Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 16. feb 2015 13:42

Winter upgrades er ude nu;
http://news.futhead.com/posts/fut/30786 ... s-are-live

Pierre-Emerick Aubameyang var desværre ikke en af dem.
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 16. feb 2015 14:41

Resten kommer vel marts som de plejer, så der stadig håb :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 18. feb 2015 22:55

Lol FIFA.

Havde 18k tilbage. Køber 15k pack. Boom. Neymar. Fedt, sælger ham. Køber SIF Griezmann, og bruger coins på 15k packs. Øv bøv intet, har 19k tilbage. Køber så IF Bas Dost for 10k, fordi jeg synes han er en fantastisk spiller, og åbner en 7,5k pack. Neymar igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 18. feb 2015 23:16

CaptainKicker skrev:Lol FIFA.

Havde 18k tilbage. Køber 15k pack. Boom. Neymar. Fedt, sælger ham. Køber SIF Griezmann, og bruger coins på 15k packs. Øv bøv intet, har 19k tilbage. Køber så IF Bas Dost for 10k, fordi jeg synes han er en fantastisk spiller, og åbner en 7,5k pack. Neymar igen.


Dit pack luck er for vildt!
Brugte 950k på packs og fik Lloris som den bedste :^o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 19. feb 2015 10:44

Jeg tror at jeg har fået lidt pack-luck fra Kicker.

Åbnede for 100.000 coins 7,5k pakker i mandags, der var en 84+ spiller i hver pakke, og trak Lewandowski som mit top pull. Det er sjældent at man dobler sine coins i pakker, men det lykkedes der.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+3

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 21. feb 2015 13:55

Er du gal hvor er der mange som har de mest latterlige hold her i weekenden :?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 23. feb 2015 22:21

Jeg er så træt af FUT nu. Det er blevet det mest korrupte spil jeg nogensinde har været vidne til. Hvornår er 4. div. blevet det nye 1. div? Jeg husker at man meget sjældent mødte et hold med en Legend spillere i FIFA 14. Nu er hver andet hold jeg spiller imod nærmest kun bestående af Legends spillere.

Og EAs servere kører jo helt af helveds til. Manglede lige den sidste kamp for at rykke videre fra 4. division, fører 4-0 og min modspiller rage-quitter hvilket resulterer i at JEG fik DNF. WTF? Bare i dag er jeg blevet smidt ud 3 gange og har fint kunne logge ind igen med en dejlig besked om dnf og færre coins.

Jeg savner det gamle FUT, men ærlighed er fandme blevet i høj kurs efter introduktionen af coin snyd. Jeg orker snart ikke mere, og så må man jo nøjes med Seasons og spille mod Real Madrid indtil næste fifa udgave..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 26. feb 2015 09:20

Der helt sikkert flere bedre hold nu, men de gør heldigvis ikke nødvendigvis dem med holdene bedre :-)

Tilgengæld er jeg træt af scripting og handikap, ikke så meget low star rated hold dem har jeg et meget godt greb om, men visse kampe virker bare så pre destined. Feks igår i en afgørende oprydnings kamp brænder Robben tre tap ins for mig hvor han er i komplet balance, meget underlig animation sender bolden over og ved siden af mål. Fire skud på træværket, tror den ender med 19 skud på mål og 14 af dem indenfor rammen med 60 i possession. Ender 0-0. Er med at sådan kan det ske virkeligt også men man kan nærmest bare føle script baserede ting, virker så klamt. Er det kun mig?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 26. feb 2015 12:09

Haugboelle skrev:Der helt sikkert flere bedre hold nu, men de gør heldigvis ikke nødvendigvis dem med holdene bedre :-)

Tilgengæld er jeg træt af scripting og handikap, ikke så meget low star rated hold dem har jeg et meget godt greb om, men visse kampe virker bare så pre destined. Feks igår i en afgørende oprydnings kamp brænder Robben tre tap ins for mig hvor han er i komplet balance, meget underlig animation sender bolden over og ved siden af mål. Fire skud på træværket, tror den ender med 19 skud på mål og 14 af dem indenfor rammen med 60 i possession. Ender 0-0. Er med at sådan kan det ske virkeligt også men man kan nærmest bare føle script baserede ting, virker så klamt. Er det kun mig?


Du er ikke alene med dine frustrationer. Jeg skrev inde på EA sport Danmarks FB side angående handicap og script men det afviste de selvfølgelig. Da en anden person skrev til dem om handicap eksistere, skrev jeg at det gjorde det men EA selvfølgelig benægter det.
Så blev jeg banned =D>

Appropo Robben så brændte jeg faktisk selv en tap in i går hvor bolden næsten røg ud til indkast :lol:
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Heinzovich » 27. feb 2015 08:12

Det er det mest scriptet spil til dato, har misset oprykning 4 gange nu med et point. Modstanderen score i 90. +5 eller får straffe ud af det blå.
Hvis bare det ikke var så forbandet vanedanede, så have jeg forlængst droppet fut ;)
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 27. feb 2015 08:38

Ja det er skideærgeligt, at EA har implementeret det her handicap system... det er ødelæggende for spiloplevelsen...

Incitamentet for at bruge tid på at bygge et godt hold op er forsvindende lille, nu hvor du typisk vil få det svært mod mindre gode hold.

Jeg tror det bunder i at EA gerne vil have "casual" gamers, der formentlig er den største brugergruppe som spiller spillet... til også at føle de har en vis succes selv med et ringe hold.. på den måde vil de blive ved med at spille og købe coins... hvis de udelukkende tabte, ville de tabe lysten til spillet... og EA ville miste penge på det....

Jeg håber godt nok der sker nogle radikale ændringer til FUT16... det hele bunder formentlig i en eller anden optimering af indtjening/coins og ikke en forbedring af selve gameplayet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 27. feb 2015 10:44

Jeg oplever også der er stor forskel på hvor gode modstander man møder. Jeg kører elevator mellem 3 & 2 div og det ret tit at jeg lige er et enkelt eller 2 point fra at vinde titlen i den ene sæson og i den efterfølgende sæson ryger jeg ned med et brag. Tænker lidt at deres matchmaking er fucked. I FUT 14 har jeg oplevet at spille mod en fra 1 div da jeg lå i 4 div.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 27. feb 2015 21:31

Der også stor forskel på hvornår man spiller, primetime for uk er modstanderne klart nemmere, der nok mange unge på, blir man sent oppe møder jeg flere pro spillere.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 27. feb 2015 22:33

Jeg overvejer lidt at prøve at have min stærkeste start 11'er også have udelukkende bronze spillere på bænken for at trække holdets overall ned og derved måske få en lille fordel.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. mar 2015 19:38

Folks tanker?

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 36827382=1

Sgu trist at det er nået så langt...

Open bid transfers will be unavailable after Price Ranges have been activated. In order to list an item on the Transfer Market, you will have to set a “Buy It Now” price within the Price Range.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron