Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 14. mar 2015 04:28

Plejer ikke have så store problemer med bugs osv, men lige pt. går spillet da fuldstændig amok
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 14. mar 2015 08:43

Haugboelle skrev:Blir sindssyg, er pt i frit fald, fra 1 div til 5. Intet vil ind, totalt trættende. Har aldrig haft bedre hold.... Tror jeg går i seng...


Det kender jeg godt. Gik fra 1. Div til 4. Div på en aften :(
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Heinzovich » 14. mar 2015 19:26

Fut er helt væk fra tapetet for tiden, taber konstant. Opstillinger/ custom tactic er jo fuldstændig ligegyldigt. Spillet er færdig i mine øjne, spild af tid. EA er jo åbenlyst ligeglade med hvor ringe oplevelse deres bruger har. Typisk EA arrogance.
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 16. mar 2015 00:09

Heinzovich skrev:Fut er helt væk fra tapetet for tiden, taber konstant. Opstillinger/ custom tactic er jo fuldstændig ligegyldigt. Spillet er færdig i mine øjne, spild af tid. EA er jo åbenlyst ligeglade med hvor ringe oplevelse deres bruger har. Typisk EA arrogance.


Gider heller ikke mere, er så træt af det hele, så jeg smider mit hold tilsalg også det det. Tvivler også meget på 16, nu det flere år i træk at den serie er skod med forbindelsen og scripting, no more.

Tak for alt eller
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 16. mar 2015 06:06

Haugboelle skrev:
Heinzovich skrev:Fut er helt væk fra tapetet for tiden, taber konstant. Opstillinger/ custom tactic er jo fuldstændig ligegyldigt. Spillet er færdig i mine øjne, spild af tid. EA er jo åbenlyst ligeglade med hvor ringe oplevelse deres bruger har. Typisk EA arrogance.


Gider heller ikke mere, er så træt af det hele, så jeg smider mit hold tilsalg også det det. Tvivler også meget på 16, nu det flere år i træk at den serie er skod med forbindelsen og scripting, no more.

Tak for alt eller


Det stinker sgu for meget lige nu. Alligevel kan jeg ikke lade være med at tage et par kampe hist og her og tvivler på at jeg ikke ville købe 16'eren.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. mar 2015 14:57

Så er det hvis snart slut med klubnavne. Prince-ranges forbliver.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 19. mar 2015 15:07

YCSMS skrev:Så er det hvis snart slut med klubnavne. Prince-ranges forbliver.


Det er på godt og ondt. Alle sælger af frygt for at ranges falder yderligere, de falder på baggrund af det, og alle sælger så igen osv.

Det har givet mig nogle vildt billige spillere så klager ikke. Fik Neuer til 200k og Aguero til 190k (købt inden price ranget blev sænket.... en time inden....)

Mine IF i tradepilen er ikke en skid værd nu, men sælger dem nok allesammen og går tilbage til almindelig Non-IF trading igen. Det var ganske effektivt dengang :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. mar 2015 16:27

At fjerne klubnavne løser intet. De skal nok finde en omvej.

Kæft hvor har EA dummet sig. 300.000 ting på Xbox-markedet nu, og det er umuligt at sælge.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 19. mar 2015 16:54

Fik Aguero i en pakke men med en minimum pris på 480k så kan han ikke sælges.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 19. mar 2015 19:04

Hvad er jeg gået glip af? :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. mar 2015 19:05

Haugboelle skrev:Hvad er jeg gået glip af? :)


At spillet slet ikke virker. Købte lige MOTM Joe Hart, og hver gang jeg prøver og smide ham på holdet - crasher spillet.

Oh, og hvis jeg prøver og sætte Effenberg på transfer list, så crasher det ligeledes.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 19. mar 2015 19:51

Syntes også det vi set lige i øjeblikket er et lavpunkt for spillets FUT mode...

Jeg kan leve med de ændringer de har lavet rent transfermæssigt omend jeg syntes det er ærgeligt at implementere dem midtvejs i spillet.. hvis det er med fra start i 16'eren er det sikkert en udemærket måde at bekæmpe autobid/coinsellers på...

Det er skræmmende hvor ringe deres servere kører i øjeblikket... til tider kan man ikke engang lave ændringer/tilføje consumable på en spiller... og vi har sikkert også alle prøvet at kampene pludselig slutter... det til trods for at forbindelsen til modstanderen er ganske fin... jeg selv spiller udelukkende mod venner og her kan vi sagtens chatte selv om vi bliver sparket af en kamp vi spiller... så helt klart et server issue ved EA.

Når der er sagt, så kan man undre sig over det kører så dårligt... vi har ikke i denne sæson set et lavere antal ting til salg på transferlisten... så det kan ikke være pga. et pres derpå, at serverne er presset...
Min egen teori er, at EA er så fikserede på at optimere deres fortjeneste, at de kører hårdt på kun lige at have et vidst antal servere kørende... helst lige for lidt...

Overvejer de seriøst at fjerne klubnavnene ? det har jeg ikke kunne læse andre steder....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 19. mar 2015 20:29

Ok kan godt se alt er faldet. Jeg er stoppet med at spille, gider simpelthen ikke mere, livet er sku for kort til den slags dårlige oplevelser hver gang

Og i år er det sikkert, køber ikke 16, min støtte og tålmodighed er for længst opbrugt, håber de brænder inde med milliard coins ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 19. mar 2015 20:50

Vinder en cupfinale 6-3. Efter kampen ryger forbindelsen til FUT-serverne, hvorefter der selvfølgelig er DNS-straf da jeg kommer ind igen.

FUT er et dejligt spil..

@BulletEyeDk

Det er gjort.
http://news.futhead.com/posts/fut/31043 ... d-from-fut
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 19. mar 2015 21:14

@YCSMS - ahh takker... troede det var en komplet fjernelse af klubnavnet, men kan se det "kun" er ifm. transferlisten at det ikke længere vil være synligt...

Endnu et tiltag mod coinsellers... det er jeg som sådan helt ok med
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron