Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. mar 2015 21:31

Ja, også fint med mig. Price-ranges skal dog fjernes asap.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. mar 2015 09:01

Det kan i øvrigt svare sig at holde sig opdateret https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... djustments

Der er daglige opdateringer.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 28. mar 2015 22:35

Jeg synes virkelig FUT er blevet et mærkeligt spil. Hvertfald mærkeligere. Det er som om, at der i gamemodet er implementeret, at spillerene af og til skal fucke op. Især keeperne.

Jeg har lige tabt to kampe i træk, hvor målmanden fucker op. Begge var lige kampe med en uafgjort stilling.
Kamp 1: Modstander laver hårdt fladt indlæg. Keeper kaster sig på siden, og bolden ryger lige ind i hans hænder. Det er som det skal være. Problemet er bare, at keeper ikke holder bolden, men prikker den lige så stille hen til en fri modstander foran mål.
Kamp 2: Keeper har bolden, står upresset, og jeg giver en høj stikning fuldpower. Dette sker ikke. Keeper skyder fladt langs jorden med en præsis aflevering til en fri modstander.

Kunne forstå ovenstående, hvis det var bronze/sølv målmænd, men i begge tilfælde var det Courtois.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. mar 2015 11:39

FIFA 15 er blevet så fucked men alligevel spiller jeg det stadig.
Guess the joke is on me.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2015 18:37

Tja. Jeg fik endelig solgt nogen legender, og byggede et nyt hold, som jeg brugte lidt og vandt 4-5 kampe med.

Men er helt hooked på PES2015 på PS4 for tiden. Er godt kørende i mit Master League.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 29. mar 2015 18:48

Har du prøvet My Club, hvis ja, hvad synes du? Kan se, at det er begyndt at komme lidt mere frem på Youtube.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. mar 2015 21:16

Det er jo tæt på umuligt at sælge nogle spillere i FUT.
Selv med mindste prisen og køb nu lige over sker der nada.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2015 22:32

YCSMS skrev:Har du prøvet My Club, hvis ja, hvad synes du? Kan se, at det er begyndt at komme lidt mere frem på Youtube.


Well, det er noget som helt klart kræver at man mestre PES. Jeg kan godt lide at spillerne gradvist får chem alt efter hvor mange kampe de har spillet på holdet. Så nation osv ikke betyder noget i sidste ende.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 30. mar 2015 15:39

Jeg oplever også ekstrem handicap for tiden, hvis det da eksisterer. Rooney, min bedste midtbane mand, har nærmest ikke lægget en korrekt aflevering i mine sidste 10 kampe. Målene er også blevet færre og færre. Jeg har et udemærket match med Remy og Sturridge, som plejede at bombe målene ind, men siden februar rammer jeg langt mere træværket eller skyder forbi målet, også selvom min afslutninger virker, og føles, åbenlys korrekt.
Jeg spillede en kamp igår med 23 (!) afslutninger på mål. Tabte 0-2.

Jeg forsøgte at gå over til PES15, men det ser simpelthen for uhyggeligt ud. Tror i stedet jeg vil kaste mig ud i noget mere career og virtual pro, for at få noget af glæden ved FIFA tilbage..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 11. apr 2015 18:41

Nogen som ikke spiller mere, som kan undvære et par spillere?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 11. apr 2015 22:23

Hvordan havde du tænkt dig at det skulle foregå?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 14. apr 2015 18:40

For ca 2 uger siden lå jeg midten af division 2, med (primært) fornuftige kampe og ca. halvdelen vundet. Nu er jeg godt på vej ned i divison 7, taber næsten altid med tre mål og har en gennemsnitlig pass procent på 30. Og jeg havde endda lavet en ordentlig opgradering på holdet med 100% chem på alle.
Sært hvordan man fra den ene dag til den anden, pludselig kan være en total bold mongol til fifa..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 14. apr 2015 19:36

citysleeps skrev:For ca 2 uger siden lå jeg midten af division 2, med (primært) fornuftige kampe og ca. halvdelen vundet. Nu er jeg godt på vej ned i divison 7, taber næsten altid med tre mål og har en gennemsnitlig pass procent på 30. Og jeg havde endda lavet en ordentlig opgradering på holdet med 100% chem på alle.
Sært hvordan man fra den ene dag til den anden, pludselig kan være en total bold mongol til fifa..


Det kender jeg alt for godt. Når man rammer sådan en negativ streak burde man ligge FIFA lidt på hylden meeeeeen...
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 16. apr 2015 14:47

Jeg har stort set stoppet med at spille FIFA til fordel for PES2015, men hurra. Generations er endelig oppe på web appen.

Del jeres Generations hold!

Her er mit... Gode tider.

https://www.easports.com/uk/fifa/ultima ... x6bMv0:360
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 22. maj 2015 19:56

Så er TOTY ude og for første gang nogensinde lykkedes det mig at fange en TOTY-spiller i pakkerne.

At det så drejer sig om den 64 ratede Shrewsbury-målmand Jayson Leutwiler er en anden ting. Men hey, han stiger da sikkert i værdi.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron