Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 29. okt 2013 16:06

tue69 skrev:Jeg har droppet FIFA for i år på current-gens. Synes ikke der er (tilpas meget) mærkbar forskel ift. sidste år og kedede mig hurtigt bravt.

Måske jeg skal have det til XOne eller PS4.


Der er vist ingen ændringer i forhold til currentgen. Dog en anden engine som vist ikke er meget bedre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 1. nov 2013 20:00

Kæft jeg rider på en bølge af held for tiden. Sidste gang der var double premium(som der er lige nu)fik jeg Clichy og Lewandowski. Nu loggede jeg lige ind på web appen og fik en free gold gift pack \:D/
Billede
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 3. nov 2013 19:32

Cena skrev:
tue69 skrev:Jeg har droppet FIFA for i år på current-gens. Synes ikke der er (tilpas meget) mærkbar forskel ift. sidste år og kedede mig hurtigt bravt.

Måske jeg skal have det til XOne eller PS4.


Der er vist ingen ændringer i forhold til currentgen. Dog en anden engine som vist ikke er meget bedre.


Har ellers hørt fra mange Youtubers at det er en verden til forskel. Hvorvidt det er, som du siger, pga. forbedret engine der gør det hele, skal ikke kunne siges, men mange mener det er et helt andet spil, når man sidder med det selv.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. nov 2013 17:10

Jeg fatter ikke jeg gider. Jeg er ikke dårlig til FIFA, og jeg spiller med gode hold og på samme måde som sidste år.

Jeg score INGEN mål. Modstanderen redder alt, og jeg har altid mindst 17 chancer, så det ikke fordi jeg er under pres, tværtimod.

Min modstander score på alt. Jeg har ingen chance ligeså snart modstanderen skyder. Hvis så at det var fordi jeg forsvarede pisse dårligt, så er det fair nok, men nej... Det er random skud og generelt mål der går ind og det er til at blive sindsyg af.

Jeg er de I sidste 5 dage oppe på 32 nederlag i streg. (havde 2 kampe jeg var foran, men modstanderen quittede, så det talte ikke)

Igen, jeg presser og har alt spillet + chancer, men jeg formår at tabe hele tiden på mærkelige måder. Det er ikke til at holde ud. Lortespil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 15. nov 2013 18:42

CaptainKicker skrev:Jeg fatter ikke jeg gider. Jeg er ikke dårlig til FIFA, og jeg spiller med gode hold og på samme måde som sidste år.

Jeg score INGEN mål. Modstanderen redder alt, og jeg har altid mindst 17 chancer, så det ikke fordi jeg er under pres, tværtimod.

Min modstander score på alt. Jeg har ingen chance ligeså snart modstanderen skyder. Hvis så at det var fordi jeg forsvarede pisse dårligt, så er det fair nok, men nej... Det er random skud og generelt mål der går ind og det er til at blive sindsyg af.

Jeg er de I sidste 5 dage oppe på 32 nederlag i streg. (havde 2 kampe jeg var foran, men modstanderen quittede, så det talte ikke)

Igen, jeg presser og har alt spillet + chancer, men jeg formår at tabe hele tiden på mærkelige måder. Det er ikke til at holde ud. Lortespil.


Jeg holder en pause fra FUT og spillet Ghost i øjeblikket.
Har haft de samme oplevelser som dig og ind i mellem kan man bare ikke vinde uanset hvad man gør. Pisse frustrerende!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Jomuhs » 16. nov 2013 10:24

Okay Fuck fifa nu gider jeg ikke spille det mere i år!!!
Man scorer oftere på hjørnespark end på straffe!!! Hvad sker der???
Arhhhhh jeg kan ikke klare mere
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mosaiieby » 16. nov 2013 16:58

@CaptainKicker: Det lyder vanvittigt!!

Jeg har det på samme måde. Det er så lamt et spil.

Jeg startede Divison 6 ud med 4 sejre i streg (en af de sejre var også 100% scripted) og glædede mig allerede til divison 5, men det besluttede Fifa sig for, at jeg ikke skulle have lov til. Efter de 4 sejre tabte jeg 4 i streg, vandt 1 og tabte den sidste også. I alle mine kampe havde jeg flere skud på mål end modstanderen, men hvad fuck nytter det når det er så latterligt scripted?!? Iøvrigt 2. sæson i streg jeg slutter på 15 point, og ikke de 16 det kræver for at rykke op.

Det begyndte endda at være sådan at mine spillere ikke kunne score på 100% åbne retur bolde, og alle ved at man normalt kan score nærmest fra baglinjen, hvis det bare er en retur bold. Noget andet var at jeg mange gange ikke kunne skifte spiller..........
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Tupilak » 16. nov 2013 17:24

Fib IF Fabregas og IF Lallana i 50k pack. Fik retweet fra easportsfifa twitter. Der er godt nok mange negative kommentarer haha
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 16. nov 2013 18:30

Tupilak skrev:Fib IF Fabregas og IF Lallana i 50k pack. Fik retweet fra easportsfifa twitter. Der er godt nok mange negative kommentarer haha


LOL, jeg sad og tænkte "heldige skiderik", da jeg så billedet. (vidste ikke det var dig)

Haha, godt trukket!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 20. nov 2013 21:02

Så udkom alle 42 legends, og de vil være mulige at finde i pakkerne RESTEN af året. Hej hej spiller marked!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. nov 2013 21:13

Er de ALLE udkommet? På én gang?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 20. nov 2013 21:17

tue69 skrev:Er de ALLE udkommet? På én gang?


Yes i følge EA's twitter:
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. nov 2013 21:18

Cena, du skal købe Fowler til mig og min password-spærrede account... Wooo.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 20. nov 2013 21:19

tue69 skrev:Cena, du skal købe Fowler til mig og min password-spærrede account... Wooo.


Jeg har ikke spillet FUT i små 14 dage. Jeg har 160k og når Robben kommer derned køber jeg ham, og så er det nok slut med FUT for i år. Så har jeg 2 hold jeg kan spille lidt kampe med.

Er dog fristet af en pack opening selvom jeg ved jeg ikke får en skid. Bare for at prøve lykken!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf dksiam » 20. nov 2013 22:38

Mosaiieby skrev:@CaptainKicker: Det lyder vanvittigt!!

Jeg har det på samme måde. Det er så lamt et spil.

Jeg startede Divison 6 ud med 4 sejre i streg (en af de sejre var også 100% scripted) og glædede mig allerede til divison 5, men det besluttede Fifa sig for, at jeg ikke skulle have lov til. Efter de 4 sejre tabte jeg 4 i streg, vandt 1 og tabte den sidste også. I alle mine kampe havde jeg flere skud på mål end modstanderen, men hvad fuck nytter det når det er så latterligt scripted?!? Iøvrigt 2. sæson i streg jeg slutter på 15 point, og ikke de 16 det kræver for at rykke op.

Det begyndte endda at være sådan at mine spillere ikke kunne score på 100% åbne retur bolde, og alle ved at man normalt kan score nærmest fra baglinjen, hvis det bare er en retur bold. Noget andet var at jeg mange gange ikke kunne skifte spiller..........


I sidste weekend oplevede jeg 100% det samme. Kan have kampe hvor jeg har 14-15 skud og modstanderen 3-5, hvor det så ender til et nederlag til mig. og blandt de 14-15 skud er der en masse 100 procents chancer.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron