Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Quasi » 5. apr 2014 13:44

Det skal lige siges at der er 2 untradeable free packs som kompensation for transfermarkedet lige pt.

Fik IF Rojo
Quasi
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf IkkNico » 5. apr 2014 15:26

Quasi skrev:Det skal lige siges at der er 2 untradeable free packs som kompensation for transfermarkedet lige pt.

Det så jeg, og fik en token til en gratis guldpakke i den ene, dvs en guldpakke hvor jeg kan sælge indholdet ... Hvis det altså var muligt at sætte noget til salg
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Combio » 5. apr 2014 17:21

Træls at jeg fik Eto'o og finder ud af at han er 30k værd...
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf jepsen80 » 5. apr 2014 17:32

Combio skrev:Træls at jeg fik Eto'o og finder ud af at han er 30k værd...


ja folk er da ikke til og gøre tilfredse.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup



Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 6. apr 2014 01:16

Combio skrev:Træls at jeg fik Eto'o og finder ud af at han er 30k værd...


Fik også Eto'o, han ryger direkte ind på mit hold. Synes det er fedt at jeg ikke behøver at bruge 30k på ham :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Combio » 6. apr 2014 21:48

Men det er også fordi jeg laver et spansk hold, hvor jeg har Neymar, Villa og Sanchez osv. at jeg ikke kan bruge ham.
Men når mit spanske er i fuld orden tror jeg, at jeg vil lave et engelsk med Eto'o :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 9. apr 2014 12:26

Er der ikke nogle der har en god trading metheod?
Vil så gerne få købt Robben og har lige nu 100 k :-)
Ville være være skide glad hvis der var en der kunne hjælpe med en trading metheod så jeg får nok coins til Roben.
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 9. apr 2014 13:23

lucas suarez skrev:Er der ikke nogle der har en god trading metheod?
Vil så gerne få købt Robben og har lige nu 100 k :-)
Ville være være skide glad hvis der var en der kunne hjælpe med en trading metheod så jeg får nok coins til Roben.


Der er ikke nogen nemme løsninger, find en populær spiller der sælger nemt, hold øje med priserne og se om du kan score ham billigt feks om natten, formiddagen og ved middagstid. Sælg så dyrere om eftermiddagen og aftenen, husk at midtuge og weekend er priserne højest, så det som regel godt at sælge der. Og selvfølgelig jo flere du køber og sælger desto større profit.

Start i det små med feks Negredo og Mandzukic, de koster ca 12-1500 når de billigst, men går for ca 2000 når de dyrest. Det en lille fortjeneste, men med 10 solgte spillere feks har du tjent 4-5000 når ea har fjernet deres cut. Får du styr på det, kan du begynde med dyrere spillere, eks Reus koster 55-60.000 når han er billigst og sælger til op imod 80.000 når han er dyrest (igen husk at EA tager 5%, MEGET vigtigt ved køb/salg af dyre spillere for profit)

Og generelt så sælger spillere med fitness i top og med kontrakter tilbage bedre end dem hvor de i bund, så eks dyre spillere som Reus har jeg som regel smidt fitness kort på hvis nødvendigt og maxet kontrakter, det virker hvis folk skal vælge mellem flere kort.

Du kan selvfølgelig være heldig indimellem, Inform kort kan være værd at holde øje med.

Held og lykke!
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 14. apr 2014 14:34

Billede

Nogle der har en forklaring på det? :-)
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 14. apr 2014 14:55

Hmmm nu er jeg ikke ekspert indenfor det område, men mit bud ville være at du har vendt dit TV på hovedet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf WuupWuup » 14. apr 2014 19:45

Har et spørgsmål jeg er nødt til at stille, selvom jeg ved det lyder meget meget dumt.

Sagen er den, at jeg normalt spiller Fifa via mit TV i stuen eller soveværelset. Nu har jeg købt endnu en computerskærm til mit kontor, hvor jeg også har sat PS4eren til nu. Det er rigtigt pænt derpå, og lidt noget andet end en TV skærm.

Problemet er bare, at efter jeg er skiftet til en 22", har jeg stortset ikke vundet en kamp. Jeg spiller kun online single matches. Da jeg spillede via tv vandt jeg omkring 3/5 kampe, hvilket nu er faldet til under 1/5 kampe.

Situationerne i kampene er de samme. Jeg scorer meget få mål. Modstanderen står super kompakt og mine spiller er tæt dækketop, og jeg får sjældent spillet videre end midten.

Kan der være nogen sammenghæng mellem det, og det at jeg er gået ned i skærmstørrelse/skiftet skærm
WuupWuup
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf jepsen80 » 14. apr 2014 20:00

tue69 skrev:Hmmm nu er jeg ikke ekspert indenfor det område, men mit bud ville være at du har vendt dit TV på hovedet.


Det er det sidste nye, med ledninger fra loftet og det hele. :lol:
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 14. apr 2014 20:45

jepsen80 skrev:
tue69 skrev:Hmmm nu er jeg ikke ekspert indenfor det område, men mit bud ville være at du har vendt dit TV på hovedet.


Det er det sidste nye, med ledninger fra loftet og det hele. :lol:



Ja... har du ikke hørt om det, det skulle du da' også prøve :lol: :wink:
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. apr 2014 21:39

Billede

Tror EA's server fucker op igen... Ellers skylder jeg pænt meget til EA.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron