Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 13:45

Aberrant Simon skrev:
jensskoedt skrev:Jeg kan ikke finde mig til rette i det nye fifa, spillede 1. division i 14, og har ikke vundet en kamp i 10. division endnu.
Jeg har både i "real life" og i fifa yndet at spille over fløjene, og dette er blevet markant svære, samtidig er der blevet scoret flere mål fra midten af banen mod mig. Min spillestil har altid været at flytte bolden hurtigt rundt, med korte afleveringer, og så stikke den i dybden. Jeg syntes at "driblerne" er blevet prioriteret i fifa 15, samtidig med at svære at tackle bolden fra modstanderne.
Jeg håber at ovennævnte er et spørgsmål om tilvending, ellers er jeg bange for at fifa kommer tidligt på hylden herhjemme.
På en eller anden måde føler jeg at noget af realismen er væk i forhold til fifa 14.


Spillede akkurat på samme måde som du gjorde sidste år, og det gør jeg til tider stadig også. Jeg har lagt mærke til, at det kommer meget an på hvem du har i fløjen, et eksempel er mit Bundesliga hold der er pænt cheap. Jeg har Perisic på venstre og Nicolai Müller i højre. Perisic tager ALDRIG løbene og når han endelig gør, kan han ikke fuldføre dem med mindre jeg skiller lidt igennem eller passer den. Nicolai Müller derimod kan sagtens løbe i fløjene uden problemer og løbe i dybden og spille den ind over eller whatever. Det kommer an på spillere føler jeg.

Men man skal vænne sig til det nye gameplay, og ligeså snart man gøre det, så kommer målene også. Jeg har scoret 15+ mål på 8 - 9 kampe med Lord Bendtner, og det siger meget om spillet, at en 60 pacer striker sagtens kan løbe igennem et forsvar med de rette fingre.


Jeg spiller nøjagtigt på samme måde og har større succes med det end sidste år. Som Simon siger så kommer det meget an på din formation og spillerne i år.

På mit ene hold har jeg El Sharaawy og Menez på kanterne, og på det andet har jeg Kuba (Ham fra Dortmund med det syge navn) og Draxler på kanterne. De 4 kantspillere laver størstedelen af mine mål.

Du kan se mit hold længere oppe eller på forrige side. De 2 hold virker.

Når jeg ser folk der spiller med Cavani ved jeg at jeg ikke behøver frygte kontra pga. hans workrates. Han er tæt på ubrugelig i spillet pga. High/High.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 27. sep 2014 13:48

Cena; Han har medium/medium i år ^^ Han er fin, men hans pace.... waoow et dyk.
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 27. sep 2014 13:49

Mit største problem er forsvaret ..
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det ...
Nogle tips ???
Jeg plejer bare at styre forsvaren hen mod ham der har bolden også løber jeg ind i ham el. lignende .. tackler jeg er det altid fail ..
Hvad gør i ?

Vil gerne tilføje at det også var mit problem i 14eren
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 13:50

hansen03 skrev:Cena; Han har medium/medium i år ^^ Han er fin, men hans pace.... waoow et dyk.


Ohh, han har ikke været så farlig de 2 gange jeg har mødt ham. Men det er altid noget :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 13:52

Kimkjaer skrev:Mit største problem er forsvaret ..
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det ...
Nogle tips ???
Jeg plejer bare at styre forsvaren hen mod ham der har bolden også løber jeg ind i ham el. lignende .. tackler jeg er det altid fail ..
Hvad gør i ?

Vil gerne tilføje at det også var mit problem i 14eren


I kontra markerer jeg stort set altid min CB og prøver at styre bagkæden samtidig med jeg holder RB (R1) inde, så andre render og presser ham. I almindeligt spil holder jeg RB (R1) nede hele tiden så en spiller presser boldholderen og så prøver jeg selv at lukke af for afleveringer med ham jeg selv styrer. Det kræver lidt øvelse for hvis du gør det forkert vælter dine spillere over hinanden fordi de løber i samme bane, og så har du store huller i forsvaret.

Det SIDSTE man skal gøre er at store frem med forsvaret i kontra. I det nye gameplay er der lagt mere vægt på driblinger, og hvis de kommer løbende med der dribler godt, så sætter han dig 8/10 gange når du stormer frem. Hvis du glipper den første tackling og så kommer stormende med den næste mand og han også sætter ham, så er du solgt. Nøglen er (for mig) at presse med (RB) og selv holde styr på forsvaret med min egen mand.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 27. sep 2014 14:27

Kimkjaer skrev:Mit største problem er forsvaret ..
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det ...
Nogle tips ???
Jeg plejer bare at styre forsvaren hen mod ham der har bolden også løber jeg ind i ham el. lignende .. tackler jeg er det altid fail ..
Hvad gør i ?

Vil gerne tilføje at det også var mit problem i 14eren


Jeg var simpelthen så dårlig til at forsvare mig, hvilket kostede en masse nederlag i starten.

Nu har jeg vænnet mig til det, og mine tips er;

Brug de første par angreb fra modstanderen til at regne ud om han er dribbler, passer, eller en spiller der bare løber derud af.

ALDRIG BRUG B I FELTET! Det er næsten sikker straffe til modstanderen.

Løb direkte i mod pacey kontra, og lav en tackling mod bolden.

Hvis du bliver outpaced, så brug A, til at holde fast i trøjen, og "catch up".
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 14:54

CaptainKicker skrev:
Kimkjaer skrev:Mit største problem er forsvaret ..
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det ...
Nogle tips ???
Jeg plejer bare at styre forsvaren hen mod ham der har bolden også løber jeg ind i ham el. lignende .. tackler jeg er det altid fail ..
Hvad gør i ?

Vil gerne tilføje at det også var mit problem i 14eren


Løb direkte i mod pacey kontra, og lav en tackling mod bolden.



Det der er risky business medmindre du er kniv skarp HVER gang, og modstanderen ikke er skiller. Jeg ELSKER dem der stormer mig, da det er okay nemt at spille rundt om hvis du spiller 4-3-3 (5) og har dine wings med.

Men er enig i man satme skal passe på i feltet, især hvis det er en pace spiller, da man nemt får væltet dem omkuld!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 27. sep 2014 14:55

Kimkjaer skrev:Mit største problem er forsvaret ..
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det ...
Nogle tips ???
Jeg plejer bare at styre forsvaren hen mod ham der har bolden også løber jeg ind i ham el. lignende .. tackler jeg er det altid fail ..
Hvad gør i ?

Vil gerne tilføje at det også var mit problem i 14eren


Jeg har ingen løsning mod skillers som sådan, man jeg har altid spillede tålmodigt iforhold til forsvar. Ikke noget med at løbe frem med mindre du er 100% sikker, og så læs spilleren, hvilken side han vil tage osv. men tålmodighed har virket fra min side.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2014 14:59

Aberrant Simon skrev:
Kimkjaer skrev:Mit største problem er forsvaret ..
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det ...
Nogle tips ???
Jeg plejer bare at styre forsvaren hen mod ham der har bolden også løber jeg ind i ham el. lignende .. tackler jeg er det altid fail ..
Hvad gør i ?

Vil gerne tilføje at det også var mit problem i 14eren


Jeg har ingen løsning mod skillers som sådan, man jeg har altid spillede tålmodigt iforhold til forsvar. Ikke noget med at løbe frem med mindre du er 100% sikker, og så læs spilleren, hvilken side han vil tage osv. men tålmodighed har virket fra min side.


Jeg bruger også tålmodighed. Hellere bakke og lad ham lave sin skills, og så tackle når man er 90-100% sikker på man kan få den. Det der med at tage chancer, det skal man passe på med.

Mit største problem indtil videre er at jeg ikke losser væk i forsvaret. Jeg vil gerne have possesion så jeg har chancen for at lave en kontra eller etableret angreb. Ind i mellem koger forsvaret dog lidt og får lavet lorte aflevering til modstanderen som så bliver fri. Men det er SLET ikke så slemt som sidste år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 27. sep 2014 15:04

Tak for jeres respons gutter :)
Men jeg ved sku ikke hvad jeg gør forkert, jeg holder dem også altid tilbage .. men jeg kan bare ikke ramme med B ..

Prøvede med RB/RT men ja ..

Nogle der er klar på 1v1 mod mig ??
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 27. sep 2014 15:09

http://www.futhead.com/15/squads/1896686/

Overvejer at bygge dette hold - da jeg ikke kan komme af med Menez ..
HVad synes i ?
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 27. sep 2014 15:42

Andre der har problemer med Transfer market nu?
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 27. sep 2014 17:02

Er der nogle der ved hvorfor ?
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 27. sep 2014 17:39

Er der nogen med gode transfer tips pt?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 27. sep 2014 18:17

Fnapz skrev:Er der nogen med gode transfer tips pt?

Køb guld spiller kontrakter for 200 og sælg for 300-350. Jeg har tjent ca. 20k på det idag - før UT begyndte at være ustabilt.

EA har været ude og sige at de har lagt transferdelen ned på Xbox One og 360, da de arbejder med at gøre det mere stabilt pga. overbelasning.
I følge denne besked fra EA
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron