Fnapz skrev:DUNCAN???
TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.
@Tue, jeg har hængt i support chatten i nat med EA, og de har opstartet en sag på forholdet. Jeg ved ikke, hvad der kommer ud af sådan en sag, og om der overhovedet er noget at gøre. Men han var meget flink og skulle bruge en fuld liste over spillere jeg manglede og hvor mange coins jeg manglede. Han hævdede, at de tager den slags seriøst og at han ville give det videre til de rette folk, som så efterfølgende vil undersøge det og vende tilbage. Så må vi se hvad der sker....
tue69 skrev:TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.
@Tue, jeg har hængt i support chatten i nat med EA, og de har opstartet en sag på forholdet. Jeg ved ikke, hvad der kommer ud af sådan en sag, og om der overhovedet er noget at gøre. Men han var meget flink og skulle bruge en fuld liste over spillere jeg manglede og hvor mange coins jeg manglede. Han hævdede, at de tager den slags seriøst og at han ville give det videre til de rette folk, som så efterfølgende vil undersøge det og vende tilbage. Så må vi se hvad der sker....
Jeg troede faktisk at det var standard med den der 6-cifrede kode? De slog sindssygt meget på tromme for at man fik det rettet inden den nye Web App kom online, så troede de havde det som et krav. Anyway, du har helt ret, det er en rigtig fin feature og jeg har også benyttet mig af den. Det giver i al fald noget ekstra sikkerhed, synes jeg.
Jeg har tidligere læst om folk der blev hacket på EA's fora, og flere af dem endte i, at folk fik mønt og spillere tilbage, så al håb er ikke ude Vi krydser fingre for det bedste!
TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.
BonZo skrev:Det var sgu da desværre noget af en omgang Tigerjax007. Håber da at tingene løser sig, så du kan få dit hold tilbage, det har jo indtil flere gange vist sig at være et slagkraftigt hold. Mine spillere har ihvertfald haft møje og besvær med at følge med i flere af vores indbyrdes kampe
Lad os nu bare håbe at EA kan gøre noget for at give dig dit hold tilbage, ellers må vi jo starte en indsamling herinde, som kan hjælpe dig på vej. Jeg lægger 15K i skuffen, som kan bruges i tilfælde af at du ikke får dit hold tilbage.
citysleeps skrev:TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.
Kan du sige hvor man opretter et secondary device? Jeg er inde i min konto nu, men kan ikke se andre muligheder end at ændre password
Combio skrev:Mega fedt. Episode med Elgiganten. Syntes lige i skulle læse min samtale med dem
Mig:Hej.
Jeg bestilte en PS4+FIFA15 i sidste lørdag i september måned, og der står 2.5 dage leveringstid, men den er ikke kommet. Når jeg går ind på track´n´trace er den slet ikke registreret. Jeg ringede til kundeservice igår, hvor i sagde at den var sendt videre til PostDanmark, men det ser ud til at de slet ikke har den? Hvordan kan det være?
Elgiganten:
Hej Mathias
Tak for din besked.
Det ser ud som om at ordren her den er gået helt galt, den burde være fremme ved dig nu.
Vi vil meget gerne sende det afsted igen, vi skal bare lige have bekræftet fra dig at du stadig ønsker denne PS4 og Fifa 15.
Alternativt kan du også få pengene tilbage.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mig: Ja, jeg vil gerne have PS4 + FIFA 15 sendt igen Håber på at kunne få dem inden ferien.
Elgiganten:
Hej Mathias
Tak for din besked
Jeg har lige fået en melding fra vores hovedlager om at der var sket en fejl, vi kom til at sende din PS4 til en forkert adresse.
Den bliver gensendt til korrekt adresse pr idag på track and trace: 00373400014917727616
Jeg beklager fejlen!
God ferie
Mig:I kunne godt sende et spil med gratis som kompensation for fejlen
Det er for ringe at der skal gå 2 uger for jer at levere nogle varer, når i siger at det tager 2-5 dage.
Elgiganten:
Hej Mathias.
Tak for dine beskeder.
Der er desværre sket en fejl på vores lager, som har betydet at der har været en forsinkelse på din ordre. Vi er kede af, at det har betydet, at du ikke har fået din pakke som forventet.
Jeg vil meget gerne sende et spil afsted til dig for ulejligheden. Hvilket spil står du og mangler? Så undersøger jeg gerne om jeg kan bestille det.
Mig:I må gerne sende et stk NBA 2K 15 til PS4. på forhånd tak.
Elgiganten
Hej Mathias.
Tak for beskeden.
Jeg har nu undersøgt sagen og vil meget gerne sørge for, at dette spil kommer afsted til dig. Det har dog først release den 10/10-14. Så snart det afsendes, vil du modtage en mail med et forsendelsesnummer.
Du ønskes en god aften.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster