Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 15. okt 2014 20:37

Haugboelle skrev:
Cena skrev:Så er det snart tid til kæmpe pack opening. De sidste spillere jeg havde i TP er sat ned så jeg er sikker på de sælger. Har i skrivende stund 432k og disse spillere i klubben, som jeg beholder til en dag hvis jeg vender tilbage til FUT:
Billede

Jeg kommer en update på hvor meget der er tilbage når det sidste i TP er solgt, og så begynder pack opening. Jeg poster et billede med hvad der er i klubben når jeg har åbnet pakker for alle coins. Wish me luck :)


Haha Cena også får du Messi og så stopper du ikke alligevel ;-)


Messi bliver discarded hvis jeg får ham :P Ej hvis jeg får en af the top boys, så kan det da være jeg fortsætter. Men jeg gider ikke bruge mere tid på trading, da jeg reelt ikke får en skid ud af alle de timer. Ja det er da fedt at have blære hold som kicker f.eks., men når man så taber til lorte 79'er hold med Emenike og Ibarbo på top, så er det bare ikke alle de timer værd imo :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 15. okt 2014 21:30

475k Pack opening starter nu. Første 10 packs:
- Rooney
- Lort
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2014 21:44

Rooney så er de 10 packs hjemme igen :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 15. okt 2014 21:50

Slut:
Billede

Trak Rooney 2 gange. Sætter en masse til salg og fortsætter i morgen. OK udbytte vel egentlig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 15. okt 2014 22:14

Jeg tror når alt er solgt er der vel nok 250-300k, hvis ikke mere. Sælger hele baduljen i løbet af i morgen, og så tager jeg en tur til :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 15. okt 2014 22:18

Lige pt. er dette mit hold. Har lige købt fifa 15, og har spillet 5 kampe hvor jeg har vundet 4 af dem. Lacazette er vild!

Billede
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2014 22:24

:-D

Har spillet mit sidste FUT 15 for nu, 1 point fra Div 1 online. Sælger hele skidtet. Har heldigvis kørt som en drøm på Xbox one, men det ret trivielt efterhånden, pace er et must i high div og det sku kedeligt i længden.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 15. okt 2014 22:32

giv mig dine spillere!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 16. okt 2014 17:57

Well, de gør åbenbart noget ved coinselling, alligevel.

http://news.futhead.com/posts/fifa-15/2 ... ler-action
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 16. okt 2014 23:18

Hvordan uploader man replays til EA så de har en mulighed for at komme med i goals of the week?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf famulor » 17. okt 2014 10:16

Kan det betale sig at spille offline turneringer i FUT eller skal man bare springe direkte online?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 17. okt 2014 10:42

Om det direkte kan betale sig er svært at sige... sidste år spillede jeg udelukkende online divisioner og turneringer, mens jeg i år har valgt primært at spille offline division og turneringer samt en masse venne kampe.. det fungerer fint for mig.

Syntes der er ok mønt i det.. det vil alt andet lige formentlig give lidt mere online, men jeg syntes bare jeg alt for ofte har mødt nogle "spassere" online, undskyld mig udtrykket.. men det kan i den grad hidse mig op og det gider jeg ikke i længden ;)

Er pt. i div. 6 og computerens niveau begynder efterhånden af give mig lidt udfordringer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 17. okt 2014 10:45

BulletEyeDk skrev:Om det direkte kan betale sig er svært at sige... sidste år spillede jeg udelukkende online divisioner og turneringer, mens jeg i år har valgt primært at spille offline division og turneringer samt en masse venne kampe.. det fungerer fint for mig.

Syntes der er ok mønt i det.. det vil alt andet lige formentlig give lidt mere online, men jeg syntes bare jeg alt for ofte har mødt nogle "spassere" online, undskyld mig udtrykket.. men det kan i den grad hidse mig op og det gider jeg ikke i længden ;)

Er pt. i div. 6 og computerens niveau begynder efterhånden af give mig lidt udfordringer...


Jeg synes faktisk også at der er fint value i at spille offlineturneringer og bygge hold til dem. Det er en udfordring at vinde en verdensklasseturnering offline, når man kun må stille med bronzespillere.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf famulor » 17. okt 2014 10:52

Så det er ikke spild af tid at spille offline turneringer/division kampe og så bygge et hold op som man så kan gå online med som man lyster? :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 17. okt 2014 11:17

Hvad har været jeres bedste hold været indtil videre? Er kørt lidt død i mit PL hold. Nogen ideer? Har prøvet BBVA hurtigt, det var godt nok ringe.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron