Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 31. maj 2014 15:11

Ja det ved jeg. Problemet har efterhånden været der et par år. Utroligt det ikke kan løses!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 31. maj 2014 15:46

Cena skrev:@Marcus
Har tager screenshot direkte på PS4 og så smidt det på PC. Har fået opgraderet lidt ekstra men det hjælper ikke noget når jeg er ringe eller får disconnects :) Men syntes det er et godt tiltag af EA. Og så endda gratis. Ligner dem normalt ikke :)


Ah okay takker :) Har ikke haft problemer med forbindelsen, men har godt nok hørt om mange der får dc's.

Synes bestemt også det er et godt tiltag af EA. FIFA plejer at være rimelig dødt på dette tidspunkt af året, men mon ikke de også tjener en god sjat på de ekstra pakker som bliver købt :D Håber pengene går til bedre servers
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 31. maj 2014 16:44

De måtte gerne gøre så vi kunne have flere squads. Det er lidt irriterende man skal sidde og skifte ud hele tiden i stedet for bare at have et fitness squad. Når vi samtidig ikke kan købe/sælge spillere kunne det også være fedt at lave hold fra de forskellige kontinenter.

Community manageren Rob har dog sagt at der ikke bliver gjort mere ved WC delen, så det sker nok ikke. Lidt ærgerligt, men nu skal vi ikke brokke os over vi trods alt har fået det gratis :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 1. jun 2014 04:10

Så er videoen langt om længe oppe. Enjoy.

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 1. jun 2014 07:53

Jeg er allerede stor fan af WC tilføjelsen men jeg har stadgivæk problemer med at spillet crasher. Det er mega frustrerende især når det sker i finalen :evil:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 1. jun 2014 08:38

Mitzurugi skrev:Jeg er allerede stor fan af WC tilføjelsen men jeg har stadgivæk problemer med at spillet crasher. Det er mega frustrerende især når det sker i finalen :evil:


+1

Man er bare nervøs hvergang man skal afslutte kampen :-|
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 1. jun 2014 09:01

Er det kun på PS4 at web appen er totalt ubrugelig? Kan ikke fjerne ting der er solgt og kan heller ikke re-liste.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf LasseH » 1. jun 2014 09:21

Jeg har lige fået både Messi og Vidal i min startpakke i VM tilføjelsen, og jeg får aldrig en skid i alm FUT. Har I også været heldige i det her?
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Alexmigder » 1. jun 2014 12:39

LasseH skrev:Jeg har lige fået både Messi og Vidal i min startpakke i VM tilføjelsen, og jeg får aldrig en skid i alm FUT. Har I også været heldige i det her?

Du er ikke den eneste, fik også Messi samt Di María og Hazard i mine første pakker :)
Alexmigder
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Randers NV


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 1. jun 2014 14:08

Hvor er det belastende folk bare kan skride og så får man et loss, man får ikke sin packed, og man kommer ikke videre. 2. gang i træk jeg ikke kommer videre fra gruppen fordi folk smutter. Denne gang med 2 sejre og 1 uafgjort. Det er simpelthen for lamt og ødelægger MEGET. Det må være endnu mere ærgerligt for jer hvor det sker i semi eller finalen.

Hvor tit oplever i det her? Det er sku minimum 1/3 kampe når jeg vinder hvor det sker. Jeg vil sige det er på grænsen til at være game breaking. Hvad siger i?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf ComputedKM » 1. jun 2014 15:39

Jeg er godt nok dybt frustreret over, at jeg ikke har kunne spille World Cup siden udgivelsesdagen. Jeg bliver ved med at få denne besked: We're currently experiencing issues with our Tournaments. Please try again later. "

Hvordan kan EA have udsat opdateringen for at sikre, at de fleste fejl var rettet, når der stadig er fejl, der forhindrer en i at spille... Puuuha, det gør mig træt. :)
ComputedKM
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 1. jun 2014 15:43

ComputedKM skrev:Jeg er godt nok dybt frustreret over, at jeg ikke har kunne spille World Cup siden udgivelsesdagen. Jeg bliver ved med at få denne besked: We're currently experiencing issues with our Tournaments. Please try again later. "

Hvordan kan EA have udsat opdateringen for at sikre, at de fleste fejl var rettet, når der stadig er fejl, der forhindrer en i at spille... Puuuha, det gør mig træt. :)


Min siger det også ind i mellem, men så trykker jeg bare en 3-4 gange og så hopper den ind. Det går jeg ud fra du har prøvet?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf ComputedKM » 1. jun 2014 15:54

Cena skrev:
ComputedKM skrev:Jeg er godt nok dybt frustreret over, at jeg ikke har kunne spille World Cup siden udgivelsesdagen. Jeg bliver ved med at få denne besked: We're currently experiencing issues with our Tournaments. Please try again later. "

Hvordan kan EA have udsat opdateringen for at sikre, at de fleste fejl var rettet, når der stadig er fejl, der forhindrer en i at spille... Puuuha, det gør mig træt. :)


Min siger det også ind i mellem, men så trykker jeg bare en 3-4 gange og så hopper den ind. Det går jeg ud fra du har prøvet?


Ja, det er prøvet. Desværre har det ikke resulteret i andet end en øm tommelfinger. :)
ComputedKM
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 1. jun 2014 17:43

Okay at få Di maria, eto'o, lukaku og Marchetti i starter parken :-)
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 1. jun 2014 18:28

Cena skrev:Hvor er det belastende folk bare kan skride og så får man et loss, man får ikke sin packed, og man kommer ikke videre. 2. gang i træk jeg ikke kommer videre fra gruppen fordi folk smutter. Denne gang med 2 sejre og 1 uafgjort. Det er simpelthen for lamt og ødelægger MEGET. Det må være endnu mere ærgerligt for jer hvor det sker i semi eller finalen.

Hvor tit oplever i det her? Det er sku minimum 1/3 kampe når jeg vinder hvor det sker. Jeg vil sige det er på grænsen til at være game breaking. Hvad siger i?


Er så træt af det, overvejer at stoppe med at spille det.
Er sket i en del knockout kampe nu og et hav af heroppe kampene, blir helt arrig.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron