Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. sep 2014 08:39

Han kan jo egentligt også bruges sammen med Veratti (som er italiener og kan matches i serie A) - jeg tror det bliver det jeg skal sigte efter i concepts :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 23. sep 2014 08:51

Ja det var også min tanke :)

Har også læst at Serie A skulle være et forholdsvis billig team at bygge ..
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 23. sep 2014 10:37

Morten Beck Andersen er Gud! Mere skal der ikke siges om mit "dansker" squad.

http://gyazo.com/a020fcc1e4f479efb55494440aa71e0a

Og nummer to squad er selvfølgelig selveste Lorden, som jeg bl.a. også scorede hattrick med i første kamp. Skal lige siges at Robben er en lånt spiller, har normalt Nicolai Müller på den plads

http://gyazo.com/9acb1d0e5f511818498568369da41db0

Det er primært det jeg har kunne få råd til, og faktisk hvad jeg havde lyst til at lave pånuværende tidspunkt og i den betragtning at jeg ingen pakke åbninger osv. har haft. Dog pakkede jeg en Nasri i en gratis Gold Gift Pack fra EA, hvilket er mit bedste pull.

[EDIT] Kan sgu ikke få [img] til at vise billederne fra Gyazo, så jeg håber at folk har tålmodigheden til at kunne trykke på linkene og se det hurtigt.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 23. sep 2014 10:46

Aberrant Simon skrev:Morten Beck Andersen er Gud! Mere skal der ikke siges om mit "dansker" squad.

http://gyazo.com/a020fcc1e4f479efb55494440aa71e0a

Og nummer to squad er selvfølgelig selveste Lorden, som jeg bl.a. også scorede hattrick med i første kamp. Skal lige siges at Robben er en lånt spiller, har normalt Nicolai Müller på den plads

http://gyazo.com/9acb1d0e5f511818498568369da41db0

Det er primært det jeg har kunne få råd til, og faktisk hvad jeg havde lyst til at lave pånuværende tidspunkt og i den betragtning at jeg ingen pakke åbninger osv. har haft. Dog pakkede jeg en Nasri i en gratis Gold Gift Pack fra EA, hvilket er mit bedste pull.

[EDIT] Kan sgu ikke få [img] til at vise billederne fra Gyazo, så jeg håber at folk har tålmodigheden til at kunne trykke på linkene og se det hurtigt.


Det ser sku godt ud :)
Bendtner med hattrick - praise the lord :-D

Tip:
Hvis du bruger tinypic.com - giver den dig en hel kode til forums med img kode og hele molevitten ;-)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2014 11:00

Efter at have tradet, og lavet massiv profit, besparelser, ved at købe fra dag 1, har jeg de her 2 hold, og jeg er klar til at spille nu :)

Billede

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. sep 2014 11:36

Seriøst lækre hold. Jeg er så småt igang med at få tradet tingene ind, så kan lave fornuftig profit nu, så mit mål er at have et serie A hold bygget om IF Menez og et PL hold bygget om Fabregas. Pasninger virker som nøglen i år (og ikke bare LB+Y) så han bliver en egod motor!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf LasseH » 23. sep 2014 13:00

Jeg lægger ud med dette hold, som efter 6 kampe er ubesejret :)

http://www.futhead.com/15/squads/1337432/
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2014 13:43

Kimkjaer skrev:Ja det var også min tanke :)

Har også læst at Serie A skulle være et forholdsvis billig team at bygge ..


Jeg starter også altid med at lave et hold fra Italien. Det er selvfølgelig også fordi jeg er Milan fan, men det er altid billigt og man kan lave nogle gode billige hold.

Jeg skal helt klart også have et hold med Menez, Faraoen, Montolivo, Torres og mexes. Ikke de dyreste men møg hamrende stabile sidste år.

Der er mange gode spillere i ligaen. Bare ikke ret mange på samme hold :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. sep 2014 14:02

Og så kan du jo altid køre Balotelli ind i en hybrid. Du ved at du vil, Cena!

IF Mexes? Han koster 30k p.t., jeg tror jeg snupper ham!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2014 14:06

tue69 skrev:Og så kan du jo altid køre Balotelli ind i en hybrid. Du ved at du vil, Cena!

IF Mexes? Han koster 30k p.t., jeg tror jeg snupper ham!


Balotelli ryger helt sikkert ind i en hybrid. Sidste år kunne jeg simpelthen ikke få ham til at virke, selvom jeg prøvede ham på så mange hold. I år skal det nok lykkedes! Mexes var pisse god sidste år, især i IF.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 23. sep 2014 14:14

Billede
Billede
FINALLY !
Han steg fra 9>11K på 2 timer ...
Senest rettet af Kimkjaer 23. sep 2014 14:28, rettet i alt 1 gang.
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2014 14:18

Wow jeg synes at det er svært at spille... enten vinder jeg 1-2 - 0 eller så taber jeg 8-1.... Synes der skal meget til for at forsvaret klinger..

ps.. har efterlignet dig lasse :D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 23. sep 2014 14:26

Fnapz skrev:Wow jeg synes at det er svært at spille... enten vinder jeg 1-2 - 0 eller så taber jeg 8-1.... Synes der skal meget til for at forsvaret klinger..

ps.. har efterlignet dig lasse :D


Jeg er enig med dig - jeg synes at der bliver dømt straffespark mod mig hver kamp næsten
Har vundet 2 kampe ud af 5 - det synes jeg sku er lidt ringe :-D

også kan jeg bare ikke finde ud af at banke den i mål ..
Har altid mange flere chancer end min modstander ..
Enten lige forbi eller så rammer jeg stolpen
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2014 14:35

Men jeg går ud fra man bare skal vænne sig til det, for jeg synes virkelig det er blevet bedre :)

Dog har jeg også oplevet MÆRKELIGE målmandssituationer, det er ligesom den ikke kan håndtere hvis man går lidt ud med keeperen, samtidig med at de skyder, så går den automatisk over og siger at han slet ikke kan gribe en bold. Det er lidt træls. Men kan se de allerede har ændret nogen fejl. Så jeg siger fifa 15 er godt!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mifez » 23. sep 2014 14:43

Kan man overføre sin FUT14 trup til FUT15? Når jeg åbner FUT15 via web app'en er det ikke mit hold der figurerer...
Mifez
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron