Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 28. mar 2014 16:29

Fuld IF hold nu. Ikke første gang jeg har gjort det. Her er nogen gennem årene.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 29. mar 2014 16:17

Oplever en mystisk fejl i FUT14.

Spillere jeg byder på, eller sætter som transfer targets, bliver ikke rykket til Expired bunken, når tiden på dem udløber. Den ene spiller jeg har budt på, ser det ud til, at jeg har vundet, men jeg kan stadig byde ham op, dog uden at buddet kan indsendes.

Optog en lille 50 sekunders snas, hvor man kan se, hvad jeg oplever ...



Det kan da ikke være helt normalt, hva'r?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2014 17:31

Er også sket for mig. Det er pga. EA's servere er elendige, og der er ikke meget man generelt kan gøre ved det, end at vente. Desværre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 29. mar 2014 19:38

CaptainKicker skrev:Er også sket for mig. Det er pga. EA's servere er elendige, og der er ikke meget man generelt kan gøre ved det, end at vente. Desværre.

Så jeg får rent faktisk kortene på et tidspunkt?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2014 19:50

Jep. Mit kort gik igennem efter noget tid. Ellers skal du vidst skrive til EA's Live support.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 29. mar 2014 21:54

CaptainKicker skrev:Jep. Mit kort gik igennem efter noget tid. Ellers skal du vidst skrive til EA's Live support.

Har læst lidt op på det, og man skal åbenbart vente op til 24 timer, og ellers kontakte EAs support.
Min første låste handel er nu gået igennem, men det tog 2-3 timer

Problemet for mig, er at det stort set gør FUT uspilleligt.
Jeg har i skrivende stund 18 Expired handler liggende, hvor jeg har vundet de 12. Det er spillere, der skal få chemistry op på mit hold (starter med et bronzehold), coaches (så jeg kan forbedre mine svage spillere) og ikke mindst kontraktforlængelser, som jeg meget snart for brug for :(

Kan se på de officielle kanaler, at EA gav standardsvaret; Vi kigger på det, tilbage i september, og så ellers bare tavshed for resten. Er glad for, at jeg ikke har betalt for mit FIFA 14
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2014 21:55

Her på det seneste har spillet, og især transfer-delen fungeret af HELVEDES til. Man kan ikke rigtig søge, og handler låser...

EA in a nutshell.

EDIT: Har lige for 6000 coins consumeable der også sidder fast i min trade nu. Sørens osse!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mosaiieby » 29. mar 2014 22:52

Ja, har også lige læst lidt på forskellige fora, og det er åbenbart noget alle oplever lige nu.

Har spillere for 35k stuck i transfer targets...
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 29. mar 2014 23:31

Mosaiieby skrev:Ja, har også lige læst lidt på forskellige fora, og det er åbenbart noget alle oplever lige nu.

Det rammer i hvert fald bredt.

Der er nogle indlæg på answers, hvor folk har haft låste ting i op til en måned.

http://answers.ea.com/t5/FIFA-14/bd-p/FIFA-14
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. mar 2014 07:34

:( FUT er nu helt uspilleligt for mig. Alle mine handler fra igår, hænger stadig fast i Active-bunken med et Expired tag.

Jeg har 25 alarmer på transfers delen, og uden udsigt til at få nye kontrakter, så er jeg ikke mange kampe fra, ikke at kunne stille hold (i hvert fald ikke et hold med en god kemi).

Eneste håb lige nu, er at det er så voldsom en fejl, at EA fatisk gør noget ved den. Igår var der omkring 1.400.000 aktive transfers, her til morgen under 300.000
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 30. mar 2014 13:56

IkkNico skrev::( FUT er nu helt uspilleligt for mig. Alle mine handler fra igår, hænger stadig fast i Active-bunken med et Expired tag.

Jeg har 25 alarmer på transfers delen, og uden udsigt til at få nye kontrakter, så er jeg ikke mange kampe fra, ikke at kunne stille hold (i hvert fald ikke et hold med en god kemi).

Eneste håb lige nu, er at det er så voldsom en fejl, at EA fatisk gør noget ved den. Igår var der omkring 1.400.000 aktive transfers, her til morgen under 300.000


Har også et shitload i min Transfer Liste og Transfer Targets som er stuck, jeg vil næsten vædde med de er ved at arbejde på det og vi ser en maintenance i næste uge.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. mar 2014 15:35

Det er så bare lidt tankevækkende at der var nogen timers maintenance I fredags... Men ja, nu må de snart få fixet tradepile.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. mar 2014 17:52

Tror det kører igen. Alle mine kort er sendt igennem, og nye handler bliver afsluttet med det samme.

Til gengæld nåede jeg at blive bannet fra det officielle forum. Jeg antager pga brok, selvom jeg nu var meget sober
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 30. mar 2014 17:55

IkkNico skrev:Tror det kører igen. Alle mine kort er sendt igennem, og nye handler bliver afsluttet med det samme.

Til gengæld nåede jeg at blive bannet fra det officielle forum. Jeg antager pga brok, selvom jeg nu var meget sober


Der skal INTET til for at blive bannet derinde. Selvom man blot påpeger åbenlyse fejl som alle kan se, så straffes det ofte med bans.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. mar 2014 17:58

Jeg også bannet fra deres Facebook-side. Skrev bare at jeg havde fået min favoritspiller som IF i en pakke (Kaká), og vupti. Banned.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster