Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2014 22:17

Så har jeg fået lavet mine 2 hold til online.

Main:
Billede

Fitness:
Billede

Så skal jeg i gang med at trade :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf kollerup » 26. sep 2014 23:26

Ville da også lige dele mine hold, mit primære hold er tysk, og mit fitness hold er en blanding af lidt af hvert.

Tysk: https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... JTbCQN:360

Blandet: https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... JTbCQN:360
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2014 23:54

Mit tyskerhold kan godt anbefales! Kan mærke det føles helt rigtigt når jeg spiller med dem. På 2 kampe har jeg lavet 4 mål af Immobile og 2 af Draxler.

Jeg er bange for jeg må skifte Torres ud på det andet. Kan simpelthen ikke spille med mid/mid angribere. Han er aldrig rigtig med fremme ligesom Immobile er på det andet hold. Menez kan virkelig anbefales. Han er konstant det rigtige sted.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2014 23:55

kollerup skrev:Ville da også lige dele mine hold, mit primære hold er tysk, og mit fitness hold er en blanding af lidt af hvert.

Tysk: https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... JTbCQN:360

Blandet: https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... JTbCQN:360


Hold da festuge et hold! Har du traded meget, købt mange fifa points eller været meget heldig?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf kollerup » 27. sep 2014 00:07

har en transfer profit på 1.3 mill som det ser ud lige nu, har både været heldig med packs, bl.a. di maria. og så har jeg været heldig med de spillere jeg købte day 1 sidenhen er blevet solgt for ca det dobbelte og så har jeg tradet en smule også :)
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Silkepot » 27. sep 2014 01:13

Bliver smidt af hver anden gang. Mister lidt lysten til fut
Silkepot
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 27. sep 2014 01:30

Havde fandme en fed kamp. Bagud 0-4 ved pausen og det hele var noget lort. Ultra offensiv, og så vandt jeg 5-4. Episk. Har så småt vænnet mig til gameplayet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 07:41

Hvordan går det jer online?

Er 4-1-0 so far. Har lukket 2 mål ind tror jeg og vidst lavet omkring 16.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 27. sep 2014 09:35

9-3-7 ..
Jeg har virkelig svært ved at omsætte chancer til mål..
Føler hele tiden jeg skyder forbi - er godt nok ikke ret god til det her spil ..

Men har lavet nogle gode handler på det sidste så det da positivt!
Har 110K coins + menez IF og marcelo på AH ..
Nogle foreslag til et squad ?? :)

p.s.
Sygt hold kollerup - er misundelig :-D
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 10:16

Kimkjaer skrev:9-3-7 ..
Jeg har virkelig svært ved at omsætte chancer til mål..
Føler hele tiden jeg skyder forbi - er godt nok ikke ret god til det her spil ..

Men har lavet nogle gode handler på det sidste så det da positivt!
Har 110K coins + menez IF og marcelo på AH ..
Nogle foreslag til et squad ?? :)

p.s.
Sygt hold kollerup - er misundelig :-D


Hvor vil du have et squad fra, og er der nogle bestemte du gerne vil have med? Og formation. Så prøver jeg gerne at lave noget. Jeg bygger primært hold ud fra fornuftige work rates, fremfor at spillerne skal have høj rating :)

Havde mit første nederlag nu her. 3-0 til et BPL hold med Balotelli og Sturridge. Første gang der er blevet scoret fjollet mål mod mig. Og så var det 2. mål et MEGET tyndt straffe, men dem har jeg også selv fået 2 af indtil videre.

Kan RIGTIG godt lide det nye gameplay!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 27. sep 2014 11:29

Hey med jer alle.
Så er man kommet igang med FUT! Det kniber dog med at finde rytmen i spillet... synes det er vildt randomt i år iforhold til de sidste par år? Hvad synes I? Pt har jeg en rekord der lyder 14-8-11 - hvoraf en var disconnect ved en 6-0 sejr <3 Yaay...

Dette er mit hold pt;
Bundesliga hold med Ribery <3

Det er sygt jeg fik Ribery til 240k?! Han er gået for +900k i de forgående FIFA spil? :D Håber han stiger meget! Allerede steget 30k siden igår/nat :p

Andre end mig der lider at kick-off-løb-ned-gennem-midten-og-mød-nada-modstand-glitchen? Synes ALTID der er noget galt med den lorte kick-off i FIFA, sidste år var det KSI kick-off... :D

Lige pt. laver jeg coins på at købe guld kontrakter til 200 og sælge for +300 på bin. Det virker perfekt! Har allerede tjent 20k bare idag..

Btw! Add mig hvis I vil have en kamp på et tidspunkt. Kunne være meget sjovt med vores FUT hold :D
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf jensskoedt » 27. sep 2014 11:58

Jeg kan ikke finde mig til rette i det nye fifa, spillede 1. division i 14, og har ikke vundet en kamp i 10. division endnu.
Jeg har både i "real life" og i fifa yndet at spille over fløjene, og dette er blevet markant svære, samtidig er der blevet scoret flere mål fra midten af banen mod mig. Min spillestil har altid været at flytte bolden hurtigt rundt, med korte afleveringer, og så stikke den i dybden. Jeg syntes at "driblerne" er blevet prioriteret i fifa 15, samtidig med at svære at tackle bolden fra modstanderne.
Jeg håber at ovennævnte er et spørgsmål om tilvending, ellers er jeg bange for at fifa kommer tidligt på hylden herhjemme.
På en eller anden måde føler jeg at noget af realismen er væk i forhold til fifa 14.
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 27. sep 2014 12:04

jensskoedt skrev:Jeg kan ikke finde mig til rette i det nye fifa, spillede 1. division i 14, og har ikke vundet en kamp i 10. division endnu.
Jeg har både i "real life" og i fifa yndet at spille over fløjene, og dette er blevet markant svære, samtidig er der blevet scoret flere mål fra midten af banen mod mig. Min spillestil har altid været at flytte bolden hurtigt rundt, med korte afleveringer, og så stikke den i dybden. Jeg syntes at "driblerne" er blevet prioriteret i fifa 15, samtidig med at svære at tackle bolden fra modstanderne.
Jeg håber at ovennævnte er et spørgsmål om tilvending, ellers er jeg bange for at fifa kommer tidligt på hylden herhjemme.
På en eller anden måde føler jeg at noget af realismen er væk i forhold til fifa 14.


Spillede akkurat på samme måde som du gjorde sidste år, og det gør jeg til tider stadig også. Jeg har lagt mærke til, at det kommer meget an på hvem du har i fløjen, et eksempel er mit Bundesliga hold der er pænt cheap. Jeg har Perisic på venstre og Nicolai Müller i højre. Perisic tager ALDRIG løbene og når han endelig gør, kan han ikke fuldføre dem med mindre jeg skiller lidt igennem eller passer den. Nicolai Müller derimod kan sagtens løbe i fløjene uden problemer og løbe i dybden og spille den ind over eller whatever. Det kommer an på spillere føler jeg.

Men man skal vænne sig til det nye gameplay, og ligeså snart man gøre det, så kommer målene også. Jeg har scoret 15+ mål på 8 - 9 kampe med Lord Bendtner, og det siger meget om spillet, at en 60 pacer striker sagtens kan løbe igennem et forsvar med de rette fingre.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 27. sep 2014 13:27

Jeg har virkelig også problemer i år.. 3-2-6..
Håber at det kommer med tiden, som du siger Simon :)
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 27. sep 2014 13:33

Har desværre haft en kedelig oplevelse med FUT. Her mens der har været en masse problemer, både i spillet op webappen, satte jeg en spiller til salg. Jeg vælger en startpris på 59.000 og køb nu 62.000, da spilleren pt går for omkring 60.000. Nu vælger spillet så at fucke op, og lave en startpris på 32.000 som var det jeg gav, og en køb nu på 62.000. Resultatet blev, at han blev solgt for 35.000.

Klagegrund?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron