Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 5. okt 2014 15:08

lucas suarez skrev:Billede

Billede

Mine 2 hold lige pt.
Hvis nogle har forslag til forbedringer så gerne skriv :)

Vil også lige sige efter første kamp med Tevez har han scoret 3 mål og 2 assist
tænker at det var et meget godt køb :-D

Edit: Tror sgu jeg har tastet IMG forkert ind :?


Du manglede et [ foran IMG tag :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 5. okt 2014 16:09

Anderledes trading methods end den med nonrare kontrakter? Syntes det tager for lang tid når man skal købe kontakter for 40k + der næsten ikke er nogle på PS3/4 market :(

Hvordan gør du @tue69 ???
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 5. okt 2014 16:16

Jeg trader på den her måde :
Først søger jeg på en spiller fx Adrian Ramos
Jeg kigger på hans mindste køb nu pris og søger et par 100 nedad.
Du skal have tålmodighed men jeg har tjent 100 k på det og samlet brugte jeg 2-3 timer.
For en uge siden fandt jeg ham til køb nu pris 1300 og solgte ham for 7400.
Du skal være heldig,tålmodighed og være hurtig til at købe spilleren ;)

Håber du kunne bruge det :)
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 5. okt 2014 16:46

lucas suarez skrev:Jeg trader på den her måde :
Først søger jeg på en spiller fx Adrian Ramos
Jeg kigger på hans mindste køb nu pris og søger et par 100 nedad.
Du skal have tålmodighed men jeg har tjent 100 k på det og samlet brugte jeg 2-3 timer.
For en uge siden fandt jeg ham til køb nu pris 1300 og solgte ham for 7400.
Du skal være heldig,tålmodighed og være hurtig til at købe spilleren ;)

Håber du kunne bruge det :)


Hvor tit søger du på den spiller? Masher du bare søge knappen indtil der er noget der popper op, eller?
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 5. okt 2014 17:03

Aberrant Simon skrev:
lucas suarez skrev:Jeg trader på den her måde :
Først søger jeg på en spiller fx Adrian Ramos
Jeg kigger på hans mindste køb nu pris og søger et par 100 nedad.
Du skal have tålmodighed men jeg har tjent 100 k på det og samlet brugte jeg 2-3 timer.
For en uge siden fandt jeg ham til køb nu pris 1300 og solgte ham for 7400.
Du skal være heldig,tålmodighed og være hurtig til at købe spilleren ;)

Håber du kunne bruge det :)


Hvor tit søger du på den spiller? Masher du bare søge knappen indtil der er noget der popper op, eller?


Altså jeg søger på fx 4800 så 4700 4600 og så frem og tilbage indtil der dukker en spiller op ;)
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 5. okt 2014 21:00

Andre måder at trade på?
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 6. okt 2014 07:47

lucas suarez skrev:
tue69 skrev:
famulor skrev:Hvor mange penge bruger i på fifa coins? synes det er svært at få et godt hold uden at investere i coins og derved få packs


Intet. Jeg har troligt købt spillet (indtil i år hvor jeg har anmeldt det og derved fået det gratis), og det må være nok. Og man kan sagtens trade sig op til et godt hold. For 9 dage siden havde jeg 100coins, og nu har jeg, når min tradepile sælger, lige omkring 500k. :)


Hvilke meteoder bruger du til trading :?:
Syntes ikke jeg tjener så mange penge :oops:


Discard IF trading :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 6. okt 2014 08:13

Combio skrev:hvad er lag switching?


den måde jeg forstod lagswitching på i gamle dage, var at man principielt i et kort øjeblik hiver net kablet ud...

Man kunne lave en switch som simpelthen brød forbindelsen, hvis du gjorde det i meget kort tid, så ville pc/konsollen bare opleve det som LAG og ikke disconnecte, men det der vil ske er at spillet vil stoppe..

ved i COD der kunne du ved lagswitching, line skud op på modstandere, da du havde fribevægelighed under lagswitching..

jeg har også oplevet underlige perioder, hvor spillet kun laggede, når JEG sjovt nok havde bolden. og tit lige hvor jeg var fri og i skud, eller hvor der blev lagt en tackling... synes også det virkede lidt ... "wierd"

og er trodsalt på 90/90 5ms ping 100% stabilt fiber, og kan spille alt andet online uden de mindste problemer.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 6. okt 2014 09:57

Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!
Senest rettet af hansen03 6. okt 2014 10:01, rettet i alt 1 gang.
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 6. okt 2014 10:00

Rasmusdc skrev:
Combio skrev:hvad er lag switching?


den måde jeg forstod lagswitching på i gamle dage, var at man principielt i et kort øjeblik hiver net kablet ud...

Man kunne lave en switch som simpelthen brød forbindelsen, hvis du gjorde det i meget kort tid, så ville pc/konsollen bare opleve det som LAG og ikke disconnecte, men det der vil ske er at spillet vil stoppe..

ved i COD der kunne du ved lagswitching, line skud op på modstandere, da du havde fribevægelighed under lagswitching..

jeg har også oplevet underlige perioder, hvor spillet kun laggede, når JEG sjovt nok havde bolden. og tit lige hvor jeg var fri og i skud, eller hvor der blev lagt en tackling... synes også det virkede lidt ... "wierd"

og er trodsalt på 90/90 5ms ping 100% stabilt fiber, og kan spille alt andet online uden de mindste problemer.


Jeg har også oplevet de samme ting, men tror simpelthen ikke på man kan lag switche i Fifa, da den er ekstrem med forbindelser. Er blevet smidt ud af kampe (sidste år) hvor jeg ikke engang røg af PSN.

Men jeg har også spillet kampe i år hvor kampen burde være stoppet pga. det var uspilleligt. 12 min er fandme lang tid når man ikke kan gøre en skid rigtigt. Får man egentlig stadig et loss hvis man smutter indenfor de første 5 min?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 6. okt 2014 10:02

Cena skrev:Får man egentlig stadig et loss hvis man smutter indenfor de første 5 min?


Har man ikke altid fået nederlag i UT, hvis man forlod før de 5? Det mener jeg i hvert fald + man mister sin DNF, den der giver coins boost i UT kampene^^
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 6. okt 2014 13:39

JAAAAAJAAA!!!! FIK DIEGO COSTA!!! VIGTIGT!!!

OG ARGUERO!!1 AHAHAHAHA JAAAA
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 6. okt 2014 14:06

Fnapz skrev:JAAAAAJAAA!!!! FIK DIEGO COSTA!!! VIGTIGT!!!

OG ARGUERO!!1 AHAHAHAHA JAAAA

Hvor fik du dem? I pakker? Hvis ja, så tillykke! - Den bedste jeg har hevet hjem i en pakke er Alexis :p
Det er coins lige ned i lommen så, 340k af slagsen, hvis du vælger at sælge dem nu :D
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 6. okt 2014 14:11

Fnapz skrev:JAAAAAJAAA!!!! FIK DIEGO COSTA!!! VIGTIGT!!!

OG ARGUERO!!1 AHAHAHAHA JAAAA


Nice, tillykke.
Jeg har fået Sergio Ramos, Willian, Kroos og Cuadrado som de bedste spillere :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2014 14:14

hansen03 skrev:Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!


Dem kan man desværre ikke gifte væk, på samme vis ligesom coin boosts..., det er formentlig endnu et af EA's træk mod bedre at styre transfermarkedet og sikre, at dem der handler der primært er dem der spiller kampe i spillet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron