Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2013 10:49

Det er svært at sige. Kommer der flere af ham i omløb, når folk får spillet, kan prisen sagtens falde lidt, men samtidig, så kan interessen for ham stige, i og med han er relativ populær. Så sats, jeg ville nok sælge ham nu.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. sep 2013 11:39

Historikken ved de seneste 2 udgivelser viser, at på releasedagen og de derpå følgende dage, der eksploderer priserne med 2-3 gange normalværdien på nogle af de mest populære spillere.

Så jeg ville sige, at du skal forsøge at sælge ham til en overpris - måske 10k i buy now, sælger du ham, så har du gjort en god handel, og hvis ikke, så har du nogle dage at løbe på mht. at få ham skudt af til 7,5k.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 23. sep 2013 12:08

Jeg ville også vente med at sælge ham. Vi skal tænke på at der er MANGE som ikke bruger web app'en, da der er et stort antal casual gamers der spiller FIFA. Derfor overstiger efterspørgslen for ham i forhold til udbuddet ved release, da det er der alle køber hold. Samtidig er Muriel en ret populær spiller, så der er mange der vil have ham på deres hold.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. sep 2013 21:26

Har lige erfaret at man nu optjener coins ved at spille kampe mod ens venner, det er virkelig en feature jeg har savnet i og med jeg næsten ikke spiller andet... TAK EA ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf 2ndkrueger » 23. sep 2013 23:07

Synes godt nok det er blevet svært i år, men det er fedt! Kan dog godt mærke vreden køre rundt i kroppen når jeg møder et hold som er helt urimeligt meget bedre end mit, og jeg bare lukker mål efter mål ind :D Men dejligt at handikap ikke rigtigt påvirker spillet så meget mere!
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 23. sep 2013 23:16

BulletEyeDk skrev:Har lige erfaret at man nu optjener coins ved at spille kampe mod ens venner, det er virkelig en feature jeg har savnet i og med jeg næsten ikke spiller andet... TAK EA ;)


Hvor mange coins får man så i en friendlies?

2ndkrueger skrev:Synes godt nok det er blevet svært i år, men det er fedt! Kan dog godt mærke vreden køre rundt i kroppen når jeg møder et hold som er helt urimeligt meget bedre end mit, og jeg bare lukker mål efter mål ind :D Men dejligt at handikap ikke rigtigt påvirker spillet så meget mere!


Nej man kan virkelig godt mærke kvalitetsforskellen når man stiller et decent silver squad op imod et standard non-rare guld hold. Dertil kommer der også det faktum at de har fået meget bedre styr på det pace abuse, hvilket ikke har så stor en faktor mere. Men du skal også huske på at størstedelen af dem der har Season Ticket er erfarne spillere. Har allerede svært mod nogle hold i 9. division. Bare vent til spillet udkommer, så falder niveauet drastisk :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 24. sep 2013 00:47

Vedr. coins i venskabskampe så er det noget mindre end tilsvarende divisions kampe, jeg har fået mellem 400-600 ca. pr. kamp
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 24. sep 2013 00:58

Det er sgu en god handel. Sikkert mange der kommer til at udnytte det dog.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 24. sep 2013 21:05

Nogen der laver gode coins på noget specielt? Jeg er pt på bar bund.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 24. sep 2013 21:27

Jeg fandt en guldmine igår, men den er desvære brast sammen :(
Men jeg fik da tjent nok coins til at kunne lave dette hold: Billede
Jeg regner med at skifte Jucilei med Diarra, men jeg skal lige have testet ham først.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mikkelsen » 24. sep 2013 23:55

Har både trukket gøtze,vidic,villa og Young i pakker alle er dog solgt med undtagelse af Young.

Fik 50k for gøtze og vidic stk. Og 9k for villa

Ikke en dårlig start
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2013 03:38

Mikkelsen skrev:Har både trukket gøtze,vidic,villa og Young i pakker alle er dog solgt med undtagelse af Young.

Fik 50k for gøtze og vidic stk. Og 9k for villa

Ikke en dårlig start


Det var da fandens som folk er heldige med de pakker :D Husk at investere dine coins i spillere så du kan få mere ud af dem når release rammer
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Tupilak » 25. sep 2013 06:51

Billede

rigtig fin hold
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mikkelsen » 25. sep 2013 13:50

Kan man bruge real monet til at købe pakker her i early acces versionen
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 14:01

Jeg har slet ikke fået spillet FUT rigtigt endnu. Møder man 4* stjernede hold i single matches hvis man selv har det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron