Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 8. okt 2013 20:04

Cena skrev:
tue69 skrev:
Cena skrev:Woohoo har lige trukket Suarez!


Han skulle være ekstremt god! Du sælger ham ikke!


Han får lige chancen. Men det er alligevel lige omkring 90k han kan sælges for!


Christ, er han så dyr? Jeg troede kun han var 10-20k. Vildt nok.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mikkelsen » 8. okt 2013 20:04

Trak mr. Øzil solgte ham til 115k idag. Trak også alaba igår og fik de maria idag... ikke dårligt
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 8. okt 2013 20:17

Ah okay. BIN er omkring 70k. Ikke at jeg lige ved hvem jeg så skulle købe. Men så har man lidt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 8. okt 2013 20:32

Jeg spillede fem kampe i går og spillet crashede tre gange, så nu har mit spil crashed over 20 gange i alt. Forstår ikke hvorfor jeg bliver ved med at støtte EA når de laver sådan noget halv-færdigt lort [-X
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 8. okt 2013 20:33

Ingen her friske på pro club?Vi er 4 der sidder og spiller pt? kom glad!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 8. okt 2013 21:41

Jeg fik lige rødt for at løbe ind i en spiller, der ikke engang faldte... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige.

EDIT: Var bagud 1-3 pga. det røde kort, men i 88 minut, reducerede jeg, og kort efter i 90. minut, ligger jeg en vild høj bold i dybden og flugter den over keeperen med Cavani ude fra feltet af, og får den på 3-3 ... Glad, og så fryser spillet. DNF igen, og nederlag. GG =D>
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 8. okt 2013 22:24

Prøv at afinstallere spillet Mike og så prøv at spille uden det er på HD. Det lyder helt absurdt det der!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 8. okt 2013 22:28

Virker det med coins igen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 9. okt 2013 10:14

Ser ud til det er fixet nu i hvert fald.

Vandt den sidste kamp i Division 7. 4-2 og tog titlen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 9. okt 2013 12:39

Jeg er også røget op i Div 6, men har ikke noget hold lige pt. da jeg venter til i aften med at købe spillere. No Way jeg betaler 80k for Lewandowski.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 9. okt 2013 14:20

Det gør det heller ikke nemmere at man får et loss her og der når folk leaver på hold skærmen eller i jeres tilfælde fryser. Man skal bare lade være med at gå alt for meget op i sine stats i FUT.

Rykkede ned i 7 igen. Lå til at blive oppe efter 4 kampe da jeg var foran med 3-0. Holdet gik kold og smed det hele så jeg fik uafgjort. Resten af sæsonen gik alt galt. Man må bare leve med der er gode og dårlige perioder medmindre man er i Fifa eliten og kan vinde de kampe. Det kan jeg ikke.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf chr-dk » 9. okt 2013 15:31

Ved simplehen ikke hvilken hold jeg skal lave i år :/ Har 90 K at gøre godt med :) Nogle forsalg?
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 9. okt 2013 17:08

chr-dk skrev:Ved simplehen ikke hvilken hold jeg skal lave i år :/ Har 90 K at gøre godt med :) Nogle forsalg?


Hvis jeg stog med "kun" 90k ville jeg prøve at lave et squad med Benteke eller/og Drogba. Uden tvivl de to bedste angribere i 10k prislejet. Billige BPL spiller såsom De Brunye og Hernandez er også fantastiske. Så måske fuldt BPL? Jeg har hidtil prøvet mig af med den tyske liga med lidt spansk hybrid nede i forsvaret som har fungeret fantastisk. Skal til at bygge dette hold i aften:

http://www.futhead.com/14/squads/1005912/
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 9. okt 2013 17:39

Efter en skuffende sæson har jeg lavet nogle ændringer på det ene hold.
Har købt Cabaye og Schurle, som erstatter Tiote og Taarabt. Udover det har jeg skiftet til 4-4-2 som jeg spiller med mit andet hold. Syntes tit jeg er begrænset i det offensive med min 4-1-2-1-2, når Tiote intet havde at byde med offensivt.

Derover har jeg købt Wenger (Selvom det sikkert ikke betyder en daddel), da jeg nu har 4 franske spillere på holdet. Det nuværende "2. hold" ser sådan ud:
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf chr-dk » 9. okt 2013 19:48

fneribyen skrev:
chr-dk skrev:Ved simplehen ikke hvilken hold jeg skal lave i år :/ Har 90 K at gøre godt med :) Nogle forsalg?


Hvis jeg stog med "kun" 90k ville jeg prøve at lave et squad med Benteke eller/og Drogba. Uden tvivl de to bedste angribere i 10k prislejet. Billige BPL spiller såsom De Brunye og Hernandez er også fantastiske. Så måske fuldt BPL? Jeg har hidtil prøvet mig af med den tyske liga med lidt spansk hybrid nede i forsvaret som har fungeret fantastisk. Skal til at bygge dette hold i aften:

http://www.futhead.com/14/squads/1005912/


Ja det kunne godt være :) Må prøve mig lidt frem :D
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron