Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2013 13:02

tue69 skrev:Hvordan dælen er du kommet på 80 trade-pile pladser? Det kræver at man har skiven i maskinen?


Ja, under det der katalog, hvor man kan købe virtuelle ting med de der EXP coins, var jeg lige højt level til at opgradere min trade pile og Transfer targets :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2013 13:11

Jeg brugte lige lidt flere coins, så nu ser holdet sådan her ud:
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. sep 2013 13:13

Cena skrev:Så har jeg lavet et fornuftigt hold med de første 15k jeg har tjent sammen. Der er et Spanien/BPL hybrid hold:

Har spillet 2 kampe online. 1 uafgjort og 1 tabt. Lukaku er virkelig god til at skabe chancer. Han er kropsstærk og okay hurtig, men han har godt nok brændt nogle store chancer. Michu er virkelig god til at løbe i dybden, men kan godt mærke jeg mangler en god CAM til at ligge stikningerne. Holdet er sku rimelig solidt, så mangler egentlig kun en god CAM lige pt.


Giver det ikke mere mening at bytte Lukaku med Michu for at få højest personlige chem?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2013 13:18

tue69 skrev:
Cena skrev:Så har jeg lavet et fornuftigt hold med de første 15k jeg har tjent sammen. Der er et Spanien/BPL hybrid hold:

Har spillet 2 kampe online. 1 uafgjort og 1 tabt. Lukaku er virkelig god til at skabe chancer. Han er kropsstærk og okay hurtig, men han har godt nok brændt nogle store chancer. Michu er virkelig god til at løbe i dybden, men kan godt mærke jeg mangler en god CAM til at ligge stikningerne. Holdet er sku rimelig solidt, så mangler egentlig kun en god CAM lige pt.


Giver det ikke mere mening at bytte Lukaku med Michu for at få højest personlige chem?


Jo selvfølgelig. Den havde jeg sku lige overset. Tak :)

EDIT:
Rygterne siger at det giver 20K!!! at vinde division 1 offline! Det kan ikke passe hva?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. sep 2013 13:59

Arh - offline? Det er for vanvittigt i så fald! Nogle skriver 7.800 coins og en jumbo guld pack - men selv det virker sindssygt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 26. sep 2013 14:05

Det kan måske godt passe, jeg var overrasket over at få 3800 for at vinde 9 div offline.. og mener det i 8 div er 4500, samt en eller anden pakke.

Men hvis man allerede i 8 div. offline kan møde legendary hold, så tror jeg ikke det er så nemt igen at nå helt til tops ;)

Jeg er efterhånden ret godt tilfreds med mit primært italienske hold, som ser således ud:
Billede

Jeg har brugt ca. 1400 fifa point på pakker, men ikke rigtigt trukket nogen guldkalv - eneste rigtig positive rent transfermæssigt, har været at jeg en af de første dage web app'en var i luften fik købt Lavezzi til 8900,- han blev solgt forleden for 40k så det er primært de coins der har været grundlaget for mit hold.

EDIT: CaptainKicker.. du er eddermagme heldig med dine pakker... selvom du har trukket en del så er der en vis kvalitet over de pakker du har fået, det er for vildt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2013 15:44

Nice italiensk hold. Lidt af et dream team indenfor Serie A!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2013 19:23

@BulletEyeDk

Nice hold du har fået samlet dig. Hvordan fungerer 3-5-2 i år? Sidste år var den suveræn, men det var mest pga. pace var så dominerende. Er den lige så god i år?

Jeg spiller selv 4-1-2-1-2. Den fungerede overhovedet ikke for mig sidste år, men i år virker den meget bedre umiddelbart.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BauR » 26. sep 2013 20:59

Hey! Jeg har brug for et råd.. Har været så sindsygt utroligt heldig at få Ronaldo i en pakke! :) Vil bare høre jeres mening omkring er det bedst at sælge ham nu eller om man skal vente et stykke tid? Vil han komme til at stige i værdi? Håber at hører fra jer :P
BauR
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 26. sep 2013 21:13

Først og fremmest tillykke! Hvis jeg var dig ville jeg vente til i morgen med at sælge ham, da udgivelsesdatoen er d. 27 september for englænderne og de er jo helt tossede med FIFA ;-)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf sjampen » 26. sep 2013 21:46

Mitzurugi skrev:Først og fremmest tillykke! Hvis jeg var dig ville jeg vente til i morgen med at sælge ham, da udgivelsesdatoen er d. 27 september for englænderne og de er jo helt tossede med FIFA ;-)


Jeg ville vente til efter at Real Madrid-Atletico har spillet på lørdag, hvor der med garanti vil være gang i FIFA bagefter. Som Mitzu siger vil de fleste have fået spillet, og de største fans(Gode/erfarne spillere) eller dem der ønsker at købe coins med kontanter har fået en god opsparing, samtidig med at mange vil se topopgøret og bagefter have lyst til at bygge et BBVA hold + det er Ronaldo, han spiller højest sandsynligt godt og laver en basse eller 2, hvilket får prisen til at stige.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BauR » 26. sep 2013 21:49

Takker :D I har selvfølgelig begge ret men jeg har sgu været lidt for hurtig.. han blev sgu solgt for 1.5 mil, så ærgerligt hvis han nu skulle stige i meget i pris her de kommende dage, men kan sgu nok ikke tillade mig at være utilfreds :P
BauR
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Ziqma2 » 26. sep 2013 22:54

Det her er så mit hold :) er kun tilfreds med forsvaret som ikke skal pilles meget ved i fremtiden udover sakho nok skal skiftes ud...
Ellers har jeg planer om hele midtbanen og angriber skal skiftes ud når jeg har råd til bedre.

Billede
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 27. sep 2013 07:50

Hvor har i pengene fra??? :O
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 27. sep 2013 09:06

Jeg sad og gamede med en kammerat i går til lidt for langt ud på natten. Spillet crashede mere end fem gange hvilket må siges at være mere end rigeligt. Min buddy foreslog så at vi skulle købe en guld pakke som kompensation *BANG* Dani Alves \:D/
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron