Xboxlife forum

FIFA 14

For sport fanatikere.

FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 16. apr 2013 20:32

Billede

Jaja, der er ca. et halvt år endnu til FIFA 14 kommer. Men EA Sports har sagt, at der i morgen vil komme nyt om FIFA 14, så der er lidt at glæde sig til.

Nogen bud på hvad fokus på FIFA 14 bliver?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 16. apr 2013 20:33

Glæder mig allerede, det kan kun gå fremad :-)

Jeg håber der bliver noget mere baneudfordring hvad angår vejret, og stadions..

Eventuelt ved regn, kunne man have ''vandpytter'' hvor bolden måske smuttede mere eller den gik lidt i stå. Også kunne jeg godt tænke mig FUT med legender ;-)

OGSÅ SKAL DE FJERNE DE SKIDE TILBAGELÆGNINGER, BLIVER PIST!!!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf fodbod1232 » 16. apr 2013 20:37

Jeg håber på ingen achievements med få en rare spiller og få nu fixed serverne EA :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: FIFA 14

Indlægaf Saif » 16. apr 2013 20:39

Det skal være sværere at score. Der skal gøres noget for at gøre pace mindre vigtigt i FUT.
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 16. apr 2013 20:44

Ja, deres mål var at Pace ikke skulle have SÅ stor en rolle i FIFA 13, og selvom vi er blevet skånet fra Agbonlahor i år, så er Pace alt for vigtig i vejen til mål.

Spørgsmålet er bare, kan man lave et FIFA, hvor spillet er nogenlunde mere realistisk, med boldspil der ikke afhænger af pace. Her skulle man måske prøve at kigge mod PES, hvor pace ikke er lig med mål og frie chancer...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 16. apr 2013 20:45

Så kunne man måske gøre det svære at tage træk? Altså så man ikke bare kan smide analog i bund, også afsted? :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Aberrant Simon » 16. apr 2013 21:20

CaptainKicker skrev:Ja, deres mål var at Pace ikke skulle have SÅ stor en rolle i FIFA 13, og selvom vi er blevet skånet fra Agbonlahor i år, så er Pace alt for vigtig i vejen til mål.

Spørgsmålet er bare, kan man lave et FIFA, hvor spillet er nogenlunde mere realistisk, med boldspil der ikke afhænger af pace. Her skulle man måske prøve at kigge mod PES, hvor pace ikke er lig med mål og frie chancer...


Jeg har ingen problemer med Pace abuse som sådan og det er jo også ret realistisk at en hurtig angriber, vil løbe fra alle former for forsvarsspiller, det giver jo på en måde logik.
Et eksempel kunne være Walcott, rigtig farlig spiller pga. hans fart men han skyder ikke særligt godt og det har FIFA også gjort rimelig godt, at dem der har pace som normal ikke har den bedste shooting rammer også dårligere og det synes jeg, at jeg oplever tit.
Jeg går gerne med til at Defoe er overvurderet.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA 14

Indlægaf Jomuhs » 16. apr 2013 21:52

Tilskuerne!
De er jo blevet dårligere siden jeg begyndte at spille Fifa 04
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: FIFA 14

Indlægaf Marcusnoergaar » 16. apr 2013 21:54

Min ønskeliste til FIFA 14:

1: Color blind mode
2: Bedre AI
3: Bedre servers!!
4: En mere detaljeret søgefunktion i FUT
5: Mere detaljeret career mode

:D
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 14

Indlægaf Krueger » 16. apr 2013 22:48

En gamemode hvor man ikke kan containe, men det bliver nok aldrig en realitet.
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: FIFA 14

Indlægaf tue69 » 17. apr 2013 08:36

Jeg har set lidt af de features der kommer i 14, og der VIL komme nogle tiltag, som nedjusterer betydningen af pace markant :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 14

Indlægaf Haugboelle » 17. apr 2013 09:33

Mindre pace betydning, så verdensklasse spillere som pirlo, Iniesta mfl igen får den pladsi spillet de skal have .

Tilbagelægninger til målmanden, hvor på målmanden laver snyde skyde tricket og tager et træk over bolden, som så triller i mål, flot.

Hjørnespark må gerne være mindre random, og typisk når en spiller får headet på mål så reddes den aldrig, ej heller selvom den sidder lige på, så mere nuanceret hjørnespark.

En mulighed for at lave hold setups, så man hurtigt kan skifte mellem sit normale hold og fitness holdet

Bedre online app på mobiler, zoomes der feks for meget ind mister man kontrollen med siden :-)

Coop online fut seasons

Straffesparks teknikken skal laves om
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 17. apr 2013 10:21

tue69 skrev:Jeg har set lidt af de features der kommer i 14, og der VIL komme nogle tiltag, som nedjusterer betydningen af pace markant :)


En insider...

Glæder mig til at høre hvad det handler om.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 17. apr 2013 12:26

Første screenshot sluppet ud:

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Morten Skou » 17. apr 2013 12:48

Jeg er lige ved at smide nogle FIFA 14 videoer op - de er her lige om 5 mins :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron