Xboxlife forum

NBA 2K13 turnering - XBL.dk

For sport fanatikere.

Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf NimaAKaJoJo » 11. jan 2013 04:20

Overraskende at ingen har valgt Miami endnu. :)
Pico, jeg tager min xbox med til København, dog ved jeg ikke hvornår jeg får liv i den, da jeg skal ha fundet mig en ultra billig pc skærm jeg kan game på.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf p1co9210 » 11. jan 2013 08:37

Arh fair nok Spank ;).

Smut ud i elmutanten og find en til 1000 bobs nima! Skal jeg skrive dig på som Spurs?

- Regner ikke med vi får fyldt alle holdene ud, så hvornår syntes I jeg skal sætte turneringen igang?
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf p1co9210 » 20. jan 2013 19:45

Så er turneringen skudt i gang! NimaAkaJojo har taget spurs og har vundet sin første kamp!
Jeg, med Lakers har vundet to indtil videre, tjek det ud ingame!
- Syntes vi skal til at aftale kampe med hinanden, så hold lige øje med hvornår i skal spille!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf steffen82 » 24. jan 2013 02:40

Status på Clips... Stadig ubesejret, dog på en billig baggrund... Kampen mod Knicks blev simmet da der ikke var aftalt tidspunkt, hvilket er lidt ærgeligt... Chris Paul er den store oplevelse sammen med Jamal Crawford... Paul har haft back-to-back kampe med mindst 20 assists og Crawford er 2´er på scoringslisten, dog klart bag Kobe, som ser ud til at være skræmmende skarp... Blake Griffin har ikke domineret som jeg havde håbet på, men han trækker et doubleteam hver gang han går i posten... Det åbner op for en masse skud udefra, og Clips fyrer 3´ere afsted som gale... Modstanden har ikke været skræmmende, stærkeste hold var nok Indiana som var ved at tage fusen på mig, efter de havde hentet et +20 forspring... Men det er ikke for sjov Paul er holdets closer :) Bliver spændende at prøve sig af mod nogle elite hold, ser især frem til kamp mod Heat og Nuggets, som også er kommet flot fra start...

Hvordan er det med trades og free agents? Er det bare med at klø på, eller er det noget vi holder os fra?
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf Ziqma2 » 24. jan 2013 08:47

kan jeg være med?
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf p1co9210 » 24. jan 2013 21:51

Lidt update fra Lakers lejren. The big 3, Kobe, Nash og Dwight har fundet ud af hvordan det skal gøres. Jeg er endnu ubesejret og Kobe er nr. 1 i flest point pr. kamp, med + 60%FG. og 33 point.
Nash får i gennemsnit 12 assist og mange af dem går til Dwight, som tager sine point inside. Han har ca. 10 rebounds pr. kamp.
Antwan Jamison har fundet sig godt til rette bag 3'eren, og rammer stort set alt der. Han snupper også en masse rebounds og en del assist.
Min bænk gør det også godt, især jordan hill og Metta world peace.

- Der er desværre blevet simuleret en kamp mellem MicksHD og jeg, hvilket jeg syntes var ærgeligt! Vi skal huske at skrive sammen, ang. kamp tidspunkter, da det er en del sjovere at spille med en "levende" frem for cpu'en :).

Ser frem til at afgøre hvem der ejer Los Angeles, når jeg skal mod Spank' og hans Clippers! Må nok igennem scouting reporten én gang til ;-).

Jak00b, jeg tror desværre det er for sent.. :-/ . Men er med på at tage et par kampe, udenfor turneringen :)
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. jan 2013 08:37

Hvad kan jeg sige om mine Spurs. Vi spille Spurs bold, alle bidrager og hver kamp har sin vigtigste spiller. Simpel inside, til simple Spurs bold. ;)

Og ja, lad os lige få sat i gang med aftaler til kampe osv!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 turnering - XBL.dk

Indlægaf steffen82 » 27. jan 2013 00:23

Meget sjovt lige at høre hvordan konkurrenterne klarer sig :) LAC fortsætter stimen og har lige blæst et pivringe PHX-mandskab ud 115-50... CP3 fik sin (sæsonens første?) triple-double (20 pts, 20 ast, 4 reb og 11 steals)... Crawford scorede personlige seasonhigh 38 og gik 15 for 20 (8 for 9 bag 3´eren)... GM´en har sat gang i trade-maskineriet og der bliver (forhåbentligt) hentet noget ungdom, fart og en skydende bigman ind :)
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron