Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 6. okt 2014 14:44

Rasmos er også en god sjat værd :D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 6. okt 2014 14:51

BulletEyeDk skrev:
hansen03 skrev:Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!


Dem kan man desværre ikke gifte væk, på samme vis ligesom coin boosts..., det er formentlig endnu et af EA's træk mod bedre at styre transfermarkedet og sikre, at dem der handler der primært er dem der spiller kampe i spillet...

Det kan man godt, ifølge flere af dem jeg kender som spiller PS. :-/
Har prøvet at give nogle items fra min lvl 11 over til lvl 58'eren, og den vej virker det, men når jeg skal gøre det omvendt, fra min lvl 58 til lvl 11, så virker det ikke.. -.-' Bare dumt når jeg har mit hold på min lvl 11 bruger.. fml :p
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 6. okt 2014 15:07

Fnapz skrev:Rasmos er også en god sjat værd :D


Ja omkring de 100K men har et spansk hold hvor han passer perfekt ind på :)
Glemte helt at jeg også have fået Benzema!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2014 15:19

hansen03 skrev:
BulletEyeDk skrev:
hansen03 skrev:Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!


Dem kan man desværre ikke gifte væk, på samme vis ligesom coin boosts..., det er formentlig endnu et af EA's træk mod bedre at styre transfermarkedet og sikre, at dem der handler der primært er dem der spiller kampe i spillet...

Det kan man godt, ifølge flere af dem jeg kender som spiller PS. :-/
Har prøvet at give nogle items fra min lvl 11 over til lvl 58'eren, og den vej virker det, men når jeg skal gøre det omvendt, fra min lvl 58 til lvl 11, så virker det ikke.. -.-' Bare dumt når jeg har mit hold på min lvl 11 bruger.. fml :p


Ok, jeg ved bare fra min faste FIFA makker, at han ikke kunne sende mig netop den du også selv mangler... jeg ved ikke om der er forskel på PS vs. X1 - spiller selv på X1
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 6. okt 2014 15:30

Så røg Diego Costa for 100 k!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 6. okt 2014 15:58

BulletEyeDk skrev:
hansen03 skrev:Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!


Dem kan man desværre ikke gifte væk, på samme vis ligesom coin boosts..., det er formentlig endnu et af EA's træk mod bedre at styre transfermarkedet og sikre, at dem der handler der primært er dem der spiller kampe i spillet...


Jeg har fået op til 80 pladser på min FUT transferliste af venner på PSN, da jeg selv kun er lvl 21. Fuckede min progress op da jeg skiftede fra Xbox 360 til PS4, da min PS4 account er lavet på en anden mail.
Så transfer pile pladser kan man godt gifte, men det er rigtigt at man ikke kan gifte coins bonus.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 6. okt 2014 17:00

Fnapz skrev:Så røg Diego Costa for 100 k!


Sgu ikke dårligt! :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 6. okt 2014 17:33

Nej det er gode gryn! Købte Fabregas og Falcao!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 6. okt 2014 17:43

Fnapz skrev:Nej det er gode gryn! Købte Fabregas og Falcao!


Gode køb. Begge 2, strålende spillere. Selvom jeg har haft mere held med RVP :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2014 17:55

Cena skrev:
BulletEyeDk skrev:
hansen03 skrev:Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!


Dem kan man desværre ikke gifte væk, på samme vis ligesom coin boosts..., det er formentlig endnu et af EA's træk mod bedre at styre transfermarkedet og sikre, at dem der handler der primært er dem der spiller kampe i spillet...


Jeg har fået op til 80 pladser på min FUT transferliste af venner på PSN, da jeg selv kun er lvl 21. Fuckede min progress op da jeg skiftede fra Xbox 360 til PS4, da min PS4 account er lavet på en anden mail.
Så transfer pile pladser kan man godt gifte, men det er rigtigt at man ikke kan gifte coins bonus.


Jeg skal vidst lige have fat i min makker igen :) - er selv "kun" level 51, men mangler de transferliste plader man får ved level53... det kunne han bare ikke gifte til mig sidst vi spillede...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Subbers » 6. okt 2014 19:21

BulletEyeDk skrev:
hansen03 skrev:Hello guys!

Jeg tænkte om der ikke er nogle i højt EA katalog lvl (+50 ca), som har lyst til at give mig transferliste pladserne +10 og +30, da jeg står og mangler dem noget så grusomt, for at tjene coins... Mangler dem fra lvl 11 af og op. - Har prøvet at give dem som gaver fra min lvl 58 af til min lvl 11, men den bugger hver gang jeg prøver. (Xbox One..)

På forhånd tak!


Dem kan man desværre ikke gifte væk, på samme vis ligesom coin boosts..., det er formentlig endnu et af EA's træk mod bedre at styre transfermarkedet og sikre, at dem der handler der primært er dem der spiller kampe i spillet...

Hvorfor kan jeg ikke gifte coin boost?? Får bare beskeden "unfortunately, this item cannot be sent as a gift". Det samme gør min makker når han prøver???
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 6. okt 2014 21:53

BulletEyeDk skrev:
Jeg skal vidst lige have fat i min makker igen :) - er selv "kun" level 51, men mangler de transferliste plader man får ved level53... det kunne han bare ikke gifte til mig sidst vi spillede...


Jeg mener der er en maks begrænsning på 5 gifts inden du indløse dem. Altså dvs. du kan kun have 5 liggende før du indløser. Måske det har været tilfældet? Det virker i hvert fald fint på PS.

@Subbers
Fordi folk snød med det sidste år og giftede coins hele tiden. Så i år har EA slået det fra.

Nu må EA godt snart fixe så man kan re-liste alle items på én gang og ikke kun 30. Hold kæft det er belastende at skulle re-liste 50 items manuelt hver gang. Selv på webapp er det utåleligt. Hvis vi er heldige kommer der måske et fix om 2-3 uger hvis man kender EA rigtigt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 7. okt 2014 11:41

Cena skrev:
BulletEyeDk skrev:
Jeg skal vidst lige have fat i min makker igen :) - er selv "kun" level 51, men mangler de transferliste plader man får ved level53... det kunne han bare ikke gifte til mig sidst vi spillede...


Jeg mener der er en maks begrænsning på 5 gifts inden du indløse dem. Altså dvs. du kan kun have 5 liggende før du indløser. Måske det har været tilfældet? Det virker i hvert fald fint på PS.


Jeg har fundet ud af det nu.. Begge skal være online på samme tid, ellers bugger den for mig. Har lige fået en +10 fra en mate.
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 8. okt 2014 07:38

Er allerede træt af at det er så let at få et mål når bolden gives op. Når man spiller online løber folk ofte direkte ned og scorer eller er tæt på det.. Min midtbane er ikke til nogen hjælp og så er det tit en mand mod mand situation og hvis den ikke lykkes er vedkomne alene med min målmand. Han kan sættes nemt af med et langt træk :(
I FIFA 14 kunne du næsten det samme, her kunne man bare ligge en lang høj aflevering som røg over modstanderens forsvar også var man alene med målmanden..
Har i nogen ideer til at lukke ned for den metoden og bruger i den selv?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 07:42

the 007 baker skrev:Er allerede træt af at det er så let at få et mål når bolden gives op. Når man spiller online løber folk ofte direkte ned og scorer eller er tæt på det.. Min midtbane er ikke til nogen hjælp og så er det tit en mand mod mand situation og hvis den ikke lykkes er vedkomne alene med min målmand. Han kan sættes nemt af med et langt træk :(
I FIFA 14 kunne du næsten det samme, her kunne man bare ligger en lang høj aflevering som røg over modstanderens forsvar også var man alene med målmanden..
Har i nogen ideer til at lukke ned for den metoden og bruger i den selv?


I 14 markerede man bare sin ene forsvarer med right stick og trak ham tilbage, så skete det aldrig.

Det noget mere tricky i 15, jeg markerer den midtbane mand der løber hurtigst for mig som starter bag cirklen og trækker ham lidt tilbage og centreret, så bruger jeg rb for passivt pres med sekundær spiller mens jeg skærmer af med den mand jeg styrer. Det virker stort set hvergang.

Er dog meget modtagelig hvis andre har en bedre metode :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron