Xboxlife forum

FM 14 Handheld iOS

For sport fanatikere.

FM 14 Handheld iOS

Indlægaf Cena » 23. nov 2013 21:33

Hej drenge.

Jeg ved der er en del herinde der spiller det almindelige FM 14. Jeg gider ikke købe PC versionen i år da jeg ved jeg ikke får spillet det alligevel. Jeg kan se der igen i år er kommet en handheld version til både Android og iOS.

Jeg overvejer lidt at købe da jeg nok vil få spillet det mere på iPad end PC versionen hvis jeg købte. Derfor ville jeg lige høre om nogen af jer har prøvet det, da det ikke er lykkedes mig at finde et review af det nogen steder.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FM 14 Handheld iOS

Indlægaf CaptainKicker » 23. nov 2013 21:40

Ligesom 13'ern, er det rimelig sjovt. Du kan lave dit eget hold, og kæmpe dig op med det, mens at UI'en er blevet markant bedre.

Jeg vil anbefale det, hvis du har lyst til FM on the go. Knap så detaljeret og dybt som PC, men fint når man lige keder sig lidt :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FM 14 Handheld iOS

Indlægaf Cena » 23. nov 2013 21:46

CaptainKicker skrev:Ligesom 13'ern, er det rimelig sjovt. Du kan lave dit eget hold, og kæmpe dig op med det, mens at UI'en er blevet markant bedre.

Jeg vil anbefale det, hvis du har lyst til FM on the go. Knap så detaljeret og dybt som PC, men fint når man lige keder sig lidt :)


Tak for svaret Mike. Tror det passer godt til mit behov at der ikke er så meget dybde som i det almindelige, da det så lige er lettere at sætte med det 1-2 timer.

Er der mange ligaer med, og er det de rigtige spillere? Jeg tænker bare om licenserne er næsten det samme som den almindelige version?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FM 14 Handheld iOS

Indlægaf CaptainKicker » 23. nov 2013 21:52

Well, man kan kun vælge op til 4 ligaer, med en liga som er den primære med 1./2. divison osv. (her vælger jeg som regel England), samt alle spillere og klubbere er rigtige...ja nogen spillere, såvel som klubber har endda rigtige logoer og spiller billeder.

Og no problemos. Jeg spillede FMH SINDSYGT meget på PSP fra 2006 op til 2011, og da jeg så fik min første iPhone i august, var FMH 13 et must buy, og hold da smadder, hvor er det fedt.


Der er sågar icloud save - så du kan bruge dit save game på både din iPad og iPhone, hvis det er. Ved dog ikke om det virker, da jeg ikke ejer en iPad, meeeen mon ikke det gør
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FM 14 Handheld iOS

Indlægaf Cena » 23. nov 2013 21:56

CaptainKicker skrev:Well, man kan kun vælge op til 4 ligaer, med en liga som er den primære med 1./2. divison osv. (her vælger jeg som regel England), samt alle spillere og klubbere er rigtige...ja nogen spillere, såvel som klubber har endda rigtige logoer og spiller billeder.

Og no problemos. Jeg spillede FMH SINDSYGT meget på PSP fra 2006 op til 2011, og da jeg så fik min første iPhone i august, var FMH 13 et must buy, og hold da smadder, hvor er det fedt.


Der er sågar icloud save - så du kan bruge dit save game på både din iPad og iPhone, hvis det er. Ved dog ikke om det virker, da jeg ikke ejer en iPad, meeeen mon ikke det gør


Det lyder sku fedt. Det lyder som et sikkert køb :D Tak!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FM 14 Handheld iOS

Indlægaf CaptainKicker » 23. nov 2013 22:35

Altid rart at hjælpe ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FM 14 Handheld iOS

Indlægaf Cena » 24. nov 2013 12:38

Spillet er bedre end forventet og ganske sjovt. Klart pengene værd allerede.

Men man kan godt mærke det er svært at gøre ret meget og påvirke inde i kampene. Og målene er også meget ens. Men det er rigtig godt for en light version og det er underholdende. At jeg så har svært ved vinde kan jeg godt leve med :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron