Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2014 13:09

Billede


Hvad synes i?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 8. okt 2014 13:54

Leaked TOTW 4
Billede
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2014 14:02

DUNCAN???
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 8. okt 2014 14:09

Fnapz skrev:DUNCAN???


Arrhh, et hattrick mod Hobro er måske ikke TOTW-værdigt. Han gjorde hellere ikke den ultimative forskel ift. sejren, så forstår skam godt at EA har valgt anderledes.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2014 14:12

I know.... men havde nu håbet ;) regner med at der kommer nogen danske TOTW så jeg kan lave et okay hold!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 8. okt 2014 14:22

Ja, det er virkelig virkelig surt. Jeg havde ok sikkerhed synes jeg selv. Jeg havde et kodeord jeg aldrig giver til nogen efterfulgt af et kontrolspørgsmål, som folk ikke bare kender svaret på. Nu har jeg så brugt hele formiddagen på at køre antivirus scan og ændre kodeord alle steder.

Under scanningen fandt computeren i øvrigt 2 filer, fra 14/9 som den har fjernet. Ved ikke om de kan have været årsagen og evt. kan have skjult en form for logger eller lignende. det var 2 zip-filer, hvor den ene hed noget med photo.zip og den anden hed det samme og et nummer. Begge var fra samme tidspunkt. Det skal i øvrigt siges, at jeg kører Apple, så uden at vide noget synderligt om computere, så ved jeg da i hvert fald, at zip-filer ikke som udgangspunkt har noget at gøre på min computer...? Ved ikke om nogen har et bud på hvad det kan have været...?

Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.

@Tue, jeg har hængt i support chatten i nat med EA, og de har opstartet en sag på forholdet. Jeg ved ikke, hvad der kommer ud af sådan en sag, og om der overhovedet er noget at gøre. Men han var meget flink og skulle bruge en fuld liste over spillere jeg manglede og hvor mange coins jeg manglede. Han hævdede, at de tager den slags seriøst og at han ville give det videre til de rette folk, som så efterfølgende vil undersøge det og vende tilbage. Så må vi se hvad der sker.... :oops:

Her er i øvrigt et transcript af min samtale med dem i nat:

General Info
Chat start time Oct 7, 2014 7:10:47 PM EST
Chat end time Oct 7, 2014 8:48:54 PM EST
Duration (actual chatting time) 01:38:07
Operator Jerome

Chat Transcript
info: Your approximate wait time is 50 minute.
info: Your approximate wait time is 49 minute.
info: Your approximate wait time is 39 minute.
info: Your approximate wait time is 38 minute.
info: Your approximate wait time is 38 minute.
info: Your approximate wait time is 36 minute.
info: Your approximate wait time is 34 minute.
info: Your approximate wait time is 35 minute.
info: Your approximate wait time is 35 minute.
info: Your approximate wait time is 35 minute.
info: Your approximate wait time is 33 minute.
info: Your approximate wait time is 32 minute.
info: Your approximate wait time is 29 minute.
info: Your approximate wait time is 29 minute.
info: Your approximate wait time is 28 minute.
info: Your approximate wait time is 27 minute.
info: Your approximate wait time is 26 minute.
info: Your approximate wait time is 24 minute.
info: Your approximate wait time is 22 minute.
info: Your approximate wait time is 20 minute.
info: Your approximate wait time is 20 minute.
info: Your approximate wait time is 20 minute.
info: Your approximate wait time is 17 minute.
info: Your approximate wait time is 15 minute.
info: Your approximate wait time is 8 minute.
info: Your approximate wait time is 8 minute.
info: Your approximate wait time is 7 minute.
info: Your approximate wait time is 7 minute.
info: Your approximate wait time is 7 minute.
info: Your approximate wait time is 7 minute.
info: Your approximate wait time is 6 minute.
info: Your approximate wait time is 5 minute.
info: Your approximate wait time is 2 minute.
info: You are now ready to chat with Jerome.
Jerome: Thanks for contacting EA Customer Experience, my name is Jerome. How may I assist you today?
you: I got hacked on my FUT 15 team
you: All my good players have been sold and after that they have sold my rickie Lambert for 250 k
you: correction; sold me Lambert - not sold my
Jerome: I understand that you want to have your game not messed up with anyone and I'll be very glad to help you with this. But before that, who am I speaking with?
you: You are speaking to Jakob Tofte - my Xbox One gamertag is TigerJax007
you: If you watch my account and team I can tell you that I haven't been logged in myself during the last 48 hours. Anything that has happened after that was not done by me.
Jerome: Thank you Jacob. Let me check on our options here. :)
Jerome: By the way, Jakob. When did this happened?
you: Apparently about 1 day and 5 hours ago. All I can see is that my team was sold and I then bought Lambert for 250k. According to the activity list in the web app it happened a little over a day ago. I had a decent team with lots of quality players likes Balotelli, Sturridge, Thiago Silva, Pogba and others - plus 130 k coins. Now I have nothing and only about 1500 coins
you: So I guess the person who sold me Lambert for 250k is either the bad guy or another hacked or fake account.
you: I am guessing I have lost about 400-500k in total in players and coins - which is rather sad since I have financed it all with about 18000 Fifa Points
Jerome: Thank you for that information Jakob. And also thanks for contacting us about your missing FIFA Ultimate Team items. Our studio will review your provided information (be sure this is completely accurate) so that we can get this resolved for you. These claims are taken seriously and if the provided information proves to be false or fraudulent, necessary action may be taken against your account as a phisher/phishing attempt.
you: that's ok - I am the honest one here :)
Jerome: I know that Jakob and also, I will need a complete list of the missing players and coins. :)
you: Ok - right now? Let me check...
Jerome: Thank you Jakob. :)
you: I have lost following players:
you: Thiago Silva, Sirigu, De Rossi, Chiellini, Barzagli, Candreva, Sturridge, Matuidi, Pogba, David Luiz, Balotelli, Lavezzi, Griezmann, Coutinho, Cabella
you: In addition to this the money is afterwards gone from my account - they have bought Rickie Lambert for 250k and Nkoulou for 131k
you: But in order to restore my account as it was I need the lost players back and I think about 130k coins if I recall correctly
Jerome: Thank you for the information Jakob. I will need to transfer this case to our Studio and they will contact you through e-mail. Will there be anything else that I can help you with aside from this?
you: Do you have any idea if this has happened through the Xbox or through the web app - I have never provided anyone with my password or the answer to my security question.
Jerome: As of now, we don't have any record for that. However, our Studio will provide you the information on their investigation. :)
you: Ok - I look forward to hearing from them then. This is very disturbing. Thank you for your time Jerome.
Jerome: By the way, have you changed your credentials?
you: Not yet - but I will do asap - I just needed to report it first
you: I will also run antivirus on my computer and chang all other passwords
Jerome: You should do it now so that we will avoid this from happening again. :)
you: Yes I will do - thank you very much for your time - I look forward to hearing from you soon.
Jerome: Will there be anything else Jakob?
you: Not thanks - I don't think so. I just hope this will be resolved
Jerome: I hope so too. :)
Jerome: If there is nothing else, thank you for contacting EA and have a wonderful day ahead of you. :)
you: you too - bye bye
Jerome: Bye. :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 8. okt 2014 14:26

TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.

@Tue, jeg har hængt i support chatten i nat med EA, og de har opstartet en sag på forholdet. Jeg ved ikke, hvad der kommer ud af sådan en sag, og om der overhovedet er noget at gøre. Men han var meget flink og skulle bruge en fuld liste over spillere jeg manglede og hvor mange coins jeg manglede. Han hævdede, at de tager den slags seriøst og at han ville give det videre til de rette folk, som så efterfølgende vil undersøge det og vende tilbage. Så må vi se hvad der sker.... :oops:


Jeg troede faktisk at det var standard med den der 6-cifrede kode? De slog sindssygt meget på tromme for at man fik det rettet inden den nye Web App kom online, så troede de havde det som et krav. Anyway, du har helt ret, det er en rigtig fin feature og jeg har også benyttet mig af den. Det giver i al fald noget ekstra sikkerhed, synes jeg.

Jeg har tidligere læst om folk der blev hacket på EA's fora, og flere af dem endte i, at folk fik mønt og spillere tilbage, så al håb er ikke ude :) Vi krydser fingre for det bedste!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 8. okt 2014 14:28

tue69 skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.

@Tue, jeg har hængt i support chatten i nat med EA, og de har opstartet en sag på forholdet. Jeg ved ikke, hvad der kommer ud af sådan en sag, og om der overhovedet er noget at gøre. Men han var meget flink og skulle bruge en fuld liste over spillere jeg manglede og hvor mange coins jeg manglede. Han hævdede, at de tager den slags seriøst og at han ville give det videre til de rette folk, som så efterfølgende vil undersøge det og vende tilbage. Så må vi se hvad der sker.... :oops:


Jeg troede faktisk at det var standard med den der 6-cifrede kode? De slog sindssygt meget på tromme for at man fik det rettet inden den nye Web App kom online, så troede de havde det som et krav. Anyway, du har helt ret, det er en rigtig fin feature og jeg har også benyttet mig af den. Det giver i al fald noget ekstra sikkerhed, synes jeg.

Jeg har tidligere læst om folk der blev hacket på EA's fora, og flere af dem endte i, at folk fik mønt og spillere tilbage, så al håb er ikke ude :) Vi krydser fingre for det bedste!


Ja, der er ikke andet for :---)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2014 14:44

er jeg den eneste der ikke kan finde nogen modstandere i fut?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 8. okt 2014 15:30

TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.


Kan du sige hvor man opretter et secondary device? Jeg er inde i min konto nu, men kan ikke se andre muligheder end at ændre password
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BonZo » 8. okt 2014 16:00

Det var sgu da desværre noget af en omgang Tigerjax007. Håber da at tingene løser sig, så du kan få dit hold tilbage, det har jo indtil flere gange vist sig at være et slagkraftigt hold. Mine spillere har ihvertfald haft møje og besvær med at følge med i flere af vores indbyrdes kampe ;-)

Lad os nu bare håbe at EA kan gøre noget for at give dig dit hold tilbage, ellers må vi jo starte en indsamling herinde, som kan hjælpe dig på vej. Jeg lægger 15K i skuffen, som kan bruges i tilfælde af at du ikke får dit hold tilbage.
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 8. okt 2014 16:21

BonZo skrev:Det var sgu da desværre noget af en omgang Tigerjax007. Håber da at tingene løser sig, så du kan få dit hold tilbage, det har jo indtil flere gange vist sig at være et slagkraftigt hold. Mine spillere har ihvertfald haft møje og besvær med at følge med i flere af vores indbyrdes kampe ;-)

Lad os nu bare håbe at EA kan gøre noget for at give dig dit hold tilbage, ellers må vi jo starte en indsamling herinde, som kan hjælpe dig på vej. Jeg lægger 15K i skuffen, som kan bruges i tilfælde af at du ikke får dit hold tilbage.


Det var pænt af dig Bonzo - vi håber ikke det bliver nødvendigt :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 8. okt 2014 16:25

citysleeps skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.


Kan du sige hvor man opretter et secondary device? Jeg er inde i min konto nu, men kan ikke se andre muligheder end at ændre password


origin.com - log ind med EA oplysninger.
Herefter klikker du på "indstillinger for private oplysninger" som du finder i rullegardinet "min konto" øverst på siden.
Herefter klikker du på menupunktet "sikkerhed" i venstre side.
Så har du forskellige muligheder for loginbekræftelse. Her vælger du fx din mobiltelefon.

Håber du finder ud af det.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 8. okt 2014 21:44

Mega fedt. Episode med Elgiganten. Syntes lige i skulle læse min samtale med dem :D

Mig:Hej.
Jeg bestilte en PS4+FIFA15 i sidste lørdag i september måned, og der står 2.5 dage leveringstid, men den er ikke kommet. Når jeg går ind på track´n´trace er den slet ikke registreret. Jeg ringede til kundeservice igår, hvor i sagde at den var sendt videre til PostDanmark, men det ser ud til at de slet ikke har den? Hvordan kan det være?

Elgiganten:
Hej Mathias
Tak for din besked.
Det ser ud som om at ordren her den er gået helt galt, den burde være fremme ved dig nu.
Vi vil meget gerne sende det afsted igen, vi skal bare lige have bekræftet fra dig at du stadig ønsker denne PS4 og Fifa 15.
Alternativt kan du også få pengene tilbage.
Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mig: Ja, jeg vil gerne have PS4 + FIFA 15 sendt igen Håber på at kunne få dem inden ferien.

Elgiganten:
Hej Mathias
Tak for din besked
Jeg har lige fået en melding fra vores hovedlager om at der var sket en fejl, vi kom til at sende din PS4 til en forkert adresse.
Den bliver gensendt til korrekt adresse pr idag på track and trace: 00373400014917727616
Jeg beklager fejlen!
God ferie

Mig:I kunne godt sende et spil med gratis som kompensation for fejlen
Det er for ringe at der skal gå 2 uger for jer at levere nogle varer, når i siger at det tager 2-5 dage.

Elgiganten:
Hej Mathias.
Tak for dine beskeder.
Der er desværre sket en fejl på vores lager, som har betydet at der har været en forsinkelse på din ordre. Vi er kede af, at det har betydet, at du ikke har fået din pakke som forventet.
Jeg vil meget gerne sende et spil afsted til dig for ulejligheden. Hvilket spil står du og mangler? Så undersøger jeg gerne om jeg kan bestille det.

Mig:I må gerne sende et stk NBA 2K 15 til PS4. på forhånd tak.

Elgiganten
Hej Mathias.

Tak for beskeden.

Jeg har nu undersøgt sagen og vil meget gerne sørge for, at dette spil kommer afsted til dig. Det har dog først release den 10/10-14. Så snart det afsendes, vil du modtage en mail med et forsendelsesnummer.

Du ønskes en god aften.
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 21:48

Combio skrev:Mega fedt. Episode med Elgiganten. Syntes lige i skulle læse min samtale med dem :D

Mig:Hej.
Jeg bestilte en PS4+FIFA15 i sidste lørdag i september måned, og der står 2.5 dage leveringstid, men den er ikke kommet. Når jeg går ind på track´n´trace er den slet ikke registreret. Jeg ringede til kundeservice igår, hvor i sagde at den var sendt videre til PostDanmark, men det ser ud til at de slet ikke har den? Hvordan kan det være?

Elgiganten:
Hej Mathias
Tak for din besked.
Det ser ud som om at ordren her den er gået helt galt, den burde være fremme ved dig nu.
Vi vil meget gerne sende det afsted igen, vi skal bare lige have bekræftet fra dig at du stadig ønsker denne PS4 og Fifa 15.
Alternativt kan du også få pengene tilbage.
Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mig: Ja, jeg vil gerne have PS4 + FIFA 15 sendt igen Håber på at kunne få dem inden ferien.

Elgiganten:
Hej Mathias
Tak for din besked
Jeg har lige fået en melding fra vores hovedlager om at der var sket en fejl, vi kom til at sende din PS4 til en forkert adresse.
Den bliver gensendt til korrekt adresse pr idag på track and trace: 00373400014917727616
Jeg beklager fejlen!
God ferie

Mig:I kunne godt sende et spil med gratis som kompensation for fejlen
Det er for ringe at der skal gå 2 uger for jer at levere nogle varer, når i siger at det tager 2-5 dage.

Elgiganten:
Hej Mathias.
Tak for dine beskeder.
Der er desværre sket en fejl på vores lager, som har betydet at der har været en forsinkelse på din ordre. Vi er kede af, at det har betydet, at du ikke har fået din pakke som forventet.
Jeg vil meget gerne sende et spil afsted til dig for ulejligheden. Hvilket spil står du og mangler? Så undersøger jeg gerne om jeg kan bestille det.

Mig:I må gerne sende et stk NBA 2K 15 til PS4. på forhånd tak.

Elgiganten
Hej Mathias.

Tak for beskeden.

Jeg har nu undersøgt sagen og vil meget gerne sørge for, at dette spil kommer afsted til dig. Det har dog først release den 10/10-14. Så snart det afsendes, vil du modtage en mail med et forsendelsesnummer.

Du ønskes en god aften.


God stil af Elgiganten :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron