Bois"

Det er 110 procent et scam-site der alene har til formål at liste dine brugeroplysninger ud af dig. Hvis ikke de alene ud fra dine registreringsoplysninger kan ramme dit EA-login (håber at du bruger samme password begge steder), så bliver du nok bedt om at indtaste samtlige oplysninger senere i forløbet.

Deres pack oversigt linker direkte ind til en broken-link side. Det står endda i selve linket.

Så køb du bare løs, hvis du ønsker at din konto skal hackes :)


Det lød også for godt til at være sandt :) Tak for svaret :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf jensskoedt » 27. nov 2014 16:15

Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned, jeg får ingen kredit for at vinde kampe, hvis jeg overhovedet kan komme ind og spille en kamp, mine spillere mister fitness og kontrakter, endvidere er der altid en spiller der bliver skadet, selvfølgelig med benet. EA er der ikke meget hjælp fra, har geninstalleret spillet et par gange. Pisse ærgerligt at jeg nåede at bruge ca. 300 på pakker.
Når man søger på problemet kan man konstatere at utrolig mange har problemer, mærkeligt at EA ikke erkende denne fejl og får det rette. I FIFA 14 endte jeg nok op med at over et år at have brugt 1000 kr. på pakker, noget som EA går glip af nu. Så alt andet lige må det kunne mærkes på EA med alle de problemer der er med FIFA 15.
Er jeg den eneste der er nået hertil?
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 27. nov 2014 16:31

jensskoedt skrev:Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned, jeg får ingen kredit for at vinde kampe, hvis jeg overhovedet kan komme ind og spille en kamp, mine spillere mister fitness og kontrakter, endvidere er der altid en spiller der bliver skadet, selvfølgelig med benet. EA er der ikke meget hjælp fra, har geninstalleret spillet et par gange. Pisse ærgerligt at jeg nåede at bruge ca. 300 på pakker.
Når man søger på problemet kan man konstatere at utrolig mange har problemer, mærkeligt at EA ikke erkende denne fejl og får det rette. I FIFA 14 endte jeg nok op med at over et år at have brugt 1000 kr. på pakker, noget som EA går glip af nu. Så alt andet lige må det kunne mærkes på EA med alle de problemer der er med FIFA 15.
Er jeg den eneste der er nået hertil?


Jeg har oplevet det samme men det er ikke sket de sidste par dage. Det er ligesom at den opgradering der kom tidligere på ugen har fixet de problemer jeg havde. Krydser i hverfald fingre for det [-o<
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 7. dec 2014 22:38

Nogle gode metoder til at tjene penge? Sparer op så jeg har råd til Neymar og Ramos så jeg kan købe dem ved marketcrash :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 8. dec 2014 11:09

er lidt småchokeret over nogle af de hold jeg møder..

nu fandt jeg endelig stabilitet i går (jeg kan endelig rykke op, før vandt jeg alle kampe, men fik INTET for det), efter jeg havde opgivet FIFA15, så ryger rimeligt hurtigt i division 7, uden sådan de store problemer, et par nederlag, til folk man klart kan se er på vej op..

Men fair nok..

jeg bliver bare lidt vildt overrasket, hvordan folk finder pengene... mødte et hold jeg tog 3-0 så quittede han, fair nok, i division 9 hvor han havde..

Alexis Sanchez, Iniesta, Rooney (som CDM), Neymar, Hazard, Ozil, og flere top spillere... hvordan fanden får folk skrabt de ressourcer sammen, er det pga. rene fifa point (køb dig til at godt hold med rigtige penge) eller er der så mange penge at hente, hvis man er lidt smart på markedet?

har for første gang i mit liv købt fifa points, tror det var 1050 point eller sådan noget, på US store.. de pakker gav intet specielt, tror jeg fik lloriente, begovic og så ikke meget andet..

og har åbnet en del af de der 15 uges pakker man får i gold 5000point pakker..

plus jeg har åbne en del pakker ved rent gold vundet i spillet, men har INTET fået der var specielt. en enkelt skod spiller som var sådan et sort kort, som gav 17000gold i markeds pris.

Mit hold er SKOD... men det funker..

4-4-1-1

Fabregas, Cavani, Doumbia, Eriksen, Aubemeyang, sneijder, Santana, Rojo , Clichy, Montoya, Begovic..

min team chemistry er ELENDIG, men det er af en eller anden grund et hold der fungere for mig
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster