Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 9. okt 2014 04:53

Så ved i også, hvad i skal skrive hvis jeres varer er forsinkede :D
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 9. okt 2014 11:18

TigerJax007 skrev:
citysleeps skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg har i øvrigt ændret min sikkerhed på EA nu til at jeg skal indtaste en 6-cifret kode fra mobil (secondary device) ved login fra nye enheder. Det vidste jeg faktisk ikke man kunne få den til, men jeg håber det højner sikkerheden ekstra. Jeg kan da i hvert fald anbefale alle at gøre det samme, hvis I ikke allerede har gjort det.


Kan du sige hvor man opretter et secondary device? Jeg er inde i min konto nu, men kan ikke se andre muligheder end at ændre password


origin.com - log ind med EA oplysninger.
Herefter klikker du på "indstillinger for private oplysninger" som du finder i rullegardinet "min konto" øverst på siden.
Herefter klikker du på menupunktet "sikkerhed" i venstre side.
Så har du forskellige muligheder for loginbekræftelse. Her vælger du fx din mobiltelefon.

Håber du finder ud af det.


Fedt tak, det er oprettet nu :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 9. okt 2014 12:47

Yay... Jeg tjener kassen på bronzepacks (til 400 coins) lige pt. Skadeskort, fitness kort (+squad) og shiny kontrakter samt evt. spillere fra gode liga'er (+dem der har pace) går hver gang man sætter dem til salg nærmest - det går hurtigere i weekenden dog..

Jeg fik lige følgende herre i en bronzepack - dog var dette på min PS profil - som jeg ikke har FIFA til endnu - dog får jeg det snart.. (spiller på begge konsoler) :D
Billede

Billede

Fik tjent 60k på ham! - ved køb af en bronzepack til 400 coins :D
Det er dejligt!
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. okt 2014 12:50

Woah! Får helt lyst til at købe Bronzepakker nu!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 9. okt 2014 13:44

Ja. Bronze har været gode ved mig, hvor Wynne var mit top-pick som skrevet tidligere her i tråden.

Der er dog langt mellem snapsene :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 9. okt 2014 16:34

Skulle nogle Xbox spillere mangle coins og være klar til at bytte med PS coins så skriv :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 9. okt 2014 17:14

Er der nogen som har Neuer? Jeg har ham men oplever at han er ekstrem ringe. Forfærdelig på bolde langs jorden. Mega belastende som Bayern fan :-(
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 10. okt 2014 04:51

Syntes også han er sindsyg ringe som lejespiller. :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 10. okt 2014 14:48

Intet er dog så ringe som FIFA 15 selv. Hold nu op noget hø.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 10. okt 2014 14:53

Hvad der galt?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 10. okt 2014 14:56

Haugboelle skrev:Hvad der galt?


Hvor skal vi starte, hvor skal vi starte.

Jeg kan prøve at liste lidt op fra "opdagelserne" de sidste par dage:

- Manglende XP og FIFA-coins indtjening fra alle events, der ikke er sejre i onlinekampe
- Manglende mulighed for at gennemføre Matchday udfordringer, som giver XP
- Manglende mulighed for at gennemføre online og hold nu fast, OGSÅ offline turneringer og divisioner i UT
- Konstante servernedbrud der bruger kontrakter uden at give awards i UT
- Konstante problemer med markedet i UT (tradepiles der hænger, fejlmeddelelser)
- Skrækkelige in-game AI på med- og modspillere
- Skrækkelig in-game fysik, kollisionssystemet ligner noget fra en slapstick comedy film
- Drop in pro kampe har nogle underlige udfald, som pludseligt placerer en anden spiller istedet for din egen pro

Og det var så toppen af isbjerget.

EA's nyeste patch fokuserer på alle de forkerte områder, om end en latency bar var tiltrængt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 10. okt 2014 15:39

Lyder også øv.

Jeg har absolut INGEN problemer med connection, det kører perfekt, selv når en modstander quitter forløber alt godt. Har en ca 120 kampe spillet.

Får xp for ut, ved ikke med de andre modes, dem bruger jeg ikke. Latency bar er rart, men har endnu ikke haft brug for den, da alle kampene bare spiller.

Har heller ingen problemer overhovedet med markedet. Til at starte med havde jeg ikke de ekstra tradepile pladser jeg havde låst op, men de er kommet nu.

Rent gameplaymæssigt er der nogle ting at rette op på, det helt sikkert.

Overall er jeg tilfreds, men havde jeg dine problemer var det klart noget andet. Er det PS4 problemer somehow? Eller har andre X1 folk samme problemer med forbindelse og marked?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 10. okt 2014 16:02

Det er PS4 og oplevelserne er meget blandede. Nogle har problemer, andre har det fedt - det er en skam for det som det lød i politik for nogle år siden: "Det ku' være så godt"
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 10. okt 2014 16:09

tue69 skrev:Det er PS4 og oplevelserne er meget blandede. Nogle har problemer, andre har det fedt - det er en skam for det som det lød i politik for nogle år siden: "Det ku' være så godt"



Æv, ja det er lidt utroligt, hvis man ser på de senere års problemer med specielt UT, hvor det sidste år nåede latterlige højder med at folk kunne quitte og ikke få en loss og den der vandt fik en DNF. Henslog det som børnefejl på en ny generation og troede 15 ville være året all around. Jeg er så bare heldig at spille på Xbox, hvilket slet ikke var meningen.

Håber det blir bedre for jer, jeg smed håndklædet på PS4 og fut 14 sidste år.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Subbers » 11. okt 2014 14:43

Hold kæft noget lort! Har nu prøvet at finde en modstander 15 gange i online season. Det lykkedes en gang og fik kampen færdig spillet. De andre gange nåede den kun til hvor jeg kan se modstanderens hold. Men mine spillere mistede kontrakter selvom kampen aldrig blev startet...
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster