Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. jan 2015 12:56

Jeg gemmer altid alle de kort, så nu har jeg en masse liggende jeg ikke bruger.
Show me the money!!!!!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 22. jan 2015 12:59

the 007 baker skrev:Jeg gemmer altid alle de kort, så nu har jeg en masse liggende jeg ikke bruger.
Show me the money!!!!!


Ikke dårligt - der kan virkeligt tjenes mønt så :D

Haugboelle skrev:Så er spillere virkelig i stigning igen, stortset alle.de dyre drenge er steget 30k siden imorges. Så har du et dyrt køb, så det nu :-)


Jeg kører udelukkende low-price BPL lige nu. Men har virkeligt kørt kassen hjem siden mandag.

Og så har jeg lavet 30k på mine irske sølvspillere på et døgn - men igen, det er PS-markedet, jeg ved godt at pengene er mere værd på Xbox lige nu.

Kan dog se at der kan laves god mønt på samme spillere på Xbox.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. jan 2015 13:11

tue69 skrev:
the 007 baker skrev:Jeg gemmer altid alle de kort, så nu har jeg en masse liggende jeg ikke bruger.
Show me the money!!!!!


Ikke dårligt - der kan virkeligt tjenes mønt så :D

Haugboelle skrev:Så er spillere virkelig i stigning igen, stortset alle.de dyre drenge er steget 30k siden imorges. Så har du et dyrt køb, så det nu :-)


Jeg kører udelukkende low-price BPL lige nu. Men har virkeligt kørt kassen hjem siden mandag.

Og så har jeg lavet 30k på mine irske sølvspillere på et døgn - men igen, det er PS-markedet, jeg ved godt at pengene er mere værd på Xbox lige nu.

Kan dog se at der kan laves god mønt på samme spillere på Xbox.


Ser frem til st Paddy, så spændt på hvor mange penge jeg kan lave :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 22. jan 2015 13:15

Jeg angriber Scannell (hurtigste irske LM på sølvniveau) og Ward (bedste irske LB rated 70). De pricefixes flere gange dagligt på PS-markedet og jeg holder lidt øje og køber når de er under pricefixing niveau. Derefter er det bare at vente til priserne tordner i vejret, hvorefter jeg underbyder pricefixerne med et niveau, hvor de skal ud og rense markedet for at holde deres pricefix. Tjener 2-3k pr. handel og har gjort det 8-10 gange det sidste døgn.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 22. jan 2015 14:53

tue69 skrev:Jeg angriber Scannell (hurtigste irske LM på sølvniveau) og Ward (bedste irske LB rated 70). De pricefixes flere gange dagligt på PS-markedet og jeg holder lidt øje og køber når de er under pricefixing niveau. Derefter er det bare at vente til priserne tordner i vejret, hvorefter jeg underbyder pricefixerne med et niveau, hvor de skal ud og rense markedet for at holde deres pricefix. Tjener 2-3k pr. handel og har gjort det 8-10 gange det sidste døgn.


Cool, dem vil jeg da lige kigge på :) Jeg har bla hamstret Shane Long IF, John O'shea IF, Coleman og Mcgeady. Plus ca 20 andre.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. jan 2015 08:28

Tak for rådet med Matic Tue, han er super, har smidt ham centralt og beholdt yaya, det spiller.

Kører pt 4-3-3

Sanchez if - aguero - mirallas
Toure - matic - di maria
Clichy if - kompany - koscielny - zampaletta
De gea
Overvejer at prøve Gerrard eller tiote istedet for di maria, får ikke nok ud af ham og lukker for mange mål ind synes jeg. Fungerer de ikke blir det ramirez

På højrekanten er willian prøvet, han er ikke skarp nok synes jeg, mirallas er ok men kunne godt bruge en anden, måske Jesus, er han god?

Så kører jeg tyskerhold hver anden gang

Reus -lewandowski - robben
Gotze - lahm - gundogan
Alaba - benatia - sokratis - pizshiek (staveplade)
Adler
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. jan 2015 09:13

Kører du 4-3-3 (2)?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. jan 2015 09:18

Nej plan 4-3-3, kan godt lide en central cdm.

Har før kørt 4-3-2-1, synes bare robben, Reus osv kommer for langt tilbage
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. jan 2015 09:24

Haugboelle skrev:Nej plan 4-3-3, kan godt lide en central cdm.

Har før kørt 4-3-2-1, synes bare robben, Reus osv kommer for langt tilbage


Okay - hvis du kæmper lidt med at der scores for mange mål, så skal du overveje version 2.

Der spiller CDM'eren nemlig tilbagetrukket og det gør for mig at jeg kan frigøre såvel backs som de to CM'ere, da jeg altid har mindst 3 mand til at stå imod kontraangreb.

Det er også ret effektivt mod pacede modstandere, da de ikke bare kan snørkle sig igennem back-kæden. CDM'eren virker som et forstyrrende element på dem og gør generelt midtbanen meget kompakt.

Man skal dog gerne have en medium-high offensiv workrate på mindst en af sine CM'ere, da man ellers kan komme til at mangle muligheder i angrebet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. jan 2015 09:28

Men er han tilbage trukket iforhold til positionen i plan 4-3-3 eller i forhold til de to andre cm i 4-3-3 (2)

(kan godt se på oversigten at han er lidt tilbage, men mere i praksis :-))

For husker det som at jeg valgte plan udgaven pga alle 3 lå ret langt tilbage og at jeg tænkte jeg havde nok angreb med de tre forreste plus den ene cm er sat til at gå med op /free roam indstillingen.

Må lige checke den ud :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. jan 2015 09:31

Jeg bruger den standard på 4-3-3 (2) uden at ændre i strategien. Han er sjældent med i offensiven på nær i hjørnespark.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. jan 2015 09:35

tue69 skrev:Jeg bruger den standard på 4-3-3 (2) uden at ændre i strategien. Han er sjældent med i offensiven på nær i hjørnespark.


Ok super, det skal prøves :-)

For det klart mit største problem, møder stortset kun +84 hold og de scorer i snit 1,5 mål på mig, mit eget ligger lidt over, men har satme mange uafgjorte pt. Med mine gamle sweaty hold (Rusland og serie A) tordnede jeg bare derud af, sjovt nok
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. jan 2015 09:52

Sweat is the game åbenbart. Jeg vil spare op til Neymar-Suarez-Bale konstellationen, bare for at have de nødvendige skills kombineret med den nødvendige sweat. Det bliver nok først til TOTY jeg får råd, men hvad fanden, så har jeg noget at se frem til :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. jan 2015 10:12

Ja synes min erfaring er front er sweat en nødvendighed, har man hurtige fløje er stærke angribere dog også gode synes jeg.

Midtbanen føler jeg slet ikke er nødvendig og det fedt, for mange af de rigtig gode midtbane folk er bare ikke 80+

Forsvaret er lidt op og ned, feks garay som er en klasse forsvarer har kun 64 i pace mener jeg, men det kan slet ikke mærkes

Uh den er også giftig, har luret på den, men synes resten af det spanske er kedeligt, har prøvet at lave en bpl - bbva, men det svært i 4-3-3 synes jeg (med netop de angribere) Bale er vild, har ikke prøvet neymar endnu
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 23. jan 2015 10:47

tue69 skrev:Sweat is the game åbenbart. Jeg vil spare op til Neymar-Suarez-Bale konstellationen, bare for at have de nødvendige skills kombineret med den nødvendige sweat. Det bliver nok først til TOTY jeg får råd, men hvad fanden, så har jeg noget at se frem til :D


Jeg spiller 4-3-3(4)
Neymar-Messi-Bale
Xavi-Iniesta-Modric
Alba-Miranda-Ramos-Alves
Casillas

Jeg scorer flest mål med den opstilling dog kan min midtbane overhovedet ikke klare de defensive pligter.
Overvejer at skifte Xavi ud med en SIF Rakitic eller en Khedira. Ideer?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron